Protože od dokončení renovace kývačky už uběhl nějaký rok a nyní mám péráka ve stavu před lakem chtěl bych se zeptat někoho, kdo renovaci v poslední době dokončil na otázku ohledně laku. Všechny díly jsem velice opatrně obrousil a pak ještě opatrněji opískoval a zabalil do fólie abych je (alespoň částečně) ochránil před působením vzdušné vlhkosti do chvíle, než se do nich pustí lakýrník. Díly jsou už vyvařené, porovnané,... prostě předpřipravené, jen je "fouknout".
K věci: dostal jsem kontakt s výbornou referencí(kvality zpracování) na dva lakýrníky u kterých jsem poptal cenu. Odpovědí bylo 15 a 18.000kč (oboum jsem sdělil, jak jsou díly k laku "předpřipravené"). Tato cena mě trochu zarazila, protože v době, kdy jsem dělal kývačku byly ceny lakování 12-14tkč za kývačku a 9 až 11tkč za péráka v "nepředpřipraveném" stavu a protože kompromisy dělat na pérákovi nebudu, hlavním kritériem při výběru toho, komu lak svěřím, bude kvalita jeho zpracování. Nechci však už věci přeplácet a tak se ptám, zda cena 15-18.000 je úměrná pracnosti a ceně materiálu za lakování (včetně linek) na péráka.
P.S.: vím, že skalní veteránisté řeknou, že ty laky nikdy tak lesklé nebyly, ale já chci aby se pérák líbil mému oku a tak jediným ústupkem oproti originálnosti bude lesk laku.
1 reakcí na tento příspěvek Lakování veterána
mm-art-airbrush> Tušil jsem, že to je ta cena přestřelená. Uvažoval jsem tak kolik v tom může být materiálu (za 2000?), amortizace lak. nářadí a boxu (1000?) a zbylých 12-15tkč je jeho odměna a mě se nezdá, že by na tom bylo třeba 60-80h (tedy 8-10 prac. dní) práce. zvlášť pokud je to takhle předpřipravené (tedy alespoň já mám dojem, že jsem to připravil)
pliczb> Ohledně moto-kenny - jejich práci jsem neviděl a nedokážu posoudit, jak ten lak bude vypadat za X let. Ale jejich prezentace mě osobně nesedí a odrazuje mě to, jak se spaktovali s trabanťákama a Dominikou. Mě osobně trabanťáci nesedí (ikdyž klobouk dolu před tím kde všude už byli). Cena u moto-kenny je tuším taky 18k. tzn. taky chtějí být bohatí zítra za málo práce plus pro mě jsou přes celou republiku
Vítězslav_Máří> budu Ti moc vděčnej
Celkově nemám problém za kvalitu zaplatit, ale peníze do kanálu házet nebudu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování veterána
Kdo tomu dá to,co je potřeba- od epoxidového (či jiný kvalitní základ před dalšími operacemi) základu na ošetřený povrch, správná doba zrání jednotlivých materiálů a jejich úpravě a ošetření, přes náklady na vytápění boxu a sušení nejen vrchního laku, spotřebu ostatních pomůcek, dolazení .... opět bez ohledu na to,zda je ve svém, nebo čí je box a zda má další výdaje... ten má náklady vyšší. Jen kvalita a typ materiálu může být rozdílná i trojnásobně... (dělám prodej těchto materiálů nejen pro profíky, takže přehled mám).
Pokud se objeví Osiris, jistě mi dá za pravdu.
Takže jde nastříkat třeba Péráka čistě v materiálu za třeba i 1.500,- . Nějak...
Naposledy editováno 06.01.2015 21:03:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 20 | Dnes v 12:13 Dolin |
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |