pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jestli je to skrceny a strihl jsi jen drat, tak tam jde vic paliva, ale vzduchu porad stejne - je tam restrikce v sani - ty zuzeny gumovy hrdla....
Kdyz zkousis max tak ze vytacis kvalty, skoro nepoznas rozdil... Nejvic je to cejtit na akceleraci na sestku treba od tech cca 180 - u skrcene das plyn na doraz a uz se to rozbiha fakt volne, u neskrcene to jeste do nakejch 220 (podle budiku) docela zrychluje...
Na nizsi kvalty se to nepozna vubec - ta restrikce v sani je cca 15procentni seskrceni prurezu - na nizsi kvalty clovek bez prehmatnuti neotevre plyn naplno - takze tam ani nedojde k tomu ovlivneni tim mensim prurezem. Pozna se to az na kvalty kde clovek prehmatne.. A nebo po instalaci kratkeho plynu...