pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jestli je to skrceny a strihl jsi jen drat, tak tam jde vic paliva, ale vzduchu porad stejne - je tam restrikce v sani - ty zuzeny gumovy hrdla....
Kdyz zkousis max tak ze vytacis kvalty, skoro nepoznas rozdil... Nejvic je to cejtit na akceleraci na sestku treba od tech cca 180 - u skrcene das plyn na doraz a uz se to rozbiha fakt volne, u neskrcene to jeste do nakejch 220 (podle budiku) docela zrychluje...
Na nizsi kvalty se to nepozna vubec - ta restrikce v sani je cca 15procentni seskrceni prurezu - na nizsi kvalty clovek bez prehmatnuti neotevre plyn naplno - takze tam ani nedojde k tomu ovlivneni tim mensim prurezem. Pozna se to az na kvalty kde clovek prehmatne.. A nebo po instalaci kratkeho plynu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Milosek.m píše: Protože tam mas hefty jak z pokračování divocaku a aerodynamiku jak kloubova karosa
Milošu je fakt pokračování divočáků?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Co už mas tu přední brzdu komplet?
Naposledy editováno 05.10.2015 21:29:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Milosek.m píše: Protože tam mas hefty jak z pokračování divocaku a aerodynamiku jak kloubova karosa
voe... Zalehnout za kapotu umí každej, ale udržet se skoro vzpřímeně náporu luftu už vyžaduje sebezapření a pevnější krk1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Milosek.m píše: Pepa1098> jj bracha tam ma hlavni roli
Co už mas tu přední brzdu komplet?
Milošu nemám ji komlet pořád schází hrachy a dělám na nějakých věcech tak nevím kam dávat první ale jednou bude kompletní šak se stavím dáme řeč
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: strakon> no já už jsem na tom s krkem jak ti kejvací psíci na palubky aut
Ty si stěžuj s tou tvojí třičtvrtěkapotou
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Kdy ty kotouče měníte? Už když jsou těsně pod limit a vypadají zdravě nebo až když jsou "hodně" pod limit nebo mají vyditelný trhlinky?
Ja je menil jen jednou - po 65ti tis. Byly trosku koply a v kombinaci se zatuhlejma pistkama a goldfren zravejma deskama se v jednom miste vybrzdily - par stovek mensi tlouskta nez jinde a lomcovalo to motorkou jak o zivot.
Ja osobne bych kotouce asi klido sjel neco pod limit - racing only kotouce jsou tenci uz od vyroby - ale samozrejme je to kazdyho boj, vyrobce rika, ze se maji vymenit na limitu vyznacenem na kotouci...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Já mam pravě limit 4,5mm a jeden skoro přesně 4,5 nebo těsně nad, druhej už jen 4,45mm, motorka najeto skoro 60.000 km, tak už taky pokukuju po novejch.
jestli nechodíš tvrdě na brzdy z 250km/h, tak se nemůže nic stát... čím jsou slabší, tak jsou podle mě jen náchylnější na zvlnění.... do 4,4mm, bych byl celkem klidnej
Edit: řek bych že mnohem důležitější je uložení v nýtech...
kolik vlastně je tak limit pro vůli, ve směru brzd. sílý (dopředu,dozadu)? už tam nějakou taky mám
Naposledy editováno 07.10.2015 15:33:11
PetrL3 píše: Kdy ty kotouče měníte? Už když jsou těsně pod limit a vypadají zdravě nebo až když jsou "hodně" pod limit nebo mají vyditelný trhlinky?
ja mam prave jeden nakrivo vyjetej, uz to klepe s packou a celym predkem. Tskze je potrebuji vymenit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: assassin> tady jsou prave mensi kotouce nez na rsv, jsou zde 298mm , origo jsou Bremba. Tak bych nerad neco co bude brzdit mene
A radialni brzdice to nema... Ze by tam sly vetsi co? Hele taky je moznost si nechat udelat na zakazku - kreslil jsem kotouce stevovi a ten je daval vyrabet tusim na motokotouce.z vypadaji dobre a i stev si je chvalil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: racing only kotouce jsou tenci uz od vyroby - ale samozrejme je to kazdyho boj, vyrobce rika, ze se maji vymenit na limitu vyznacenem na kotouci...
No tady moc nesouhlasím, páč racing only kotouče jsou vždy širší, než OEM... třeba brembo supersport a T-drive jsou 5,5mm, brembo SBK 6mm... nové brembo OEM nemají ani 5mm... jo a na kola musíš ještě 5 závodů počkat
Mileek píše: No tady moc nesouhlasím, páč racing only kotouče jsou vždy širší, než OEM... třeba brembo supersport a T-drive jsou 5,5mm, brembo SBK 6mm... nové brembo OEM nemají ani 5mm... jo a na kola musíš ještě 5 závodů počkat
Uff tak ted jsem trosku zmaten, kde jsem si tuhle informaci zazil... Zkusim se po tom podivat... Ale dost se mi to ted mota s mx motorkama...
Na kola neni spech ... Snad je do konce sezony nerozsmelcuje :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A na kolik ta sranda Steva vysla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: assassin> prave ze radialni brzdice to nema, ma to klasiku. Leda by se prehodily spodky vidlic s delsima... ale to je moc prace.
A na kolik ta sranda Steva vysla?
mam za to ze to vyjde tak nejak jako vsechny ty "levnejsi" znackovy kotouce 9-10tis za par... ale on to tu stev objevi a rekne ti presne...