globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rovnání a zavaření ráfku
Ahoj nějak mi to pořád nedá a říkám si jestli by to přeci jen nestálo za to opravit.Našel jsem firmu kde rovnaji ráfky i na moto jedná se o Pneuservis Karel Pekař Štěpánovice.Je to kousek od Třeboně což nemám daleko takže mám v plánu se tam v pondělí vypravit a zjistit víc.
Tady bych se rád dozvěděl jestli už někdo má s nima zkušenost případně jakou a nebo jestli šance tohle opravit vůbec nejni a jen tam dojedu a budu za debila
Abych sem pak nepsal ještě jednou potřebuju i srovnat vidle jedna půjde určitě takže mi spíš jde o to jestli nemáte někdo s někym zkušenost.Nejlíp taky u nás na jihu





Anketu nezakládám protože by výsledek byl nejspíš zkreslenej lidma co vše vyhazujou a nezalapí ani pneu.

1 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku

12.12.2014 v 17:28 | Nahoru | #1
Tak jsem se sem zase po čase kouknul a jen bych dodal. Jsem rád za tvoji odvahu máš pravdu. S papíry si vytřeš co chceš. A je možná pravda, že pár borců ani reklamovat nepřijde(to je blbej humor). Zeptej se aspoň zda má pán zkoušky dle EN AW 9606-2 na sváření Al slitin. Disk když vypadne z formy má určitý parametry. Při jeho výrobě k vytvrzení slitiny. Svářením a rovnáním v takovém rozsahu tohle půjde... do kelu navíc tam zůstanou různá napětí. Každopádně vidíš, že disk má nejen vzhled, ale i funkční tvar. To se o tvém už říct nedá. Pokud si budeš po opravě chtít trochu pomoct můžeš dohnat něco stárnutím v peci v komaxitové lakovně.

Jinak jak jsem psal pokud nebudeš jezdit po zadním, trefovat díry, jezdit ve dvou. Buď v klidu a nic neřeš.

(reakce na) Rovnání a zavaření ráfku

13.12.2014 v 09:21 | Nahoru | #2

JinT píše: Tak jsem se sem zase po čase kouknul a jen bych dodal. Jsem rád za tvoji odvahu máš pravdu. S papíry si vytřeš co chceš. A je možná pravda, že pár borců ani reklamovat nepřijde(to je blbej humor). Zeptej se aspoň zda má pán zkoušky dle EN AW 9606-2 na sváření Al slitin. Disk když vypadne z formy má určitý parametry. Při jeho výrobě k vytvrzení slitiny. Svářením a rovnáním v takovém rozsahu tohle půjde... do kelu navíc tam zůstanou různá napětí. Každopádně vidíš, že disk má nejen vzhled, ale i funkční tvar. To se o tvém už říct nedá. Pokud si budeš po opravě chtít trochu pomoct můžeš dohnat něco stárnutím v peci v komaxitové lakovně.

Jinak jak jsem psal pokud nebudeš jezdit po zadním, trefovat díry, jezdit ve dvou. Buď v klidu a nic neřeš.



Jen k tomu dotazu na zkoušky dle EN. Pan Pekař mi říkal, že si kola nechává svařovat jinde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 D0BR0S 0 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 ThoprT 37 23.6.2023 v 21:54 Matess727x
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 Radasvab 6 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 Matess727x 26 6.5.2023 v 19:14 Matess727x


TOPlist