globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 14:38 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: Kdy ty kotouče měníte? Už když jsou těsně pod limit a vypadají zdravě nebo až když jsou "hodně" pod limit nebo mají vyditelný trhlinky?



Ja je menil jen jednou - po 65ti tis. Byly trosku koply a v kombinaci se zatuhlejma pistkama a goldfren zravejma deskama se v jednom miste vybrzdily - par stovek mensi tlouskta nez jinde a lomcovalo to motorkou jak o zivot.
Ja osobne bych kotouce asi klido sjel neco pod limit - racing only kotouce jsou tenci uz od vyroby - ale samozrejme je to kazdyho boj, vyrobce rika, ze se maji vymenit na limitu vyznacenem na kotouci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.10.2015 v 19:58 | Nahoru | #2

assassin píše: racing only kotouce jsou tenci uz od vyroby - ale samozrejme je to kazdyho boj, vyrobce rika, ze se maji vymenit na limitu vyznacenem na kotouci...


No tady moc nesouhlasím, páč racing only kotouče jsou vždy širší, než OEM... třeba brembo supersport a T-drive jsou 5,5mm, brembo SBK 6mm... nové brembo OEM nemají ani 5mm... jo a na kola musíš ještě 5 závodů počkat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist