globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 10:54 | Nahoru | #4471
Me skrceny tele jelo na maximalku v podstate stejne jako po odskrceni ...

Jestli je to skrceny a strihl jsi jen drat, tak tam jde vic paliva, ale vzduchu porad stejne - je tam restrikce v sani - ty zuzeny gumovy hrdla....

Kdyz zkousis max tak ze vytacis kvalty, skoro nepoznas rozdil... Nejvic je to cejtit na akceleraci na sestku treba od tech cca 180 - u skrcene das plyn na doraz a uz se to rozbiha fakt volne, u neskrcene to jeste do nakejch 220 (podle budiku) docela zrychluje...

Na nizsi kvalty se to nepozna vubec - ta restrikce v sani je cca 15procentni seskrceni prurezu - na nizsi kvalty clovek bez prehmatnuti neotevre plyn naplno - takze tam ani nedojde k tomu ovlivneni tim mensim prurezem. Pozna se to az na kvalty kde clovek prehmatne.. A nebo po instalaci kratkeho plynu...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 11:07 | Nahoru | #4472
jo, ten popis chování sedí na restrikci sání pěkně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 18:51 | Nahoru | #4473

Milosek.m píše: Protože tam mas hefty jak z pokračování divocaku a aerodynamiku jak kloubova karosa



Milošu je fakt pokračování divočáků?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 20:15 | Nahoru | #4474
Pepa1098> jj bracha tam ma hlavni roli
Co už mas tu přední brzdu komplet?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 21:13 | Nahoru | #4475
assassin> no tak musím sehnat ty gumový hrdla, já to tušil, že to bude těma hrdlama, hajzly jedny gumový... Nemáte někdo doma skladem, za nový nevědí co by chtěli ku.vy šikmooké Chová se to přesně jak popisuješ... E: krátké plyn tam mám...

Naposledy editováno 05.10.2015 21:29:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 21:17 | Nahoru | #4476

Milosek.m píše: Protože tam mas hefty jak z pokračování divocaku a aerodynamiku jak kloubova karosa

voe... Zalehnout za kapotu umí každej, ale udržet se skoro vzpřímeně náporu luftu už vyžaduje sebezapření a pevnější krk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 21:19 | Nahoru | #4477
dewwil> Jj, cítím krční svaly ještě od soboty

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 21:25 | Nahoru | #4478
Dewwil: jde to i vybrousit... Hrdla mozna mam... Podivam se po nich...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 21:40 | Nahoru | #4479
assassin> jo taky mě to napadlo nějak opižlat mini bruskou, ale jestli je najdeš tak budu radši, jinak mám pro tebe na prasení na motarda zadní pneu, Metzeler M5... Ty lidi to ani neojedou a dávají hned nový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 21:41 | Nahoru | #4480
strakon> no já už jsem na tom s krkem jak ti kejvací psíci na palubky aut

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 22:52 | Nahoru | #4481

Milosek.m píše: Pepa1098> jj bracha tam ma hlavni roli
Co už mas tu přední brzdu komplet?



Milošu nemám ji komlet pořád schází hrachy a dělám na nějakých věcech tak nevím kam dávat první ale jednou bude kompletní šak se stavím dáme řeč

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 23:10 | Nahoru | #4482
Tak já byl dneska testovat v Hoškovicích a konečně jsem to roztáhl na maximálku(na závodech musíš po 400m zaklapnout) a budík jsem přetočil do dorazu a rozštěkal omezovač na šestku ,ale mám o zub menší kolečko,takže 310 to asi nejede

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.10.2015 v 11:12 | Nahoru | #4483

dewwil píše: strakon> no já už jsem na tom s krkem jak ti kejvací psíci na palubky aut



Ty si stěžuj s tou tvojí třičtvrtěkapotou

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.10.2015 v 11:26 | Nahoru | #4484
Franco82>

Naposledy editováno 06.10.2015 11:27:10

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.10.2015 v 21:14 | Nahoru | #4485

Franco82 píše: Ty si stěžuj s tou tvojí třičtvrtěkapotou

Taky jeden z důvodů proč šel Triumph pryč

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 07:22 | Nahoru | #4486
jo kluci když se jeli Jašek s dewilem projet tak si při tom lítání neměli vyměnit stroje protože to je potom nemoc a ta se nedá z hlavy dostat Honza to bude muset převrtat aby to na šestku šlo za plynem

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 13:34 | Nahoru | #4487
Lidi mam dotaz, shanim predni kotouce na na Aprilku, prsneji na RST 1000 Futura a nevim co zvolit, nejlepe Brembo. Ale nemuzu nic najit... nebo co by jste zvolili za nahradu co bude dobre brzdit...

puvodni uz maji sve za sebou

diky

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 14:21 | Nahoru | #4488
Dakarista: budu je resit taky ... Jestli mi mileek necha nejaky ty kola :) jeste jsem uplne nezkoumal jestli maj i rsv - ale docela se mi libi moto-master a alpha-technik - ty maji homologovane full floating...

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 14:26 | Nahoru | #4489
Kdy ty kotouče měníte? Už když jsou těsně pod limit a vypadají zdravě nebo až když jsou "hodně" pod limit nebo mají vyditelný trhlinky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 14:38 | Nahoru | #4490

PetrL3 píše: Kdy ty kotouče měníte? Už když jsou těsně pod limit a vypadají zdravě nebo až když jsou "hodně" pod limit nebo mají vyditelný trhlinky?



Ja je menil jen jednou - po 65ti tis. Byly trosku koply a v kombinaci se zatuhlejma pistkama a goldfren zravejma deskama se v jednom miste vybrzdily - par stovek mensi tlouskta nez jinde a lomcovalo to motorkou jak o zivot.
Ja osobne bych kotouce asi klido sjel neco pod limit - racing only kotouce jsou tenci uz od vyroby - ale samozrejme je to kazdyho boj, vyrobce rika, ze se maji vymenit na limitu vyznacenem na kotouci...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 14:44 | Nahoru | #4491
Já mam pravě limit 4,5mm a jeden skoro přesně 4,5 nebo těsně nad, druhej už jen 4,45mm, motorka najeto skoro 60.000 km, tak už taky pokukuju po novejch.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 15:31 | Nahoru | #4492

PetrL3 píše: Já mam pravě limit 4,5mm a jeden skoro přesně 4,5 nebo těsně nad, druhej už jen 4,45mm, motorka najeto skoro 60.000 km, tak už taky pokukuju po novejch.



jestli nechodíš tvrdě na brzdy z 250km/h, tak se nemůže nic stát... čím jsou slabší, tak jsou podle mě jen náchylnější na zvlnění.... do 4,4mm, bych byl celkem klidnej

Edit: řek bych že mnohem důležitější je uložení v nýtech...
kolik vlastně je tak limit pro vůli, ve směru brzd. sílý (dopředu,dozadu)? už tam nějakou taky mám

Naposledy editováno 07.10.2015 15:33:11

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 15:31 | Nahoru | #4493

PetrL3 píše: Kdy ty kotouče měníte? Už když jsou těsně pod limit a vypadají zdravě nebo až když jsou "hodně" pod limit nebo mají vyditelný trhlinky?



ja mam prave jeden nakrivo vyjetej, uz to klepe s packou a celym predkem. Tskze je potrebuji vymenit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 15:32 | Nahoru | #4494
assassin> tady jsou prave mensi kotouce nez na rsv, jsou zde 298mm , origo jsou Bremba. Tak bych nerad neco co bude brzdit mene

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 16:55 | Nahoru | #4495

dakarista píše: assassin> tady jsou prave mensi kotouce nez na rsv, jsou zde 298mm , origo jsou Bremba. Tak bych nerad neco co bude brzdit mene



A radialni brzdice to nema... Ze by tam sly vetsi co? Hele taky je moznost si nechat udelat na zakazku - kreslil jsem kotouce stevovi a ten je daval vyrabet tusim na motokotouce.z vypadaji dobre a i stev si je chvalil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 19:58 | Nahoru | #4496

assassin píše: racing only kotouce jsou tenci uz od vyroby - ale samozrejme je to kazdyho boj, vyrobce rika, ze se maji vymenit na limitu vyznacenem na kotouci...


No tady moc nesouhlasím, páč racing only kotouče jsou vždy širší, než OEM... třeba brembo supersport a T-drive jsou 5,5mm, brembo SBK 6mm... nové brembo OEM nemají ani 5mm... jo a na kola musíš ještě 5 závodů počkat

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:01 | Nahoru | #4497

Mileek píše: No tady moc nesouhlasím, páč racing only kotouče jsou vždy širší, než OEM... třeba brembo supersport a T-drive jsou 5,5mm, brembo SBK 6mm... nové brembo OEM nemají ani 5mm... jo a na kola musíš ještě 5 závodů počkat



Uff tak ted jsem trosku zmaten, kde jsem si tuhle informaci zazil... Zkusim se po tom podivat... Ale dost se mi to ted mota s mx motorkama...

Na kola neni spech ... Snad je do konce sezony nerozsmelcuje :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:06 | Nahoru | #4498
assassin> prave ze radialni brzdice to nema, ma to klasiku. Leda by se prehodily spodky vidlic s delsima... ale to je moc prace.

A na kolik ta sranda Steva vysla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:36 | Nahoru | #4499
dakarista> umím kotouče Brembo a NG tak se ti Zítra kouknu za kolik by byly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 20:39 | Nahoru | #4500

dakarista píše: assassin> prave ze radialni brzdice to nema, ma to klasiku. Leda by se prehodily spodky vidlic s delsima... ale to je moc prace.

A na kolik ta sranda Steva vysla?



mam za to ze to vyjde tak nejak jako vsechny ty "levnejsi" znackovy kotouce 9-10tis za par... ale on to tu stev objevi a rekne ti presne...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist