pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: to sice jo, ale mám za to že jsou dělaný primárně na 5,5 a tím jak se rozplácnou se rozdíl ke 190/50 bude stírat - třeba se pletu, dneska mi to jde ...
Myslim, ze je to jak rikas, ostatne ja kdyz tam 180 mam nazutou, je vic "rozbalena" nez 190/50 - rozhodne jsem mnohem driv na hrane pneu, na to moje jezdeni to staci, ale na okruhu treba uz by to bylo nic moc... Rozhdone se mi na ni ale jezdi lip nez na 190... 190/55 je pocitove podobna, jen i ve vetsim naklonu nehobluju hranu. Ale asi zalezi i pneu od pneu ... Takze taky zadnej objektivni vyzkum...