pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: assassin> prave ze radialni brzdice to nema, ma to klasiku. Leda by se prehodily spodky vidlic s delsima... ale to je moc prace.
A na kolik ta sranda Steva vysla?
mam za to ze to vyjde tak nejak jako vsechny ty "levnejsi" znackovy kotouce 9-10tis za par... ale on to tu stev objevi a rekne ti presne...
assassin píše: mam za to ze to vyjde tak nejak jako vsechny ty "levnejsi" znackovy kotouce 9-10tis za par... ale on to tu stev objevi a rekne ti presne...
Nepovim, uz si to nepamatuju a platil jsem to i s rozetou :) Ale vic jak 9 za oba to nebylo jak pises. A min jak 8 asintaky ne.
Ale tady je to zbytecny, mely by jit u motokotoucu repasovat ty stavajici, ze budou fungovat celkem verim a bude to levnejsi. Nebo cinsky armstrongy fungujou, vtr jich s nima jezdi hodne a dlouho. Pripadne jistota NG.