Jezdil jsem chvíli s Twingem a tam je číslicový tachec nejen v dost utopené kapličce, ale navíc je přesně uprostřed palubky, kdežto před řidičem je jen pár nepříliš významných kontrolek... to fakt musel vymyslet magor, co v životě za lívancem neseděl.
A když tak čtu, co všechno s tím autem máš za problémemy, tak to na mě nepůsobí jinak, než že je to přecpané tunou naprosto zbytečných kurvítek - takové auto by mně do baráku nesmělo. Však se stačí podívat, co zvládl projet D. Přibáň a spol. s Trabantem, F126 a 250kou panelkou... Ochcávka, natož Tebou popisovaný žabožrout by se rozsypaly už po prvních pár stovkách km, pokud by vůbec ujely i to málo. Sice se chlapi také potýkali s poruchami, ale to, co by jim hrozilo u "moderního" auta, by v těch polních podmínkách neopravili ani ve snu.
1 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
J.M.K-Jo to máš pravdu, taky jsem jel v twingu a tam to doopravdy stojí za ehm, ale u Rencka co mám já, už je to líp řešený (neni to tak utopený apod.) a že bych měl problém s odpoutání pozornosti, kvůli sledování rychlosti atd..to se mi ještě opravdu nestalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
Ale máš zajímavé problémy
Krovak píše: Nojo, jenže tu porovnáváte neporovnatelné. Ono si stačí uvědomit, jaká výbava je ve starý Oktávce a jaká v Laguně. Pak je tu letitá jednoduchá prověřená rotačka vs commorail. Obtokový turbo vs variabilní geometrie. O vnitřním prostoru a pohodlí, se radši zmiňovat nebudu. O emisích taky ne (ne že zrovna tohle by mi nějak rvalo žíly ).
Takže je logické, že ta Laguna prostě bude potřebovat větší údržbu, ale proti oktávce je prostě o třídu vejš.
A co se týká toho palubního počítače za 20 tisíc - na vrakáči si kup za 2000,- celou přístrojovku a vyřešeno.
Ale nejvíc se mi líbí jak všichni majitelé oktávek jenom lejou naftu, jezdí, a nevrazej do toho ani korunu Takže brzdy, tlumiče, rozvody, oleje, spojky atd, vše zdarma...že já vůl nešel do oktávky
rozvody jsem dělal při 180 tis, brzdy beru stejně jako olej spotřební zboží, spojku mám při 230 tis stále původní, tlumiče jsem měnil jen zadní, jinak vše původní (každý rok dělám test tlumičů - dělám ve firmě, která toto zařízení má), ano, laguna je o třídu výše, ale raději jsem šel do nižší třídy než do vyšší, když vím, že zrovna laguna byla problémová, navíc proč oktávka byla za stejnou cenu jako laguna, která byla o 5 let mladší, jsem proště typ, který trochu ustoupí z pohodlí za cenu bezproblému fungujícího auta
1 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
Alebo si nikdy s digitálnym tachom nejazdil a prezentuješ tu ničím nepodložené dohady.
Digi prístrojovku by som síce nechcel, ale čisto z obáv o spoľahlivosť.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
JardelT píše: ...jsem proště typ, který trochu ustoupí z pohodlí za cenu bezproblému fungujícího auta
Moje řeč, pod to bych se podepsal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
Ale ten plyn bude možná prokletí... znal jsem jednoho kluka z intru s Š120LS, máma mu do toho nechala udělat LPG, do na pohled se rozpadající herky mu nacpala přes 30000,- ... a kluk to za měsíc rozšvihal na trsátka. Holt machrovat před kamarádíčky se nevyplácí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
Ale jinak jsem se také divil, že do té škůdky dávali plyn... nejen, že to mělo prahy na hadr, ale i zadní pera nadranc - když si dozadu sedli dva, tak to mělo "áčko" jak přetížená tatrovka. Horší bylo, že to "zjištění" se odehrálo tak, že jsem toho kluka potkal ve městě s jeho mámou, mezi řečí jsem se zeptal, jestli ta herka ještě jezdí... kluk s docela pobaveným výrazem odpověděl, že už ne a když z něj vylezlo, že to rozsekal, tak jeho máma mi sama rezignovaně řekla, že mu do toho nechala udělat plyn a on tohle... no měl jsem chuť tomu klukoj vrazit pár facek, jak na něm bylo vidět, že si toho vůbec nevážil.