globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Uspořádání brzdových hadic
Zdravím všechny. Mám dotaz ohledně brzdových hadic. Měním na pancéřovky, nicméně díval jsem se, že existuje několik možností uspořádání (firemní je na GPZetě do h). Nebude se třeba vidlice více potápět, když tam dám jen dvě paralelní hadice? Všiml jsem si, že tzv. antidive zapojení je s 5 hadicema. Nebo to je jedno?
Dotaz2 - když to dám na výměnu do servisu, mají tam prodloužený šroub na 2 banja,nebo jim to mám raděj koupit, abych nemusel případně čekat (v origo balení jsou jen obyč). Budu to dávat do Motomanu v Brně.
Předchozí
1 2
Následující

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 13:39 | Nahoru | #1
To mně popiš to antidive zapojení pěti brzdových hadic...plííís.

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 13:48 | Nahoru | #2
Je to např. tady na stránce (nutno trochu srolovat)odkaz na zapojení

dal bych obrázek, ale nevim, jak se vkládá

Naposledy editováno 09.04.2014 13:51:11

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 14:05 | Nahoru | #3
anti dive musis to mit od vyroby, zapojenim hadic to fakt nenahradis

Naposledy editováno 09.04.2014 14:05:35

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 14:12 | Nahoru | #4
No ono hlavně ani není kam těch 5 hadic zapojit přece...za mně pokud budeš dávat pancéřky tak to veď samostatně ke každýmu brzdiči jednou hadicou a ne jak je to většinou klasicky přes blatník. Když koupíš dobrou sadu budeš tam mít i ten delší šroub k banjům.

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 15:01 | Nahoru | #5
bezny hel pancerky mas na vyber a dostanes k tomu sechno. a v tomto pripade je uplne u prdele jestli potahnes dve hadice shora nebo jednu pres blatnik. otazka vkusu kazdyho nic jinyho.

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 15:04 | Nahoru | #6
GPZ 500 přece nemá anti-dive ...

1 reakcí na tento příspěvek Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 15:51 | Nahoru | #7
no já si právě obědnal u HELu, ale došly mi 3 hadice (což je asi dobře, páč sem objednával dopředu i dozadu), ale bez toho delšího šroubu, což je divné - a na výběr konfigurace nebyla (kupoval jsem to přes wemoto.cz).

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 17:01 | Nahoru | #8
toz jim napis ze ti chybi dlouhej sroub stat se muze..

(reakce na) Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 17:04 | Nahoru | #9
stassek> Delší průtokovej šroub tak někde musíš mít. Každá konfigurace co mě napadá musí mít někde dvě koncovky pod jedním šroubem.

1 reakcí na tento příspěvek Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 17:12 | Nahoru | #10
hm, tak jim asi napíšu, nebo mrknu, jestli nemám origo na starém zapojení nějaký dlouhý šroub, pasovat by to mělo tak či tak ne? raděj bych tam stejně nechal ty staré šrouby, protože ta tmavá povrchová úprava vypadá líp jak stříbrný nerez

takže zapojení jen jen na oko, myslel jsemn, jestli třeba čím víc hadic, tím se to míň potápí nebo tak něco

1 reakcí na tento příspěvek Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 17:34 | Nahoru | #11
...brzdové hadice těžko ovlivní potápění vidlice, to je věc tlumičů
...fakt na povolení a znovuutažení pěti šroubů potřebuješ servis???...asi si taky jeden otevřu

(reakce na) Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 17:45 | Nahoru | #12

stassek píše: hm, tak jim asi napíšu, nebo mrknu, jestli nemám origo na starém zapojení nějaký dlouhý šroub, pasovat by to mělo tak či tak ne? raděj bych tam stejně nechal ty staré šrouby, protože ta tmavá povrchová úprava vypadá líp jak stříbrný nerez

takže zapojení jen jen na oko, myslel jsemn, jestli třeba čím víc hadic, tím se to míň potápí nebo tak něco



V sadě od HELU mi přišly i nový šrouby (4ks krátký + 1ks dlouhej) komplet s podložkama .
Napiš jim - určo došlo k nějaký chybičce...

(reakce na) Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 17:48 | Nahoru | #13

_xy_ píše: ...brzdové hadice těžko ovlivní potápění vidlice, to je věc tlumičů
...fakt na povolení a znovuutažení pěti šroubů potřebuješ servis???...asi si taky jeden otevřu



nepotřebuju, ale nechce se mi drbat s odvzdušňováním brzd, vím, že pro některé to je práce na 5 minut, ale já bohužel nepatřím k této většině. Notabene nevim,jak bych to dělal v jednom (asi to jde, ale mě to šlo blbě i ve dvou - holt su na tohle asi lama )

edit: všechno ostatní jsem schopnej udělat, ale na brzdy a štelování karbece mám prostě psycickej blok

Naposledy editováno 09.04.2014 18:41:00

Uspořádání brzdových hadic

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2014 v 18:01 | Nahoru | #14
boha asi zacinam chapat jak se muzou uzivit nektery garaznici

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 18:09 | Nahoru | #15
Nechapu proc se tady vysmivate, kdyz chce dat brzdy do servisu. Treba neni tak manualne zrucnej a chce to mit vsechno v poradku udelany, aby si nerozbil hubu. Navic odvzdusnit novy pancerovy hadice neni uplne otazka chvilinky a celkem blbe z nich ten vzduch leze.

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 18:38 | Nahoru | #16
...já se nevysmívám, jen jsem se zeptal
...a zeptám se s dovolením i tebe - můžeš se podělit o podrobnosti toho jakým způsobem se drží vzduch nových pancéřových hadic? dík

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 18:43 | Nahoru | #17
_xy_ > JR.. > v klidu, však já nezastírám, že bych byl v tomto king myslím, že největší roli v této otázce hraje lenost, ne neschopnost

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 18:53 | Nahoru | #18
JR krome prumeru je stejna guma u normalnich jako u pancerek . a u rovnejch hadic to proste problem neni.a vysmech sem tu nikde nezaznamenal.

Naposledy editováno 09.04.2014 18:53:31

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 19:06 | Nahoru | #19
Nekde je tu o tom i celkem hezkej clanek. Clovek musi na ty hadice brnkat jako na struny, aby vzduch vybehnul nahoru a bezi po velmi malejch bublinkach. Dobre se to dela podtlakovou vyvevou, ale malokdo ji ma.

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 20:04 | Nahoru | #20
Já teď odvzdušnoval ZX6R panceřky,též jsem dával nové a musím říct že je to byl docela opruz....a i teď bych neřekl že to není 100% ale brzdit se stym dá ,zkusim to ovzdušnit třeba po 1 000km to by si už mohli bublinky sednout

1 reakcí na tento příspěvek Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 20:11 | Nahoru | #21
...dík, tak to jsem měl kliku, vloni na ZR sedmičce výměna gumových za pancéřovky zlepšila účinnost brzd o polovinu, odvzdušnit šly normálně
...proti fazeru jsou ale pořád slabší, zkusil jsem po zimě odvzdušnit znovu, ale je tam jen kapalina

(reakce na) Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 20:18 | Nahoru | #22
_xy_> Otevri si nahore nadobku a proste brnkej do hadicky. Uvidis jestli nevybehnou bublinky nahoru.

Uspořádání brzdových hadic

9.4.2014 v 21:41 | Nahoru | #23
pockej az budes nekdy odvzdusnovat nejakou napicu soustavu jako mel treba starej max to se teprv navztekas :D
a nebo maly gs chladic to je taky lahudka

1 reakcí na tento příspěvek Uspořádání brzdových hadic

10.4.2014 v 14:05 | Nahoru | #24
tak vážení, volal jsem dneska do wemoto a ten dlouhý šroub mi prý příští týden pošlou, že se spletli, takže kdo chce 2 krátké šrúby na brzdovou hadicu, nechť se ozve (neposílám, jen osobně)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uspořádání brzdových hadic

10.4.2014 v 14:53 | Nahoru | #25

stassek píše: tak vážení, volal jsem dneska do wemoto a ten dlouhý šroub mi prý příští týden pošlou, že se spletli, takže kdo chce 2 krátké šrúby na brzdovou hadicu, nechť se ozve (neposílám, jen osobně)



NEROZDÁVEJ - můžeš je ještě potřebovat !!

(reakce na) Uspořádání brzdových hadic

10.4.2014 v 15:44 | Nahoru | #26

parezi píše: NEROZDÁVEJ - můžeš je ještě potřebovat !!



Hlavne muzou mit jiny zavity

Uspořádání brzdových hadic

10.4.2014 v 23:24 | Nahoru | #27
no já odvzdušnoval pancíře asi tak 8hodin.... hrůza....!!!!

Uspořádání brzdových hadic

11.4.2014 v 06:46 | Nahoru | #28
Ja si daval pancerovku na VN900 dozadu kvuli prepakovani a odvzdusnit sla jako kazda jina hadice. Byla aai 1,5 metru dlouha a ve vodorovny poloze.

2 reakcí na tento příspěvek Uspořádání brzdových hadic

11.4.2014 v 22:43 | Nahoru | #29
pre tych co maju psychicky blok hrabat sa v brzdach na svojom stroji mozem odporucit jeden "vyborny" autoservis, ktory vas odblokuje. A zablokuje vo vas nutkanie zverit brzdy cloveku, ktory sa na tom nebude vozit a nebude na ich funcknosti zavisiet jeho zivot.

(reakce na) Uspořádání brzdových hadic

11.4.2014 v 23:17 | Nahoru | #30

Peter3P píše: pre tych co maju psychicky blok hrabat sa v brzdach na svojom stroji mozem odporucit jeden "vyborny" autoservis, ktory vas odblokuje. A zablokuje vo vas nutkanie zverit brzdy cloveku, ktory sa na tom nebude vozit a nebude na ich funcknosti zavisiet jeho zivot.



tak, tak... brzdy zase nejsou tak složitý systém, aby si to většina lidí neudělala sama...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel


TOPlist