pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: Víš jistě, že to tak je i u TL? Třeba u GSXR to nemá ještě ani litrová K5/6. Tady se to řešilo.
Jj, díky, jsem si právě toho všimnul, když jsem dělal přesun loni po dálnici, že se to skoro nedá vytočit do omezovače a při předjíždění, když jsem podřadil a škubl za heft tak vystřelila a pak na úrovni řidiče auta zpomalení jak když Neo v Matrixu uhejbá kulkám a během půl vteřiny se to zas chytlo, tak jsem dal novej palivák, Starej byl plnej sraček a zlepšilo se to, ale furt to není ono, takže jsem pátral co jsem při přestavbě předků kde odpojil atd... a pak jsem narazil na článek o tom spínači spojky a Assassin a tvůj odkaz mi dal rozřešení Dal jsem i o 2 zuby větší rozetu, protože i origo převod na origo TL je takovej do klidu... A šestka pomalu do omezovače nešla vytočit ani u origo TL1000S. Takže se mám zas v čem zatím vrtat...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jj, díky, jsem si právě toho všimnul, když jsem dělal přesun loni po dálnici, že se to skoro nedá vytočit do omezovače a při předjíždění, když jsem podřadil a škubl za heft tak vystřelila a pak na úrovni řidiče auta zpomalení jak když Neo v Matrixu uhejbá kulkám a během půl vteřiny se to zas chytlo, tak jsem dal novej palivák, Starej byl plnej sraček a zlepšilo se to, ale furt to není ono, takže jsem pátral co jsem při přestavbě předků kde odpojil atd... a pak jsem narazil na článek o tom spínači spojky a Assassin a tvůj odkaz mi dal rozřešení Dal jsem i o 2 zuby větší rozetu, protože i origo převod na origo TL je takovej do klidu... A šestka pomalu do omezovače nešla vytočit ani u origo TL1000S. Takže se mám zas v čem zatím vrtat...
Jaký palivák si tam dával ? Origo nebo nějakou náhradu ? Taky se mi stalo něco podobného...