paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaké cestovní endurko? podruhé
 
31.8.2014 v 11:04
Tak jsem trochu pozměnil svůj pohled na věc. Ze svého výběru jsem vyřadil Transalpa a KLE, na jejich místo dorazili dva horcí adepti od Hondy - SLR a Vigor. Freewind zůstal, F650 zůstalo, u Dominatora si nejsem jistej, jestli to pro mě není až moc enduro. TDM jsem do výběru nezařadil kvůli vyšší ceně a váze...

Chci motorku spolehlivou, lehkou, obratnou, relativně bezúdržbovou, zábavnou, pohodlnou na víkendový pohodový ježdění cca 200 až 400 km po silnicích 1. - 3. třídy a snad i trochu hezkou (což u mě značně znevýhodňuje Freewinda)...
Do 40000 kč max. ...

Který byste dali přednost Vy?

Naposledy editováno 31.08.2014 11:09:56
Anketa: Kterou?
Honda SLR 650
1%
1
Honda FX 650 Vigor
1%
1
Suzuki XF 650 Freewind
24%
18
BMW 650
57%
42
Honda NX 650 Dominator
16%
12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

31.8.2014 v 19:01 | Nahoru | #1

mr.Mic píše: bin Ládin: 160-170 versus 200-210 je čtrnáct kilo? U mě každý kilo dobrý. Prostě se nechci zbytečně pachtit, když jsou na trhu i lehký motorky. Těžkejch krav už jsem se natahal až až a tak si chci odfrknout...


Suché hmotnosti:
F650GS: 177Kg
XL650V: 191Kg
Zdroj- zdejší motokatalog
Takže 191-177=14 Souhlas?

(reakce na) Jaké cestovní endurko? podruhé

1.9.2014 v 01:42 | Nahoru | #2
bin_Ládin> když už jsme u tý hmotnosti... Freewind má 162kg suchou. V tom je jeho hlavní výhoda, pro mě taky každý kilo dobrý. Nehledě na bezudržbovej motor, a celkovou daleko větší "hravost" oproti TAčku díky hmotnosti a dalším věcem. Osobní zkušenost Intervaly jsou po 6000 což už je celkem v pohodě, a v okolí mám dva, který maj na tachometru přez 80 000, a všechno je v motoru původní.

Naposledy editováno 01.09.2014 01:51:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist