pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Já mam pravě limit 4,5mm a jeden skoro přesně 4,5 nebo těsně nad, druhej už jen 4,45mm, motorka najeto skoro 60.000 km, tak už taky pokukuju po novejch.
jestli nechodíš tvrdě na brzdy z 250km/h, tak se nemůže nic stát... čím jsou slabší, tak jsou podle mě jen náchylnější na zvlnění.... do 4,4mm, bych byl celkem klidnej
Edit: řek bych že mnohem důležitější je uložení v nýtech...
kolik vlastně je tak limit pro vůli, ve směru brzd. sílý (dopředu,dozadu)? už tam nějakou taky mám
Naposledy editováno 07.10.2015 15:33:11