bmw_r1300gs_cartec





Téma: rozumim autům uplnou ...
 
5.4.2014 v 15:11
p...iii...č...u a protože jsem extrovert a rád se o své pocity dělím, chtěl jsem tuto skutečnost dát celému světu na odiv a pořídil si renault...v pořadí jíž třetí...tož jen do mě
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

18.5.2014 v 13:54 | Nahoru | #151
Loggy> Tam jde v podstatě i o bezpečnost... princip je v tom, že zatímco u analogového budíku si lehko zapamatuješ, v jakém úhlu je rafička při které hodnotě natočena a pak stačí ji sledovat jen periferním zrakem. Kdežto na údaj číslicového ukazatele se musíš soustředit a hodnotu opravdu přečíst, což dokáže dost odpoutávat pozornost od sledování provozu kolem sebe a někdy je to bohužel rozhodující faktor, zda dojde/nedojde k nehodě.
Jezdil jsem chvíli s Twingem a tam je číslicový tachec nejen v dost utopené kapličce, ale navíc je přesně uprostřed palubky, kdežto před řidičem je jen pár nepříliš významných kontrolek... to fakt musel vymyslet magor, co v životě za lívancem neseděl.
A když tak čtu, co všechno s tím autem máš za problémemy, tak to na mě nepůsobí jinak, než že je to přecpané tunou naprosto zbytečných kurvítek - takové auto by mně do baráku nesmělo. Však se stačí podívat, co zvládl projet D. Přibáň a spol. s Trabantem, F126 a 250kou panelkou... Ochcávka, natož Tebou popisovaný žabožrout by se rozsypaly už po prvních pár stovkách km, pokud by vůbec ujely i to málo. Sice se chlapi také potýkali s poruchami, ale to, co by jim hrozilo u "moderního" auta, by v těch polních podmínkách neopravili ani ve snu.

1 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...

20.5.2014 v 17:26 | Nahoru | #152
Huha, tak mám novej display doveženej z Fr, udělanej v Hradci K. u jednoho pána zde je kontakt http://www.firmy.cz...mazoch-dobruska.html a fakt mohu jedině doporučit..ochota, spoolehlivost, nízká cena, vystupuje příjemně!!! měl jsem to za 4100,- (což je perfektní).

J.M.K-Jo to máš pravdu, taky jsem jel v twingu a tam to doopravdy stojí za ehm, ale u Rencka co mám já, už je to líp řešený (neni to tak utopený apod.) a že bych měl problém s odpoutání pozornosti, kvůli sledování rychlosti atd..to se mi ještě opravdu nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

20.5.2014 v 22:43 | Nahoru | #153
Loggy> Třeba je to individuální, nicméně já to na sobě skutečně pozoruju, že když auto znám, tak vím, jak je rafička natočená při které rychlosti a sleduju jen periferním zrakem, vůbec nemusím otáčet oči na přístrojovku. Stejně tak budík, co je trochu stranou - je na zlomek vteřiny na něj mrknu a hned vím, kolik ukazuje. Kdežto na digitální ukazatel se musím opravdu podívat a údaj si "v duchu nahlas" přečíst. Totéž hodinky - na klasiku mrknu a hned vím, kolik je hodin a stejně tak, kolik času zbývá třeba do celé, zatímco na "digitálkách" už to tak zřejmé není a zbývající časy je třeba více "počítat". A auta je to na prkač kor při změnách rychlosti - neustále skákající čísla nestíháš pořádně sledovat a musíš se na to soustředit o to víc. Před lety, když se začínala rozmáhat digitální technika, byl jeden čas strašným "hitem" digitální otáčkoměr, i pro diesely, takže hlavně kamioňáci je houfně pořizovali... ale hodně rychle vystřízlivěli, když se ukázalo, že když kor v případě otáček čísla skáčou fakt neustále, tak se nedozvíš vůbec nic. U rychle se měnících hodnot je použitelný ukazatel typu "bargraf", ale číslicový je v takovém případě na dvě věci. Ze stejného důvodu snad každý elektrikář navzdory dnešní záplavě DMM schraňuje v ponku klasický analogový měřák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

20.5.2014 v 22:51 | Nahoru | #154
J.M.K.> tak to já bych ve filcce ani budíky mít nemusel - řadim podle zvuku (5tis. ot už je slyšet i přes radio) a rychlost neřešim, jezdim furt plnej, bo to stejně jede pomalejc než bych potřeboval..
Ale máš zajímavé problémy

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 00:00 | Nahoru | #155
dva_hrnce> Tak já také jedu "podle ucha a citu", ale když už budíky jsou, tak ať jsou co k čemu a ne blikající vánoční stromeček s nulovou vypovídací hodnotou. Mimochodem, když jsem kdysi ztratil na Virglu lanko, jezdil jsem s nefunkčním tachecem přes 2 měsíce a dokázal jsem trefovat rychlost dle zvuku +- 10km/h.

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 08:00 | Nahoru | #156

Krovak píše: Nojo, jenže tu porovnáváte neporovnatelné. Ono si stačí uvědomit, jaká výbava je ve starý Oktávce a jaká v Laguně. Pak je tu letitá jednoduchá prověřená rotačka vs commorail. Obtokový turbo vs variabilní geometrie. O vnitřním prostoru a pohodlí, se radši zmiňovat nebudu. O emisích taky ne (ne že zrovna tohle by mi nějak rvalo žíly ).
Takže je logické, že ta Laguna prostě bude potřebovat větší údržbu, ale proti oktávce je prostě o třídu vejš.

A co se týká toho palubního počítače za 20 tisíc - na vrakáči si kup za 2000,- celou přístrojovku a vyřešeno.

Ale nejvíc se mi líbí jak všichni majitelé oktávek jenom lejou naftu, jezdí, a nevrazej do toho ani korunu Takže brzdy, tlumiče, rozvody, oleje, spojky atd, vše zdarma...že já vůl nešel do oktávky



rozvody jsem dělal při 180 tis, brzdy beru stejně jako olej spotřební zboží, spojku mám při 230 tis stále původní, tlumiče jsem měnil jen zadní, jinak vše původní (každý rok dělám test tlumičů - dělám ve firmě, která toto zařízení má), ano, laguna je o třídu výše, ale raději jsem šel do nižší třídy než do vyšší, když vím, že zrovna laguna byla problémová, navíc proč oktávka byla za stejnou cenu jako laguna, která byla o 5 let mladší, jsem proště typ, který trochu ustoupí z pohodlí za cenu bezproblému fungujícího auta

rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 08:36 | Nahoru | #157
Mám ClioII a pořád se to sere. Motor pohoda, sice slabý,ale celkem drží.Ale ten zbytek... Jak zaprší nebo je zima tak se seká zadní kolo,krom blatníků z plastu je všechno "nahnilé", elektrika??? to je to nejhorší zlo. Teď se mě auto pořád vybíjí, týden jezdím a startuje v pohodě, pak sednu a nic. Ukazatel teploty ukazuje jen když se mu zachce.Osvětlení dveří je na tom podobně.Navíc ten tvar zadního okna je super, půlka myček ho nechce umýt a pořád se rameno vrací Teď mě praskla pružina, nepočítám jak jsou na tom ramena a pod. .. Druhé mám Octávku a po 284tis. na ni nemůžu říct moc kritiky. A doufám, že alespoň do 300 ještě bude dobře sloužit

1 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 08:53 | Nahoru | #158
JMK, tvoje myšlienkové pochody sú naozaj zaujímavé, ja myslím, že by si mal jazdiť na aute bez strechy, rýchlosť sa predsa spravidla určuje podľa svišťania vetra, aspoň tak to tvrdili piloti lietadiel v 20. rokoch, keď odmietali zatvorené kokpity. Ak ti pozornosť rozptyľuje kontrola dvojciferného čísla, asi by si mal vrátiť vodičák.
Alebo si nikdy s digitálnym tachom nejazdil a prezentuješ tu ničím nepodložené dohady.
Digi prístrojovku by som síce nechcel, ale čisto z obáv o spoľahlivosť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 09:53 | Nahoru | #159
jean192> S těmi piloty je to pravda, ale jinak mícháš jablka a hrušky. Údaj displaye palubního počítače (trip, spotřeba, dojezd, teplota) mně nevadí, jednak je display přímo před očima a hlavně se údaj moc nemění. Kdežto číslicový ukazatel rychlosti, navíc umístěný uprostřed palubky, takže je nutno navíc stáčet zrak, do toho čísla imrvére skáčou... to je pomsta konstruktérů. Krom toho stačí čís výše - uváděl jsem tam, že zkušenost s tímto mám a z vody nevařím. A mám to potvrzené od více řidičů, že kor v případě rychle a neustále se měnících hodnot je analogový ukazatel jednoznačně lepší a čitelnější.

JardelT píše: ...jsem proště typ, který trochu ustoupí z pohodlí za cenu bezproblému fungujícího auta



Moje řeč, pod to bych se podepsal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 10:10 | Nahoru | #160
J.M.K.> Heleď, jediný co mi na tom vadí je, když jedu večer a oči si ,,navyknou´´ na tmu (samozřejmě vím, že svítím světly takže do úplné tmy nekoukam) , ale někdy ten digi. bije do očí..ikdyž se dá dle potřeby svítivost stlumit. jinak sledovat rychlost mě opravdu nijak nezatěžuje ani nerozptyluje..vim, že když tam mám 3jku a sotva lehtám plyn, tak jedu cca 30, když tam mám 4řku, tak jedu 45..prostě já v tom problem nevidim, na 65-70 tam hodim 5tku a dle zvuku zase poznám, kdy tam mám 90. To je jako s zrcátky, taky musíš otočit hlavou ke spolujezdci do zrcátka a u některých aut to všechno stíháš pouze očime aniž by jsi musel pootočit hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 10:44 | Nahoru | #161
Loggy> Ta svítivost je někdy na prkač, to je pravda. Accent tedy regulaci podsvícení nemá, ale je naštěstí příjemné zelené a jas akorát, že nijak neoslňuje. Ale ten LED digitachec na Twingu teda i za jasného dne zářil jako kandelábr, takže za tmy to teprve muselo být něco. Ale někdy stačí i přepínače - na veteránu mám na ovládání přídavných světel a mlhovek spínače podobné tomuto a musel jsem je přelepit černou páskou, bo svítí jako ďas. A spolužák si dodělával přídavky na Lanos, spínač (modrý) dal na středový panel a když vyjel v noci, musel prý přes něj hodit hadr, jinak by houby viděl, jak to nasvěcelo strop.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 19:15 | Nahoru | #162
J.M.K.> Jo u toho twinga je to fakt o průs*r to můžu potvrdit. Tyjo Lanose jsem měl jako první auto, nechal mi ho otec, když jsem si udělal papíry..měl jsem ho v plynu a po 4řekch měsících jsem ho nemile vyboural..hold tma, sníh, málo zkušeností a tam kde se mělo jet 70 jel týpek s Pajerem 110 a já akorát slyšel pískat gumy a ránu jak z děla.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 21:21 | Nahoru | #163
Loggy> Ten spolužák to měl sice v benzinu, ale měl tu šestnáctku a jela slušně. Akorát mu nespínal kompresor a nikdo nebyl schopen zjistit, kde je zakopaný pes. Také, co vím, na Lanosech dost hořely cívky. Ale tak ta značka byla sporná... třeba Matiz se docela povedl, ale jinak třeba spotřební elektronika, jako třeba RMGF, to byla katastrofa, slovo "kvalita" to evidentně neznalo.
Ale ten plyn bude možná prokletí... znal jsem jednoho kluka z intru s Š120LS, máma mu do toho nechala udělat LPG, do na pohled se rozpadající herky mu nacpala přes 30000,- ... a kluk to za měsíc rozšvihal na trsátka. Holt machrovat před kamarádíčky se nevyplácí.

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 21:30 | Nahoru | #164
J.M.K.> Presne tak..machrovat se nevyplaci..frajirek jeden v schade 120 a navic v plynu..to si dovolil dost..dobre mu tak tyvole..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 22:38 | Nahoru | #165
J.M.K.> U nás to měl ještě jeden chlap ve vsi a co má táta domá dílnu, tak byl jeho stálej zákazník, otec už sám začal říkat Lanos = je odvezený slovo od ..lanem tahat auto proto Lanos já měl tuším motor 1.5 8V SOHC..ono můžeš jezdit buď na plg/benál. Popravdě, měli jsme ho 7let, byl denně v provozu, ale prachy se do něj taky dost sypaly..s lpg nikdy problém nebyl (žral okolo 9l plynu), ale tomu pánovi od nás ruplo těsnění pod hlavou (pak už se mu to dokonce potkalo a tak to má do teď na dvorku), ale já tam dělal co si pamatuju spojku..přítlačák, lamelu. ben. čerpadlo, čepy, rozvody, zaslepenej egr ventil, brzdy (ve směs spotřební materiál), na emisích jsem měl pořád problém..prej to chtělo novou lambdu, tak jsem jí tam dal a zase nic...vyhodil jsem jí a dal tam rezonátor..bylo to lepší (ale emise jsem prošel jen pod úplatkem) a ještě bych si vzpomněl v čem mě to auto pozlobilo. No..to jsou docela blázni rvát do škodule takový prachy..a já ani machrovat nemusel abych dostal tvrdou ránu ,,osudu´´.

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 23:33 | Nahoru | #166
Loggy> Trefné přirovnání s tím lanem, ale ač bych tuto značku nejradši zašlapal do bažiny (po zkušenostech se spotřební elektronikou, kde pokud šlo něco opravit, tak to znamenalo kus přístroje předělat na použitelné provedení, ne "opravit" výměnou vadných komponent do origo stavu - tam se prostě bastlit muselo), tak tady bych věřil tomu, že to zkrátka byl nepovedený kus. Většinou na tom hořel ten blok cívek, ale jestli se i potkal motor, tak by ten chlap byl blázen, kdyby do toho investoval dál. Na emisích se možná potrápím s veteránem - dvě léta starý benzin, pořádně to nechce chytnout, hodlám zrepasovat karbec, jenže opravnou sadu bohužel budou mít až asi za měsíc... ale tak naštěstí jezdím tam, kde mají rozum. Už mě ta potvora taky stála barák, jenže to holt je ještě Auto s velkým A, to člověk nedokáže dát pryč.
Ale jinak jsem se také divil, že do té škůdky dávali plyn... nejen, že to mělo prahy na hadr, ale i zadní pera nadranc - když si dozadu sedli dva, tak to mělo "áčko" jak přetížená tatrovka. Horší bylo, že to "zjištění" se odehrálo tak, že jsem toho kluka potkal ve městě s jeho mámou, mezi řečí jsem se zeptal, jestli ta herka ještě jezdí... kluk s docela pobaveným výrazem odpověděl, že už ne a když z něj vylezlo, že to rozsekal, tak jeho máma mi sama rezignovaně řekla, že mu do toho nechala udělat plyn a on tohle... no měl jsem chuť tomu klukoj vrazit pár facek, jak na něm bylo vidět, že si toho vůbec nevážil.

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

11.6.2014 v 12:56 | Nahoru | #167

Che píše: bacha - týká se pouze 8V - 16ka se umí potkat docela hezky



dobrej for
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist