globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaké cestovní endurko? podruhé
 
31.8.2014 v 11:04
Tak jsem trochu pozměnil svůj pohled na věc. Ze svého výběru jsem vyřadil Transalpa a KLE, na jejich místo dorazili dva horcí adepti od Hondy - SLR a Vigor. Freewind zůstal, F650 zůstalo, u Dominatora si nejsem jistej, jestli to pro mě není až moc enduro. TDM jsem do výběru nezařadil kvůli vyšší ceně a váze...

Chci motorku spolehlivou, lehkou, obratnou, relativně bezúdržbovou, zábavnou, pohodlnou na víkendový pohodový ježdění cca 200 až 400 km po silnicích 1. - 3. třídy a snad i trochu hezkou (což u mě značně znevýhodňuje Freewinda)...
Do 40000 kč max. ...

Který byste dali přednost Vy?


Naposledy editováno 31.08.2014 11:09:56
Anketa: Kterou?
Honda SLR 650
1%
1
Honda FX 650 Vigor
1%
1
Suzuki XF 650 Freewind
24%
18
BMW 650
57%
42
Honda NX 650 Dominator
16%
12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 18:21 | Nahoru | #31
miguel323> Neslana nemastna je, zatim si stojim. Na jednobuch totalne nezajimavy. Cestovat se na tom da, asi lip nez na tech ostatnich jednobuchach co se tu zminujou.

Jako bejt male postavy a jeste touzit po jednobuchu, zkusim xt600. Moc se to neklepe, ale zadna slava. Jinak ve vidlich je to v origo jeste mekci nez TA.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 18:52 | Nahoru | #32
bin Ládin: 160-170 versus 200-210 je čtrnáct kilo? U mě každý kilo dobrý. Prostě se nechci zbytečně pachtit, když jsou na trhu i lehký motorky. Těžkejch krav už jsem se natahal až až a tak si chci odfrknout...

Dom999: Nezjistím nic takovýho. I na Jawě 250 jsem dával 300 km... Tak proč by to nešlo s o několik generací novějším japoncem a líp? Nechci závodit, nechci jezdit tisíce km, chci se jen pokochat přírodou, kopcema a serpentýnama...

Mimochodem, v úvodu tohoto dotazu jsem dal přesnej výběr motorek, tak nevím, proč mi doporučujete úplně něco jinýho, než to, na co se ptám...
Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:01 | Nahoru | #33

mr.Mic píše: bin Ládin: 160-170 versus 200-210 je čtrnáct kilo? U mě každý kilo dobrý. Prostě se nechci zbytečně pachtit, když jsou na trhu i lehký motorky. Těžkejch krav už jsem se natahal až až a tak si chci odfrknout...


Suché hmotnosti:
F650GS: 177Kg
XL650V: 191Kg
Zdroj- zdejší motokatalog
Takže 191-177=14 Souhlas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:07 | Nahoru | #34
gugo>1000 lidi=1000 chuti.... to XT verim ze je hravejsi,ale na delsi streky nevim nevim.....

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:11 | Nahoru | #35
bin Ládin: Jo aha, zdejší katalog. Tady si váhu můžeš vybrat z několika možností dle vlastníka ... Ale vážně, i kdyby to tak bylo, tak TA je větší, šerednej (kromě FW ) těžší a dražší (pokud bych nechtěl koupit vrak)... Nebo ještě jednodušeji: TA prostě nechci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:21 | Nahoru | #36
mr.Mic> Není to podle uživatelských recenzí, ale podle katalogu. Klidně si to ověř jinde! Ty váhy souhlasí i s jinými zdroji!

Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:33 | Nahoru | #37
Ahoj, SLR můžu vřele doporučit. Kamarád ji má, já jsem se na ní učila jezdit. Objel s ní i motokrosovou trať a delší výjezdy, na okreskách je rychlejší než supersport vážnější závady na ní taky neměl a to celkem kašle na údržbu. Opravdu jedna z mála univerzálních motorek a pokud ti nevadí průběh jednoválce, lepšího moc nevymyslíš.

Naposledy editováno 31.08.2014 19:35:11

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:36 | Nahoru | #38
bin Ládin: hoď mi sem odkaz na ten katalog. Nikde jsem ho nenašel (v záložce "motokatalog" jsou hodnoty zapisovány pouze jednotlivými uživateli). Dík

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:36 | Nahoru | #39
bin_Ládin> Nepresvedcuj ho o necem co nechce. Podle me tedy nevi co chce a neda pokoj dokud to nedostane. A trochu to ma logiku chleba s maslem.

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:38 | Nahoru | #40
miguel323> Hravejsi neni, je chciply A MA TVRDY SEDLO .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:51 | Nahoru | #41
mr.Mic> v záložce "motokatalog" jsou i klasická data..

Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:59 | Nahoru | #42
mr.Mic - jen ber v úvahu že tyhle Hondí 650 jednobuchy(SLR, NX, FX) maj interval výměny oleje jen 3000km (pokud se teda nepletu).
Čau, Tom

Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:01 | Nahoru | #43
Jo, o tom vím. U mě to je tak 2x až 3x do roka, takže tohle neřeším. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:04 | Nahoru | #44
bin_Ládin> Kde? Já to tam nikde nemůžu najít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:11 | Nahoru | #45
mr.Mic> klikneš na Motokatalog, vybereš značku, pak model, potom kousek posuň stránku..
Posílám odkaz na XL600V, važí 183Kg
http://www.motorkari...l-600v-transalp.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:15 | Nahoru | #46
bin_Ládin> No jo, ale to jsou právě ty data, který tam vložili uživatelé. To nejsou oficiální data (183, 184 nebo nebo 196 - už jen 13 kg rozdíl v jednom parametru)...

Naposledy editováno 31.08.2014 20:17:58

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:17 | Nahoru | #47
Víš co Sašo,jdi do prdele.Máš v kapse pár drobňáků ale chceš pozvat celou hospodu. Vybíráš mezi starýma vránama z dob kdy to bylo to nejlepší co po této planetě jezdilo. Bohužel dnes je to starý,těžký a vysoký. Asi to byly motorky pro opravdové chlapy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:21 | Nahoru | #48
XTeZeto> Tak mi dej stováka Sašo, ať si můžu koupit, co chci . Ono za 40 moc na výběr nemám (z toho, co mi je pocitově blízký). A určitě se najdou tací, kteří se mnou budou souhlasit, že když je někdo srdcem motorkář, stačí mu na ježdění málo (hlavně když je na čem)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:24 | Nahoru | #49
mr.Mic> ,jak píšeš,stačí mu málo ale ty chceš za málo hodně muziky. To kilo si ušetří sám,prostě ti motorkářská sezóna začne o pár měsíců později,no.

2 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:26 | Nahoru | #50
Ok. Tam proc si kejoupis znovu ti 250?
Neber to spatne ale 2val je proste 2val. Obzvlaste kdyz chces jezdit 99% silnici. Kdyby jsi planoval i off tak nereknu ani slovo tam ty 1valce vedou ale na silnici? A kdyz potrenujes rovnovahu tak je jedno co tlacis jestli 650 tenere nebo 750 supertenere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:30 | Nahoru | #51
XTeZeto> SLR, Vigor, F650, FW, Domino je hodně muziky za málo peněz?... Se sezónou počítám až příští rok, teď jsou bazary hodně probraný... A moc toho nenašetřím, mám i rodinu, která je pro mě priorita. Jen mám prostě 40 daných stranou na motorku, abych si občas mohl provětrat hlavu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:34 | Nahoru | #52

mr.Mic píše: bin_Ládin> No jo, ale to jsou právě ty data, který tam vložili uživatelé. To nejsou oficiální data (183, 184 nebo nebo 196 - už jen 13 kg rozdíl v jednom parametru)...

Je to tabulka, 183, 184Kg jsou rozdíly pro modelové roky. Nahoře máš roky, nebo si na to najeď myší, a zobrazí se ti rok. Podle mě je to klasický katalog, s možností úpravy parametrů uživateli. Váha souhlasí s dalšími zdroji. Dochází mi síla na odpovědi. Předpokládám, že Ty jsi věčně nespokojený člověk..

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:35 | Nahoru | #53
Dom999> Koupil bych, motorově by mi to stačila, ale ten rám a brzdy, s tím se nedá nic dělat (v zatáčkách krokem, jinak letíš, brzdit musíš o kilák dřív než na japoncích a tak ). Chci něco bezpečnějšího (což je v podstatě cokoliv) a spolehlivějšího...
Na moje ježdění mi vážně stačí jednobuch. Jezdím jen kochačku na pohodu. Mám to vyzkoušený...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:36 | Nahoru | #54

Dom999 píše: Ok. Tam proc si kejoupis znovu ti 250?
Neber to spatne ale 2val je proste 2val. Obzvlaste kdyz chces jezdit 99% silnici. Kdyby jsi planoval i off tak nereknu ani slovo tam ty 1valce vedou ale na silnici? A kdyz potrenujes rovnovahu tak je jedno co tlacis jestli 650 tenere nebo 750 supertenere.



Me spis nejde do hlavy to, ze chce levnou motorku a 1 val je na udrzbu rozhone narocnejsi. Castejsi vymeny vseho a rozhodne nizssi zivotnost.

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:39 | Nahoru | #55
bin_Ládin> To uživatelé neupravují, ale kompletně vyplňují. Může si tam napsat co kdo chce... Ale s tím, že to může souhlasit s oficiálníma datama se s Tebou nepřu... O nic nejde, chápu, že TA je dobrý moto, ale prostě ne pro mě. Já chci jít jiným směrem a tady se chci poradit, která z mýho výběru by byla vhodnější co se spolehlivosti a pohodlí týče...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:42 | Nahoru | #56
gugo> Co je na údržbě náročnější (krom oleje)? Moc toho nenajezdím a když, tak na kochačku v klídku, takže i životnost tolik neklesá. Navíc nejsem jedinej, kdo si chválí jednoválce i přes to, že jezdili dvou a více...

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:43 | Nahoru | #57
mr.Mic> Kdepak to není hodně muziky za málo peněz,ta cena je v pořádku. Ale tobě je to pořád málo co ta motorka nabízí. Jednou je to těžký,pak je to vysoký,další je škaredá. No nebudeš to mít lehký.

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 20:48 | Nahoru | #58
mr.Mic> No tak treba vsechny jednovalce v mem okoli maj olej a ventily tak max po 5-6 tkm.
Nevim jestli si nekdy delal ventily, obvykle je to voser se ktomu dostat.
Driv ti to zacne zrat olej, kdyz tomu budes nakladat, tak pocitej tak okolo 30-40 u douvalce to muzes cekat tak na dvojnasobku. Kdyz to bude vzduchac tak mozna driv.
Vibrace si verou svoji dan, samozrejme cim chciplejsi tim se min deje (aby me nekdo nebral za slovo verim ze na bmw se nic nedeje )
To by mohlo stacit ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 21:13 | Nahoru | #59
F650 ventily a olej po 10 tisicich,to jen abychom byli objektivní...Já pač jí mám rád,tak dělám po 6tisících...Vybírat mezi jednohrnkem a dvouválem,je jako vybírat mezi jabkem a hruškou....Musí si to prostě porovnat,co musedne....Každej motor je jinej a jinak vhodnej a hotovo dvacet.....se tu v tom furt patláme a nějak mi přijde že k hovnu... Svez se na všem co máš ve výběru a hotovo....Určitě toho Alpa nevyřazuj...

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 21:24 | Nahoru | #60
miguel323> koukám že už si na to s tím patláním taky přišel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist