pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Kdy ty kotouče měníte? Už když jsou těsně pod limit a vypadají zdravě nebo až když jsou "hodně" pod limit nebo mají vyditelný trhlinky?
Ja je menil jen jednou - po 65ti tis. Byly trosku koply a v kombinaci se zatuhlejma pistkama a goldfren zravejma deskama se v jednom miste vybrzdily - par stovek mensi tlouskta nez jinde a lomcovalo to motorkou jak o zivot.
Ja osobne bych kotouce asi klido sjel neco pod limit - racing only kotouce jsou tenci uz od vyroby - ale samozrejme je to kazdyho boj, vyrobce rika, ze se maji vymenit na limitu vyznacenem na kotouci...