paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaké cestovní endurko? podruhé
 
31.8.2014 v 11:04
Tak jsem trochu pozměnil svůj pohled na věc. Ze svého výběru jsem vyřadil Transalpa a KLE, na jejich místo dorazili dva horcí adepti od Hondy - SLR a Vigor. Freewind zůstal, F650 zůstalo, u Dominatora si nejsem jistej, jestli to pro mě není až moc enduro. TDM jsem do výběru nezařadil kvůli vyšší ceně a váze...

Chci motorku spolehlivou, lehkou, obratnou, relativně bezúdržbovou, zábavnou, pohodlnou na víkendový pohodový ježdění cca 200 až 400 km po silnicích 1. - 3. třídy a snad i trochu hezkou (což u mě značně znevýhodňuje Freewinda)...
Do 40000 kč max. ...

Který byste dali přednost Vy?

Naposledy editováno 31.08.2014 11:09:56
Anketa: Kterou?
Honda SLR 650
1%
1
Honda FX 650 Vigor
1%
1
Suzuki XF 650 Freewind
24%
18
BMW 650
57%
42
Honda NX 650 Dominator
16%
12

1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 18:52 | Nahoru | #1
bin Ládin: 160-170 versus 200-210 je čtrnáct kilo? U mě každý kilo dobrý. Prostě se nechci zbytečně pachtit, když jsou na trhu i lehký motorky. Těžkejch krav už jsem se natahal až až a tak si chci odfrknout...

Dom999: Nezjistím nic takovýho. I na Jawě 250 jsem dával 300 km... Tak proč by to nešlo s o několik generací novějším japoncem a líp? Nechci závodit, nechci jezdit tisíce km, chci se jen pokochat přírodou, kopcema a serpentýnama...

Mimochodem, v úvodu tohoto dotazu jsem dal přesnej výběr motorek, tak nevím, proč mi doporučujete úplně něco jinýho, než to, na co se ptám...
Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:01 | Nahoru | #2

mr.Mic píše: bin Ládin: 160-170 versus 200-210 je čtrnáct kilo? U mě každý kilo dobrý. Prostě se nechci zbytečně pachtit, když jsou na trhu i lehký motorky. Těžkejch krav už jsem se natahal až až a tak si chci odfrknout...


Suché hmotnosti:
F650GS: 177Kg
XL650V: 191Kg
Zdroj- zdejší motokatalog
Takže 191-177=14 Souhlas?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist