1 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
Výbrusů se dá udělat asi 8,ale nerad bych kecal,to že Ti fichtl nejede po vybrusu líp bude spíš chyba v něčem jiném než ve výbrusu,spíše karburace,sání,zapalování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním Čz 125/476
Vlasťák1973 píše: Číslo motoru pokud ho necháš vymazat dál nikoho nezajímá to je pravda,ale typ motoru sedět musí vždy,v Tvém případě bude na motoru 476 plus doplňkové číslo serie na 175tce zas bude 477 takže motory nejsou záměné na větší obsah buď větší výbrus to je levnější varianta nebo rozhodit kartery dát kliku ze 175tky(asi by stačila delší ojnice z 175tky a rovnou nové ložiska kliky) a pak válec 175 nejlépe s třetím výbrusem a máš rovnou 180tku,válec maj na českémotocykly.eu,ale to je podstaně dražší investice,válec něco kolem 1800kč,hlava 600kč,ojnice a ložiska tak 1-2 tis kč.
http://www.ceskemoto...ky,1378.html [/quote]
Obě ojnice by měly mít stejnou délku, rozdíl zdvihu je dosažen na setrvačníku. 477 má prostě navrtaný spodní čep dále od osy otáčení. Na 476 bude problém sehnat písty, karburátor a podobně. Válec se nemusí měnit, lze zvětšit vrtání na 58mm. Spodek válce se vypodloží speciální podložkou.
Distanční podložka
Osobně bych ale 476 takhle neprznil, do budoucna vzhledem k malému počtu budou mít vyšší cenu než 477.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním Čz 125/476
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním Čz 125/476
kujawa píše: dave-lister> teď jsi mi nasadil brouka do hlavy asi bych motorku nechal 125 protože máš pravdu
Maximálně bych původní motor shoval na půdu a koupil celý motor 175/477. Dát to zpátky do původního stavu nebude tak drahý.
2 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
1 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
1 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
1 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním Čz 125/476
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním Čz 125/476
2 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
1 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
je hezká,ale je na ni práce,motor jede moc hezky a čistě,koleno výfuku od Hadrávka,nový lanovody,část. el. istalace,částečně nově nalakovaná do původní barevné kombinace ...chce to vidět a osobně probrat,jestli chceš,do sz ti na něj hodím kontakt,ale na rovinu,chce za ní pevnejch 15tsc,něco ho stála a prodej bude spíše ne proto,že je to nutné,ale proto že má i jiný stroje a nějak se mu to nehodí do modelový řady...
trigr píše: Přestavbu na 175 provést jenom výměnou motoru jak psal Davo , je to nejdnodušší. Jinak se dá obsah vyhnat i kolem 200ccm, což už docela jede. Každopádně se 175 se dá docela dobře laborovat s objemem . Pokud se z té 125 vyndá motor atd. pěkně do krabice žádnou hodnotu to neztratí. Motor na 175 se dá pořád koupit za pár kaček. Vím, že ten kit na 200ccm dělala TKmoto. Až se na tom vyjezdíš vratíš originál a pošleš jí do světa, nebo si jí necháš. Minimálně za stejný peníze.
Tomáš Kas. už to nedělá,s drakiádou skončil před lety,kluci od něj odešli a Tomáš už dělá jenom nový díly,jinak po převrtání na 200ccm ti už z vložky moc nezbude a další výbrus už je spíš sázka do loterie,motor se dá upravit dle dobových plánů pro přestavbu pro závody,není to nic složitýho a za pár korun máš doma motorovou pilu-v rámci mezí,samozřejmě.
dave-lister píše: kujawa> Je to drahý protože to už má docela historickou hodnotu, takový motorky je škoda pro běžný používání. Kup si raději něco modernějšího. Například minulý týden jsem prodal svoje XR125 za 25tisíc. To už není o tolik dražší než ČZ a svezení je na tom lepší.
já nové motorky moc nemusím z důvodu jejich zvuku já mam rád staré motorky které si můžu opravit doma a ne si s každou výměnou svíčky běžet do servisu na to nemám čas ani náladu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním Čz 125/476
T_Ondra píše: Dneska jsem mluvil s kamarádem,zvažuje prodej svojí 476 oilmaster s papírama,technickou atd.,
je hezká,ale je na ni práce,motor jede moc hezky a čistě,koleno výfuku od Hadrávka,nový lanovody,část. el. istalace,částečně nově nalakovaná do původní barevné kombinace ...chce to vidět a osobně probrat,jestli chceš,do sz ti na něj hodím kontakt,ale na rovinu,chce za ní pevnejch 15tsc,něco ho stála a prodej bude spíše ne proto,že je to nutné,ale proto že má i jiný stroje a nějak se mu to nehodí do modelový řady...
Jaký je to kraj jsem z Ostravy tak bych pro to nejel přes celou republiku .
trigr píše: Přestavbu na 175 provést jenom výměnou motoru jak psal Davo , je to nejdnodušší. Jinak se dá obsah vyhnat i kolem 200ccm, což už docela jede. Každopádně se 175 se dá docela dobře laborovat s objemem . Pokud se z té 125 vyndá motor atd. pěkně do krabice žádnou hodnotu to neztratí. Motor na 175 se dá pořád koupit za pár kaček. Vím, že ten kit na 200ccm dělala TKmoto. Až se na tom vyjezdíš vratíš originál a pošleš jí do světa, nebo si jí necháš. Minimálně za stejný peníze.
Já motorky které se mi dostanou pod ruku už neprodávám ty zůstávají pěkně u mě v garáži :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním Čz 125/476
kujawa píše: Jaký je to kraj jsem z Ostravy tak bych pro to nejel přes celou republiku .
tý voe,Ostrava
pošlu ti na Petra číslo,domluv se s ním,pošle ti pár fotek a víc info,já si to všechno nepamatuju,jináč je to taky Pražák...
1 reakcí na tento příspěvek Sháním Čz 125/476
Vlasťák1973 píše: už jsi viděl další stroj na prodej http://www.motoinze...125-476.html [/quote] vydělává už jsem se domlouval na jeho koupi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 | Hovořak1 | 3 | 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1 |
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 | RockNRolenc | 11 | 21.9.2022 v 17:47 VGT |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |