globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 10:54 | Nahoru | #1
Me skrceny tele jelo na maximalku v podstate stejne jako po odskrceni ...

Jestli je to skrceny a strihl jsi jen drat, tak tam jde vic paliva, ale vzduchu porad stejne - je tam restrikce v sani - ty zuzeny gumovy hrdla....

Kdyz zkousis max tak ze vytacis kvalty, skoro nepoznas rozdil... Nejvic je to cejtit na akceleraci na sestku treba od tech cca 180 - u skrcene das plyn na doraz a uz se to rozbiha fakt volne, u neskrcene to jeste do nakejch 220 (podle budiku) docela zrychluje...

Na nizsi kvalty se to nepozna vubec - ta restrikce v sani je cca 15procentni seskrceni prurezu - na nizsi kvalty clovek bez prehmatnuti neotevre plyn naplno - takze tam ani nedojde k tomu ovlivneni tim mensim prurezem. Pozna se to az na kvalty kde clovek prehmatne.. A nebo po instalaci kratkeho plynu...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.10.2015 v 21:13 | Nahoru | #2
assassin> no tak musím sehnat ty gumový hrdla, já to tušil, že to bude těma hrdlama, hajzly jedny gumový... Nemáte někdo doma skladem, za nový nevědí co by chtěli ku.vy šikmooké Chová se to přesně jak popisuješ... E: krátké plyn tam mám...

Naposledy editováno 05.10.2015 21:29:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist