globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 18:51 | Nahoru | #6751
dewwil> tuono to tak má, když zmáčkneš spojku, zvednou se otáčky a drží se vyšší volnoběh. Protože to má řízený volnoběh air ventilem

Plus to ještě řídí podle tachometru, dokud tam je nějaké číslo, drží se to nad 1500. Sotva tam padne nula, hned to spadne níž

Naposledy editováno 26.01.2017 18:53:54

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 19:17 | Nahoru | #6752

assassin píše: a proc tam ten spinac nemuzes mit origo? za jizdy je to vicemene sumak... spis to muze blbnout (udajne, nezazil jsem) kdyz stojis na semaforu s kvaltem a spojkou...

no, mám tam rejsink řidítka co maj jinak úhly než origo a jsou níž a když jsem tam dal spínač tak bych tam musel mít ty řidítka pod úhlem co mi naprosto nevyhovuje a trhá šlachy a karpály a s úhly co mi vyhovujou ten spínač drtím o tubus vidle a je to naprd. Proto to řeším, no...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 19:18 | Nahoru | #6753
dakarista> jj, rotaxy se musej vždycky vymykat

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 19:23 | Nahoru | #6754
A na čem to děláš? Když nad tím přemýšlíš, tak ten spínač funguje jen když přiřadíš

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 19:49 | Nahoru | #6755

dakarista píše: A na čem to děláš? Když nad tím přemýšlíš, tak ten spínač funguje jen když přiřadíš

Ale hraju si s mým TL a spínač mám furt sepnutej a teď jsem to s tím spínačem někde vyčetl Jinak tu mám na rozvody, vidle, olej, chl. kapalinu, brzdovku a zprovoznění aut. sytiče GSX1000R K2 takže se nenudím. A ještě jednu R6 kde vynechává 1. válec, mám podezření na vložku válce má menší kompresi než ostatní tři... Ještě to musím víc prozkoumat než vynesu verdikt...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 20:05 | Nahoru | #6756
dakarista> Takze kdyz cidlo na pacce bude furt vymackle, tak me to pojede vic?
Po koupi sem to tak myslim mel, bylo nalomene a vytocene bokem, ale niceho sem si myslim nevsiml

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 20:38 | Nahoru | #6757
Víš jistě, že to tak je i u TL? Třeba u GSXR to nemá ještě ani litrová K5/6. Tady se to řešilo.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 20:42 | Nahoru | #6758
oioi01> máš model 2006 + ... to tvoje nemá řízený volnoběh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 22:23 | Nahoru | #6759

BlackSabbath píše: Víš jistě, že to tak je i u TL? Třeba u GSXR to nemá ještě ani litrová K5/6. Tady se to řešilo.

Jj, díky, jsem si právě toho všimnul, když jsem dělal přesun loni po dálnici, že se to skoro nedá vytočit do omezovače a při předjíždění, když jsem podřadil a škubl za heft tak vystřelila a pak na úrovni řidiče auta zpomalení jak když Neo v Matrixu uhejbá kulkám a během půl vteřiny se to zas chytlo, tak jsem dal novej palivák, Starej byl plnej sraček a zlepšilo se to, ale furt to není ono, takže jsem pátral co jsem při přestavbě předků kde odpojil atd... a pak jsem narazil na článek o tom spínači spojky a Assassin a tvůj odkaz mi dal rozřešení Dal jsem i o 2 zuby větší rozetu, protože i origo převod na origo TL je takovej do klidu... A šestka pomalu do omezovače nešla vytočit ani u origo TL1000S. Takže se mám zas v čem zatím vrtat...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 23:11 | Nahoru | #6760
U TL a starších GSXR neni rozdíl ve výkonu - ale i tak je tam neutralova mapa trochu jina. Muze se to lišit v malejch detailech - treba u TL bývá neutralova mapa "lepsi" nez jednickova (2,3) ktera je skrcena. Tusim ze u tehle starších strojů se se spojkou meni jen jedna z map - palivo nebo predstih, spis tipuju predstih. Proto neni znat rozdíl na brzde pri plným plynu.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 23:13 | Nahoru | #6761
Dewil: jestli je tam znat ztráta výkonu tak to bude necim jinym...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 05:31 | Nahoru | #6762
assassin> no ztráta ani tak ne, to zaváhání bylo nejspíš tím pal. filtrem, vypustil jsem ze starýho sračky, že jsem se divil, že to vůbec jelo, pak už se mi to nestalo, ale furt to není ono, jede tacho 250 km/h a do omezovače se nedostanu na šestku, rozeta 40 zubů a zad. guma 190/55/17...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 08:23 | Nahoru | #6763
dewwil> ty, to bude ten vyšší profil gumy. Co jsem někde zkoušel počítat, tak na tu 190/55 to vždy chtělo +2 zuby na rozetu proti 190/50 . Když jsem tehdy dal na Tuono tu 55, najednou ta motorka byla taková línější. Tak jsem to zkoušel počítat

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 08:48 | Nahoru | #6764
Dkarista: 40zubu rozeta je u TLS +2zuby proti serii
Dewil: no hele to mi prijde normalni, ja mam 16/39 a pres 250 by to mozna jelo kdybych na tom nekde lezel ... Ale to jsem ani nezkousel. Do omezovace sestku taky nedostanu

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 08:56 | Nahoru | #6765

dakarista píše: dewwil> ty, to bude ten vyšší profil gumy. Co jsem někde zkoušel počítat, tak na tu 190/55 to vždy chtělo +2 zuby na rozetu proti 190/50 . Když jsem tehdy dal na Tuono tu 55, najednou ta motorka byla taková línější. Tak jsem to zkoušel počítat



Potvrzuju z okruhu, velka guma udela klidne 2 zuby na zadni rozete ....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 09:45 | Nahoru | #6766

assassin píše: Dkarista: 40zubu rozeta je u TLS +2zuby proti serii
Dewil: no hele to mi prijde normalni, ja mam 16/39 a pres 250 by to mozna jelo kdybych na tom nekde lezel ... Ale to jsem ani nezkousel. Do omezovace sestku taky nedostanu



tak to já celkem v pohodě, ale zas je fér říct že to vychází asi na 245 reálnejch, takže převod budu mít asi trochu silnější

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 09:46 | Nahoru | #6767
dewwil> já bych tam teda dal 180/55, pokud je v techničáku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 10:00 | Nahoru | #6768

Stev píše: dewwil> já bych tam teda dal 180/55, pokud je v techničáku



v technicaku je jen 190/50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 10:07 | Nahoru | #6769
assassin> tak to jo, ale kdybych měl vybírat mezi 180/55 a 190/55, tak bych vzal radši užší, žádnej velkej trhač to není a dnešní gumy jsou trochu jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 10:39 | Nahoru | #6770

Stev píše: assassin> tak to jo, ale kdybych měl vybírat mezi 180/55 a 190/55, tak bych vzal radši užší, žádnej velkej trhač to není a dnešní gumy jsou trochu jinde



To bych nevolil podle trhače asfaltu, ale spíš podle šířky ráfku. 180 patří na 5,5" ráfek a 190 patří na 6" ráfek

Naposledy editováno 27.01.2017 10:39:42

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 10:54 | Nahoru | #6771
dakarista> máš pravdu, to mi v tu chvíli nedošlo. Pak by na tom 180/55 byla se 190/50 minimálně nastejno ...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 11:01 | Nahoru | #6772
Proste obe gumy na hovno.. Moc placate... Taky to tak mam

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 13:07 | Nahoru | #6773
oioi01> to není úplně tak pravda, záleží co jezdíš za značku. Moje zkušenost je, že Qualifier je ve 190/50 hrozná placka. Ale zato Rosso Corsa je ve 190/50 poctivě špičatá. Záleží na výrobci jakou ji udělá

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 13:33 | Nahoru | #6774
180/55 jde i na 6" ráfek, mám ji v TP a jsou i v RSV manuálech...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 13:50 | Nahoru | #6775
Když už jsme u toho tak i 170/60 jde na 6" ráfek, dávám na STK

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 13:55 | Nahoru | #6776

Mileek píše: 180/55 jde i na 6" ráfek, mám ji v TP a jsou i v RSV manuálech...



Ja ji mam v tp taky :) nechal jsem si to napsat kdyz jsem tl koupil - tenkrat nebylo moc motorek s 190 a byl problem sehnat jetou :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 14:16 | Nahoru | #6777

Mileek píše: 180/55 jde i na 6" ráfek, mám ji v TP a jsou i v RSV manuálech...



to sice jo, ale mám za to že jsou dělaný primárně na 5,5 a tím jak se rozplácnou se rozdíl ke 190/50 bude stírat - třeba se pletu, dneska mi to jde ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 14:29 | Nahoru | #6778

Stev píše: to sice jo, ale mám za to že jsou dělaný primárně na 5,5 a tím jak se rozplácnou se rozdíl ke 190/50 bude stírat - třeba se pletu, dneska mi to jde ...



Myslim, ze je to jak rikas, ostatne ja kdyz tam 180 mam nazutou, je vic "rozbalena" nez 190/50 - rozhodne jsem mnohem driv na hrane pneu, na to moje jezdeni to staci, ale na okruhu treba uz by to bylo nic moc... Rozhdone se mi na ni ale jezdi lip nez na 190... 190/55 je pocitove podobna, jen i ve vetsim naklonu nehobluju hranu. Ale asi zalezi i pneu od pneu ... Takze taky zadnej objektivni vyzkum...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 14:45 | Nahoru | #6779
assassin> to je zajímavý, čekal bych že na kulatější gumě se Ti bude jezdit líp protože motorka bude živější. Nepřijde mi že bys byl typ co si dává ohoblovaný gumy na instagram

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.1.2017 v 15:49 | Nahoru | #6780

Stev píše: dewwil> já bych tam teda dal 180/55, pokud je v techničáku



To jsi trefil dobře, v TP mám chybu a je tam psaná ta 1805517. Sice tam máme 6" ráfek, ale na 180/55R17 to je o dost lepší než na 1905017. Na Speed Triple jsem měl taky 6"ráfek a obouval jsem 1805517 a ten se na tom vodil jak víno (rosso II) a loni jsem Alien obul na TL 1805517 SuperCorsu a taky si to pochvaluje, ta motorka je obratnější než s tou 1905017... Na STK jsem taky musel se 180.tkou a málem jsem si ustlal, bo to chtělo samo do každý zatáčky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist