globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rovnání a zavaření ráfku
Ahoj nějak mi to pořád nedá a říkám si jestli by to přeci jen nestálo za to opravit.Našel jsem firmu kde rovnaji ráfky i na moto jedná se o Pneuservis Karel Pekař Štěpánovice.Je to kousek od Třeboně což nemám daleko takže mám v plánu se tam v pondělí vypravit a zjistit víc.
Tady bych se rád dozvěděl jestli už někdo má s nima zkušenost případně jakou a nebo jestli šance tohle opravit vůbec nejni a jen tam dojedu a budu za debila
Abych sem pak nepsal ještě jednou potřebuju i srovnat vidle jedna půjde určitě takže mi spíš jde o to jestli nemáte někdo s někym zkušenost.Nejlíp taky u nás na jihu





Anketu nezakládám protože by výsledek byl nejspíš zkreslenej lidma co vše vyhazujou a nezalapí ani pneu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku

3.12.2014 v 11:36 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: to že se to prošlo tobě,neznamená,že to projde všem.
tím se nechci nikoho zastávat ,ale tvůj verdikt,že ty jsi přerazil stromky,tak to musí vydržet a on je vůl je fakt mimo.

někdy motorka dělá kotrmelce a je Ok,jindy se sveze ,nabere obrubník a je ohlá jak luk.je to o štěstí/smůle.



ano, způsob nárazu a štěstí v tom samozřejmě hrají taky svou roli. Ale KTM to prostě dělá jinak, z jiných materiálů a v jiných tloušťkách, než japonci. Kdyby se mi to samé stalo na GSXR, ketré jsem měl před tím, tak vím jistě, že, šavle a rám bych musel min. rovnat a kyvku bych zahodil a to neberu ten zbytek kolem jako plasty řidítka atd. KTM jsem nechal zkontrolovat na laserové stolici, vše OK. Koupil jsem kolo, přední světlo, dva plasty (nemusel jsem, daly by se svařit, ale za tu cenu by se to nevyplatilo) a pár drobností a vesele jezdím dál.

Že jsem přerazil stromky je holý fakt, že je vůl jsem nenapsal, jen že píše bludy

(reakce na) Rovnání a zavaření ráfku

3.12.2014 v 19:10 | Nahoru | #2

motorbreath píše: ano, způsob nárazu a štěstí v tom samozřejmě hrají taky svou roli. Ale KTM to prostě dělá jinak, z jiných materiálů a v jiných tloušťkách, než japonci. Kdyby se mi to samé stalo na GSXR, ketré jsem měl před tím, tak vím jistě, že, šavle a rám bych musel min. rovnat a kyvku bych zahodil a to neberu ten zbytek kolem jako plasty řidítka atd . KTM jsem nechal zkontrolovat na laserové stolici, vše OK. Koupil jsem kolo, přední světlo, dva plasty (nemusel jsem, daly by se svařit, ale za tu cenu by se to nevyplatilo) a pár drobností a vesele jezdím dál.

Že jsem přerazil stromky je holý fakt, že je vůl jsem nenapsal, jen že píše bludy



nepodložené,subjektivní pocity...
...to se týká ztenčování rámu a pod.,tak KTM dělá přesně to stejné.mohl bych uvézt konkrétní příklad kdyby tě to zajímalo....,prostě trend úspor materiálu a samozřejmě nižší hmotnosti praktikují všichni výrobci..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 D0BR0S 0 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 ThoprT 37 23.6.2023 v 21:54 Matess727x
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 Radasvab 6 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 Matess727x 26 6.5.2023 v 19:14 Matess727x


TOPlist