globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Batéria
22.4.2014 v 13:44
Zdravím. Chcem sa spýtať ohladne baterky: v klude meriam 5.7V, po naštartovaní sa zdvihne na 5.9V. Mám trochu horšie štarty, hlavne ráno, keď je zima. Nová by mala mať tuším 6.3V, pomohlo by to? Tiež mi neblikajú smerovky pri nižších otáčkach, zapnú sa po pridaní plynu. Dík.

Batéria

22.4.2014 v 14:01 | Nahoru | #1
Nejspíš ti to málo dobíjí, baterie může být v pořádku. Máš tam dynamo nebo Vape?

1 reakcí na tento příspěvek Batéria

22.4.2014 v 14:02 | Nahoru | #2
5,7V musí na startování stačit, chyba bude jinde - vyměnit svíčku, seřídit předstih, seřídit karburátor podle manuálu.

(reakce na) Batéria

22.4.2014 v 14:35 | Nahoru | #3
dave-lister> Minulý majitel dával nové dynamo, uhlíky, regler. Ja som teraz menil sviečku, káblik, fajku, ramienko, predstih 2.9mm a všetko vyčistené + vypálený výfuk...
Ináč som zabudol, tá baterka by mala byť 11Ah a je tam 6Ah...

Batéria

22.4.2014 v 14:53 | Nahoru | #4
Malá baterie 6Ah musí stačit. Bohužel to dynamo asi víc nedokáže než těch 5,9V. Je to měřeno se světlem nebo bez? Kolik jsi naměřil při zvýšených otáčkách?

1 reakcí na tento příspěvek Batéria

22.4.2014 v 14:56 | Nahoru | #5
Baterie, která má v klidu 5,9V je vybitá. V klidu má mít 6,2V. Po zatížení musí vydržet nad 6V . Dobíjení má dávat 7,2V.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batéria

22.4.2014 v 15:05 | Nahoru | #6
maspe> 7,2V nemám ani s Vape, možná tak bez hlavního světla.

1 reakcí na tento příspěvek Batéria

23.4.2014 v 00:03 | Nahoru | #7
tom32-blinkry vyřeší el.přerušovač,viz odkaz,ale dá se třeba na aukru sehnat za polovic.K baterce,řek bych,že 5,3V musí stačit spíše bych se zaměřil na odtrh svíčky,předstih,nová cívka taky udělá hodně.Mě to startovalo i na hodně špatnou baterku,kdy motorka při zapnutych světlech chcípala.

http://www.jawamarkt...ac-blinkru-6v-az-12v

Naposledy editováno 23.04.2014 00:06:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batéria

23.4.2014 v 08:24 | Nahoru | #8
Vlasťák1973> Skúsim te prerušovač aj cievku.
Mám ešte otázku na výkon motora: Vozím sa na to sám a je to celkom živé. Sadnem na to z mojou a dosť sa začne trápiť. Má to tak byť? Kolegovci v robote mi tvrdia, že by to malo v poho utiahnuť...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batéria

23.4.2014 v 08:30 | Nahoru | #9

Tom32 píše: Vlasťák1973> Skúsim te prerušovač aj cievku.
Mám ešte otázku na výkon motora: Vozím sa na to sám a je to celkom živé. Sadnem na to z mojou a dosť sa začne trápiť. Má to tak byť? Kolegovci v robote mi tvrdia, že by to malo v poho utiahnuť...



Záleží jak je "ta tvoja" rostlá,estli v zimě hřeje a v létě dělá stín,asi se s tím veterán pere

(reakce na) Batéria

23.4.2014 v 08:45 | Nahoru | #10

Tom32 píše: Vlasťák1973> Skúsim te prerušovač aj cievku.
Mám ešte otázku na výkon motora: Vozím sa na to sám a je to celkom živé. Sadnem na to z mojou a dosť sa začne trápiť. Má to tak byť? Kolegovci v robote mi tvrdia, že by to malo v poho utiahnuť...


To bude normální, celá motorka váží bez náplní 112kg a povolené zatížení je max 160kg. Ve dvou bude hmotnost klidně i přes povolené zatížení, těch pár šemíků s tím bude mít plno práce.

Naposledy editováno 23.04.2014 08:47:45

(reakce na) Batéria

23.4.2014 v 11:02 | Nahoru | #11

COMATIK píše: Záleží jak je "ta tvoja" rostlá,estli v zimě hřeje a v létě dělá stín,asi se s tím veterán pere


No velký táborák by z nej nebol...
Ale veterán je v pohode, ludia sa obzerajú, keď niekde zastavím tak sa aj popýtajú.

Batéria

23.4.2014 v 12:10 | Nahoru | #12
No ale opravdu ty eletrické hodnoty majů byt, jak psal mape .
Můžete s tím polemizovat, můžete s tím nesouhlasit, ale tak to je.
Pokud je baterka nenabitá, možná by se zvrávorala po delší jízdě a napětí v palubní síti by se ustálilo.
Když zdroj nedá pár desetin nad 7V ani když mu domluvíš, měl by se poštelovat regulátor, aby dával to, co má.

(reakce na) Batéria

29.4.2014 v 15:29 | Nahoru | #13
dave-lister> škoda. Mě sajda s 45W dynamem, i se světly dává přes 7,1-7,2V - dvoucívkové relé a nevím co je dobíjení

Batéria

3.5.2014 v 21:08 | Nahoru | #14
Tak dnes som si dotlačil motorečku pekne domov z nákupov. Ešte že len 3km.
Počas jazdy strácala otáčky, na križovatke dva krát zdochla, potom už ani kontrolky nesvietili...Doma som ju odstavil, hodil si monterky. Prídem k motorke, zapnem klúčik a kontrolky svietia. Chytila na kop...
Kto má podobnú skúsenosť?

1 reakcí na tento příspěvek Batéria

3.5.2014 v 22:14 | Nahoru | #15
No řekl bych,že to nedobíjí,mě to se slabou baterkou taky dělala,musel jsem jet na parkovačky nebo uplně bez světel jinak na volnoběh hned chcipla co jsem dal novou 14Ah jsem celou sezonu měl klid,baterka si odpočla než jsi si oblékl monterky a pak nastartovala,pokud tam není vyloženě kopanec v kabelech řešil bych to montáží Vape,taky mne to čeká,ale zatím dobíjí a vše šlape na kladívka s dynamem tak to neřeším.

(reakce na) Batéria

4.5.2014 v 10:53 | Nahoru | #16
Vlasťák1973> Zrejme to bude tak.
Vape mám v pláne v najbližších 2 týždňoch.
Včera som sa rýpal v kabeláži. Motorka je robená, vyzerá dobre, je tam tiež nová kabeláž. Pátral som okolo spínačky, lebo kontrolky zvikli svietiť raz slabšie, potom silnejšie. A našiel som volný prívodný kábel do spínačky. Koniec káblika bol iba zahnutý na bužírku a tak pritiahnutý v kontakte, aj s tou bužírkou ...Hneď som to zacínoval...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist