pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: dewwil> ty, to bude ten vyšší profil gumy. Co jsem někde zkoušel počítat, tak na tu 190/55 to vždy chtělo +2 zuby na rozetu proti 190/50 . Když jsem tehdy dal na Tuono tu 55, najednou ta motorka byla taková línější. Tak jsem to zkoušel počítat
Potvrzuju z okruhu, velka guma udela klidne 2 zuby na zadni rozete ....