prosím o radu těch, kteří o Jawách něco vědí:
Nějak jsem se dostal k této jawě 250/353 půlbuben, je bez TP a již nějaký rok odpočívá ve stodole a ani jsem na ní po dovezení domů nesáh!
Moto nemá origo zadní kolo, nákej doveda jí už polil barvou se štítkem atd..,co mí říkalo pár lidí, tak prej není origo přední světlo, klaksón, tlumiče a kryt řetězu.
Ptám se proto, že mi jí je v takovým stavu líto, nejsem Jawař (vím o tom hovno) a nemám lowe na renovaci. Zároveň mi vaděj věci, který jen tak ladem ležej a nejsou k užívaní.
Moto nejede, chybí baterka. Jinak motor má kompresi a vyčistil jsem karbec.
Ale na druhou stranu nějakou Jawu bych doma chtěl, přece jen je to wetoš .
Tak a konečně k otázce :
1) Mám si jí nechat, čekat a po nějakém čase zrenovovat? Sehnat jiné TP? Nebo Veteránské?
2) Mám jí prodat? Za jakou cenu?
3) Mám jí vyměnit? Líbí se mi 350/634 s TP nebo 350/353 s TP atd ...
Díky za rady, jo a serte na hrubky.
Moto mám i v profilu ...
M.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/353 půlbuben, rada
Fany07 píše: Nechci ti kazit iluze....
Kolego máte v tom guláš. Z fabriky lezlo, jak píšete striktně vše dle norem a výkresů. Ani v jednom případě nevylezl nějaký paskvil. To se silně pletete. Jen v přechodnou dobu montovali tzv mezitypové díly (sosák na sání a podobně,..) ale vždy to bylo dle norem.
1 - Zajímalo by mě z čeho vycházíte ohledně tvrzení že "dávali co bylo".
2 - Také by mě zajímalo jak to myslíte. Jestli tak, že dali na motorku z roku 1955 (zde na fotce) zadní kolo z panelky (1965 a dál) tak asi ne že, protože panelku ještě ani nevymysleli,....
Tohle je čistý půlbuben, sedí jak umístění čísel (krk pod ložiskem řízení, přední držák motoru). Půlbubnové zadní kola praskali ve středu, tak se měnily za celobubny. Ale tohle je čistokrevný půlbuben z prvního čtvrtletí roku 1955, kterému sedí i čísla (štítek/rám/motor). Cena na Aukru je v pohodě kolem 20000,- (v rozmezí 18000-25000).
Já bych to nechal a dokoupil pomalu chybějící věci a časem noty/vrak s nima.....
Asi maš pravdu že to je original pulbuben ale tech neorigina vecí je tam až přezpříliš
Co se tyče shodnych čísel tak to zvladne překlepat i cvičená opice.
Nevim co za zoufalce by dalo za takovej slatanej šrot(ještě k tomu mozná v minulosti bouranej)20 000,-.A jestě vic mě udivuje jak ty peníze za to někdo může chtít...
Takový šroty my bežně kupujem od 7000,- stačí jen umět hledat a nepodporovat ty darmožrouty na aukru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3880, 3881] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116415 | Dnes v 15:01 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |