pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> já bych tam teda dal 180/55, pokud je v techničáku
v technicaku je jen 190/50
Stev píše: dewwil> já bych tam teda dal 180/55, pokud je v techničáku
To jsi trefil dobře, v TP mám chybu a je tam psaná ta 1805517. Sice tam máme 6" ráfek, ale na 180/55R17 to je o dost lepší než na 1905017. Na Speed Triple jsem měl taky 6"ráfek a obouval jsem 1805517 a ten se na tom vodil jak víno (rosso II) a loni jsem Alien obul na TL 1805517 SuperCorsu a taky si to pochvaluje, ta motorka je obratnější než s tou 1905017... Na STK jsem taky musel se 180.tkou a málem jsem si ustlal, bo to chtělo samo do každý zatáčky