Tady bych se rád dozvěděl jestli už někdo má s nima zkušenost případně jakou a nebo jestli šance tohle opravit vůbec nejni a jen tam dojedu a budu za debila
Abych sem pak nepsal ještě jednou potřebuju i srovnat vidle jedna půjde určitě takže mi spíš jde o to jestli nemáte někdo s někym zkušenost.Nejlíp taky u nás na jihu
Anketu nezakládám protože by výsledek byl nejspíš zkreslenej lidma co vše vyhazujou a nezalapí ani pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
Dolph-cz píše: to že se to prošlo tobě,neznamená,že to projde všem.
tím se nechci nikoho zastávat ,ale tvůj verdikt,že ty jsi přerazil stromky,tak to musí vydržet a on je vůl je fakt mimo.
někdy motorka dělá kotrmelce a je Ok,jindy se sveze ,nabere obrubník a je ohlá jak luk.je to o štěstí/smůle.
ano, způsob nárazu a štěstí v tom samozřejmě hrají taky svou roli. Ale KTM to prostě dělá jinak, z jiných materiálů a v jiných tloušťkách, než japonci. Kdyby se mi to samé stalo na GSXR, ketré jsem měl před tím, tak vím jistě, že, šavle a rám bych musel min. rovnat a kyvku bych zahodil a to neberu ten zbytek kolem jako plasty řidítka atd. KTM jsem nechal zkontrolovat na laserové stolici, vše OK. Koupil jsem kolo, přední světlo, dva plasty (nemusel jsem, daly by se svařit, ale za tu cenu by se to nevyplatilo) a pár drobností a vesele jezdím dál.
Že jsem přerazil stromky je holý fakt, že je vůl jsem nenapsal, jen že píše bludy
1/ krásně opraveno
2/velká spokojenost
3/ prasklý přední ráfek v zatáčce, jen ve 120ti
4/ 2 měsíce pracovní neschopnost
5/ 50 000,- oprava motky
A to se vyplatí
Naposledy editováno 03.12.2014 18:20:19
motorbreath píše: ano, způsob nárazu a štěstí v tom samozřejmě hrají taky svou roli. Ale KTM to prostě dělá jinak, z jiných materiálů a v jiných tloušťkách, než japonci. Kdyby se mi to samé stalo na GSXR, ketré jsem měl před tím, tak vím jistě, že, šavle a rám bych musel min. rovnat a kyvku bych zahodil a to neberu ten zbytek kolem jako plasty řidítka atd . KTM jsem nechal zkontrolovat na laserové stolici, vše OK. Koupil jsem kolo, přední světlo, dva plasty (nemusel jsem, daly by se svařit, ale za tu cenu by se to nevyplatilo) a pár drobností a vesele jezdím dál.
Že jsem přerazil stromky je holý fakt, že je vůl jsem nenapsal, jen že píše bludy
nepodložené,subjektivní pocity...
...to se týká ztenčování rámu a pod.,tak KTM dělá přesně to stejné.mohl bych uvézt konkrétní příklad kdyby tě to zajímalo....,prostě trend úspor materiálu a samozřejmě nižší hmotnosti praktikují všichni výrobci..
Osobně bych ti to nedoporučil neříkám, že to nepůjde idyž to bude šílená práce... Není to jen prasklé, ale je to ohrnuté... takže pokud by to někdo chtěl opravit bude mlátit a mlátit.
Proč neopravovat? ... Hliník má jednu blbou vlastnost v oblasti tepelně ovlivněné oblasti změkne. Stane se to, že vytvrzené kolo po odlití se odpevní tzn. na díře(opravdu velké díře a i ty u nás jsou) se může stát to, že se vyboulí případně praskne většinou vedle svaru. . Je důležité taky zmínit to, že pokud by se svar nemusel brousit bude pevnější. Ovšem kdo by to nechal takto opravený... Další negativní vliv takto prasklý disk se prostě nebude dát normálně vyvážit a pokud ano chtěl bych vidět to závaží a nedej bože když by ti zase za jízdy spadlo. Je to přední kolo.
Podle mě pokud je pán rozumnej tak ti to rozmluví. A opravdu ti poradí sehnat na netu...
Ještě mě napadlo podívat se i na podobné disky třeba z jiné motorky udělat jinou přední osu je jednodušší. Já mám na vidlicích KTM kolo z Hondy CBF...
1 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
Dnes jsem byl u pana Pekaře a v opravě problém nevidí jen mi řek ať zvážim jestli třeba neseženu za 2 litry někde jetej.Jetý ráfky se ale pohybujou cenově kapku jinde takže se oprava pořád vyplatí.
Každopádně teď ho nechám opravit snad jen proto abych vyzkoušel jestli si na tom tu hubu rozbiju nebo ne.Já si myslim že pan Pekař tomu opravdu rozumí a věřim že práce bude odvedena kvalitně.Nemám důvod pochybovat o kvalitě a klidně na tom jezdit budu.Co má stát se stane se.
1 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
Polas píše: A ráfek třeba z většího modelu na to nepasuje? že by se kdyžtak mohlo koukat po více modelech na ND...
Co mi bylo řečeno tak ne.Určitě by tam napasovat šlo ledasco jenže po nehodě se pak zkoumal technickej stav motorky a bejt tam jinej ráfek asi bych měl kapku problém s pojištovnou.To zase bych radši klidně koupil za 18 litrů ten novej.Teď ještě hledám v Německu a Rakousku jestli by nebyl někde jetej nebo míň trefenej pokud neseženu začnou opravovat tenhle.
BobGS> jakej má faktura a podpis vliv na kvalitu práce ? S nějakym kusem papíru si můžeš tak leda vytřít víš co.
Je to spíš o tom že kdyby se kvůli špatně provedený opravě na tom lidi rozbíjeli za chvilku mu tam ty ráfky vozit nikdo nebude ale má jich tam poměrně dost.Tohle si každej musí rozhodnout sám jak moc bude opravenýmu ráfku věřit.Já s tim problém nemám u bílejch pláštů nejni zase tak zle
Docela mě ale udivuje jak všichni řeší ráfek nebo rám ale dalších 20 věcí co dostalo tu neskutečnou ránu taky je nechává v klidu ve svý podstatě bych to musel jedině prodat jako padlý ze stojánku a koupit novou šance že se na tom něco kvůli tomu v nečekanou chvíli pokazí je uplně stejná jako skoro na každý jetý motorce.
Naposledy editováno 05.12.2014 12:29:54
1 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
Jinak jak jsem psal pokud nebudeš jezdit po zadním, trefovat díry, jezdit ve dvou. Buď v klidu a nic neřeš.
JinT píše: Tak jsem se sem zase po čase kouknul a jen bych dodal. Jsem rád za tvoji odvahu máš pravdu. S papíry si vytřeš co chceš. A je možná pravda, že pár borců ani reklamovat nepřijde(to je blbej humor). Zeptej se aspoň zda má pán zkoušky dle EN AW 9606-2 na sváření Al slitin. Disk když vypadne z formy má určitý parametry. Při jeho výrobě k vytvrzení slitiny. Svářením a rovnáním v takovém rozsahu tohle půjde... do kelu navíc tam zůstanou různá napětí. Každopádně vidíš, že disk má nejen vzhled, ale i funkční tvar. To se o tvém už říct nedá. Pokud si budeš po opravě chtít trochu pomoct můžeš dohnat něco stárnutím v peci v komaxitové lakovně.
Jinak jak jsem psal pokud nebudeš jezdit po zadním, trefovat díry, jezdit ve dvou. Buď v klidu a nic neřeš.
Jen k tomu dotazu na zkoušky dle EN. Pan Pekař mi říkal, že si kola nechává svařovat jinde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 | D0BR0S | 0 | 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S |
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 | ThoprT | 37 | 23.6.2023 v 21:54 Matess727x |
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 | Radasvab | 6 | 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4 |
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 | Matess727x | 26 | 6.5.2023 v 19:14 Matess727x |