globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 20:38 | Nahoru | #1
Víš jistě, že to tak je i u TL? Třeba u GSXR to nemá ještě ani litrová K5/6. Tady se to řešilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

26.1.2017 v 22:23 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Víš jistě, že to tak je i u TL? Třeba u GSXR to nemá ještě ani litrová K5/6. Tady se to řešilo.

Jj, díky, jsem si právě toho všimnul, když jsem dělal přesun loni po dálnici, že se to skoro nedá vytočit do omezovače a při předjíždění, když jsem podřadil a škubl za heft tak vystřelila a pak na úrovni řidiče auta zpomalení jak když Neo v Matrixu uhejbá kulkám a během půl vteřiny se to zas chytlo, tak jsem dal novej palivák, Starej byl plnej sraček a zlepšilo se to, ale furt to není ono, takže jsem pátral co jsem při přestavbě předků kde odpojil atd... a pak jsem narazil na článek o tom spínači spojky a Assassin a tvůj odkaz mi dal rozřešení Dal jsem i o 2 zuby větší rozetu, protože i origo převod na origo TL je takovej do klidu... A šestka pomalu do omezovače nešla vytočit ani u origo TL1000S. Takže se mám zas v čem zatím vrtat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist