3 reakcí na tento příspěvek Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
-LOTR- píše: No víme máme několik směrů vzhledu, který ale zohledňují pojetí dalších celků, např. i blbej chladič ve výsledku do dizajnu zasahuje, viz. rohy chladiče u 660. Takže máme skladem více tvarů i rozměrů chladičů protože ač plocha může být stejná jejich umístění vzhledem ku proudění vzduchu kolem stavby buď zvyšuje či snižuje jejich plánovanou účinnost za jízdy, není nad to mít u výkoného stroje chladící systém v pořádku, topak se nemusíme divit teplotním špičkám. A dávat zbytečně velkej chladič jen kvůli tomu, že je blbě umístěnej nechceme.
Mno. Jsem skeptický,ale moc vám (i nám) přeji,aby se to povedlo. Teda jestli nejsi troll-kecal a nechechtáš se s pinďourem v ruce, jak jsi nás oblafnul.
Pokud by takto Jawa komunikovala dříve, tuším, že by dnes nebyla tak velká skupina pochybovačů... Takže díky -LOTR-
PS: ten bude mít teď ranec novejch kámošů
Naposledy editováno 25.11.2014 21:27:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
-LOTR- píše: No víme máme několik směrů vzhledu, který ale zohledňují pojetí dalších celků, např. i blbej chladič ve výsledku do dizajnu zasahuje, viz. rohy chladiče u 660. Takže máme skladem více tvarů i rozměrů chladičů protože ač plocha může být stejná jejich umístění vzhledem ku proudění vzduchu kolem stavby buď zvyšuje či snižuje jejich plánovanou účinnost za jízdy, není nad to mít u výkoného stroje chladící systém v pořádku, topak se nemusíme divit teplotním špičkám. A dávat zbytečně velkej chladič jen kvůli tomu, že je blbě umístěnej nechceme.
tady je blbý, že se to vpodstatě učíte. Abyste řešily úhly rámu, že se vám rám ohýbá v terénu, aby to dostatečně chladilo, to jsou základní věco každého většího výrobce motorek. Což vy ani náhodou nejste. Musíte se to naučit. Bohužel za peníze, které jsou jak všichni víme odkud. Alespoň z veliké části.Myslím že největší váš problém je vaše PR. Ty nekonečné sliby sjou fakt trapný. Veliké sliby (konkurenta Diavelu apod.) přináší veliká očekávání. A analogicky veliké zklamání. Vaše PR oddělení by radši mělo držet hubu, nechat vás techniky dodělat vaši práci a až to bude hotovo, tak to pak pustit cíleně do světa.
A ne něco vypustit 5 let předem a pak 2x do roka každý rok slibovat jaro/podzim - jaro/podzim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |