globalmoto_kveten





Téma: rozumim autům uplnou ...
 
5.4.2014 v 15:11
p...iii...č...u a protože jsem extrovert a rád se o své pocity dělím, chtěl jsem tuto skutečnost dát celému světu na odiv a pořídil si renault...v pořadí jíž třetí...tož jen do mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 11:36 | Nahoru | #61
hrochino> Mám fotra automechanika a sám se v tom celkem orientuju (akorát jsem dutej na elektřinu) a nejčastějě tu vidim opel zafira 1.8 16v, fábky 1.4 16v, peugeot 406, 206 1.4, a fordy fiesta 1.4 16v, renault tu byl jen párkrát a většinou chtěli jen rozvody, popř. stabilák nebo spodní závěsnej kulák, tak nevím i wv (jako všechny auta) se serou a je to idnividuální říkat tohle víc a tohle míň. Přiznávám, že u rencků byli děsný LagunyII (ty se sraly pořád). A vím, že ty 1.5Dci co mám já, nejsou zrovna držáky, ale zatim mě nikde vyset nenechal.

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 11:46 | Nahoru | #62

darkmannn píše: ...jo koncern je často vychvalován, ale taky o tom vím svoje...a škodovka je nemlich to samý...v práci máme yetiho...když pominu že nemá VŮBEC žádnej kufr...je víc v servisu než v provozu...tož...to stejný dvojková oktávka...stará jedničková jela a byla v pohohoho...ale stejně si myslim že je to vždycky o kuse a štěstí...statistika je super, ale k čemu ti to je když koupíš statisticky nejspolehlivější typ vozu a ten tvuj bude 9 měsíců z roka po servisech...dávám na šestej smysl...poslouchám vnitřní hlasy a zatim mě to nezklamalo



vnitřní hlasy? šestý smysl? šváro, nejsi spíš zralý na psychinu?

rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:08 | Nahoru | #63
My jsme asi koncernová rodina. Já passat 08, brácha passat 13, taťka A6 2013, měl 08 a teď prodal Touareqa 09, bráchanec A4 allroad 2009 a vW touareq, další bratranec 2011 touareq, strýc vW Amarok, ve firmě máme dva transportéry, caddy a Crafter. Dva bráchanci superby a strýc od mamky novou ochcávku.

Nadává na to jen ten, kdo koncern nemá, nebo ho servisuje.

Jo a sral se jen Crafter a paradoxně benzínový allroad 2.0 tfsi.

Naposledy editováno 06.04.2014 12:08:33

2 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:10 | Nahoru | #64
Autum rozumim uplnou..a koupil sem reanulta..pak je vse v poradku ..vcera moc prijemnej zazitek s novym peugeotem partnerem..prepinam z potkavacich na dalkovy a najednou se vypnou svetla uplne..nechapu, kteryho kokota napadlo dat na jednu packu zaroven prepinac potkavaci/dalkovy a vypinac svetel..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:35 | Nahoru | #65
_monty> A jak to tam konkrétně vypadá? Zažil jsem několik aut s otočným třípolohovým vypínačem na konci levé (čtyřsměrné) páčky a nikdy se mně nepovedlo si při přepínání světla vypnout úplně. Ale stejně nejlepší byla klasická třípáčka (vpravo stěrače, vlevo kratší páčka blinkry, delší páčka světla a mrkačka) a dvě kolébky na palubce (jedna hlavní vypínač všech světel, druhá podsvícení přístrojovky - nechápu, proč žádný z dnešních vozů nemá samostatně vypínatelné podsvícení).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:37 | Nahoru | #66

J.M.K. píše: _monty> A jak to tam konkrétně vypadá? Zažil jsem několik aut s otočným třípolohovým vypínačem na konci levé (čtyřsměrné) páčky a nikdy se mně nepovedlo si při přepínání světla vypnout úplně. Ale stejně nejlepší byla klasická třípáčka (vpravo stěrače, vlevo kratší páčka blinkry, delší páčka světla a mrkačka) a dvě kolébky na palubce (jedna hlavní vypínač všech světel, druhá podsvícení přístrojovky - nechápu, proč žádný z dnešních vozů nemá samostatně vypínatelné podsvícení).


A na co? Při denním svícení palubka nesvítí a v noci by to vypínal jen blb.

Navigaci, rádio a palubní počítač můžeš vypnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:41 | Nahoru | #67
RomanSS> Denní svícení nemám, i když o něm jakou dobu uvažuju. A při zhoršené viditelnosti (mlha, déšť...) je denní svícení stejně na houby, když přitom nesvítí zadek a přitom podsvěcet palubku je v takové situaci zbytečné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:45 | Nahoru | #68

Loggy píše: Koupil jsem si před rokem Renault megane scenic II 2004, Dci 1,5 najel jsem s nim 20.000km bez závad.
A včera z ničeho nic mi odešel palubní počítač..v servisu oprava 20.000,-! Tak to mám u jednoho týpka, co dělá do elektroniky v pondělí se na to koukne a jen doufám, že to dá za zlomek ceny dohromady ..jinak si na to auto nemůžu stěžovat, je pohodlný, prostorný, prd to žere a nevypadá zle.





Podobný problém měl tata s řídící jednotkou na jeho C5. Špatně to snímalo tlak turba, v Citroenu mu řekli, že to chce nové turbo, ale ono to chvilku jelo, chvilku ne, prostě prkotina někde kontakt, dal to k mechanikovi, ten nad tím půl dne seděl a potom zjistil, že tam je upálený kontakt na konektoru na řídící jednotce, takže rozdělal zapájel a auto jede dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:47 | Nahoru | #69
J.M.K.> Mackas packu pokazdy k sobe a na stridacku ti tam skacou potkavaci a dalkovy a na vypinani svetel je na konci packy otocnej vypinac..asi sem tu packu spis liznul a otocil sem ten vypinac..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:53 | Nahoru | #70

J.M.K. píše: RomanSS> Denní svícení nemám, i když o něm jakou dobu uvažuju. A při zhoršené viditelnosti (mlha, déšť...) je denní svícení stejně na houby, když přitom nesvítí zadek a přitom podsvěcet palubku je v takové situaci zbytečné.


Však při mlze se nepoužívá denní svícení.

Zapneš světla a dáš mlhovky, to podsvícení budíků ti vadí při tom proč? Žere to nula nula prd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 13:05 | Nahoru | #71
RomanSS> Přesně to mám na mysli... přístrojovka pak svítí zbytečně. U auta, kde je všechno podsvícení v LED, to vem čert, ale u starších, kde jsou ještě žárovky (a díky provedení "světlovodů" nejsou nahradit LED), už je to znát. Ani ne tak na příkonu, jako na zbytečném opotřebení žárovek a kor, když některé z nich nejdou vyměnit zrovna lehko (např. středový panel u Punta) a navíc plastové objímky teplem křehnou a pak praskají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 13:09 | Nahoru | #72
_monty> Jestli je na páčce nahoře větší výstupek, tak se to stát může, je mně to jasné. Občas se mi povede při tlumení nechtíc dát na okamžik i mrkačku, ale naštěstí se to nestává často. Možná je to impulsní přepínání v tomto ohledu lepší, ostatně tak to bylo i u Trabantu. Akorát impulsní zapínání blinkrů, jako to bylo na nějakých Audinách, je cypovina... jak se natočí volant málo, takže se automaticky nevypnou, pokus o "ruční" vypnutí prakticky vždy končil přehozením blinkru na druhou stranu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 13:18 | Nahoru | #73

J.M.K. píše: RomanSS> Přesně to mám na mysli... přístrojovka pak svítí zbytečně. U auta, kde je všechno podsvícení v LED, to vem čert, ale u starších, kde jsou ještě žárovky (a díky provedení "světlovodů" nejsou nahradit LED), už je to znát. Ani ne tak na příkonu, jako na zbytečném opotřebení žárovek a kor, když některé z nich nejdou vyměnit zrovna lehko (např. středový panel u Punta) a navíc plastové objímky teplem křehnou a pak praskají.


Já starýma autama nejezdím, ale teda manželka měla punťáka (mimochodem rád na něj vzpomínám, to byl prostě super stroj ) a za 7 let co ho měla jsme měnili žárovky jen vepředu (a to často, i po výměně kabeláže)...že by praskaly uvnitř, to jsem neslyšel.

Jinak co se týče páček, tak já měl velký problém u Mercedesu C-class. Jednak tam dát zpátečku (kdo by to byl tušil, že jde tak kurevsky težko) a pak, že páčku má jen jednu, jsem čuměl jak puk.

Naposledy editováno 06.04.2014 13:19:14

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 13:23 | Nahoru | #74
J.M.K.> Vystupek ne..spis je vpredu ploska..ja sem zvyklej na klasicky blinkry + trojblik..to mi prijde jako nejlepsi reseni..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 13:33 | Nahoru | #75
kubacech> No já to myl na dvorku, pak jsem s tim popojel na suchý místo a nechal jsem to stát cca 3hodiny na sluníčku..pak jsem na do toho nasedl a přejel ze dvora před garáž a tam jsem to nechal zhruba hodinu (vše v pořádku fungovalo) no po hodině jdu do auta, sednu, vložim kartu, zmáčknu spojku,statr/stop.. motor naskočil, ale začalo tam něco fakt nepříjemně pípat a nezapl se palub. počítač a nereagujou blinkry(jen nouzáky) ..jinak světla, vše funguje.
Na fórech renaultů to řešilo celkem dost lídí, ale psali, že jim třeba ten display problikával, nebo se sami od sebe vynulovaly hodiny apod. a až pak zdechnul.. jenže mě vypověděl z ničeho nic. Zkoušel jsem vypojit a zapojit baterku a hledal jsem v pojistkách, ale nikde nic, tak jen doufáám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 14:10 | Nahoru | #76
RomanSS> Punťáka já osobně za "staré auto" ještě nepovažuju, ale byla na něm dobrá ta jednoduchost. Potkánívzdorný motor, jenobodovka v nouzi nahraditelná karbcem, krom ECU elektrika klasicky řešená, bez sběrnic... jen, kdyby to nebyl hatchback, to není můj kotel kafe. Žárovky v přístrojovce a středovém panelu jsem měnil všechny, bo čtvrtina jich nesvítila a zbylé byly černé a právě v tom střeďáku byly zkřehlé ty objímky a praskaly jak sádrové. Přes tu přepážku na plastu palubky se navíc zezadu na ně nedalo moc dosáhnout bez odření kloubů. Přední žárovku jsem měnil jen jednou. Co se týče páček, tak mně nejvíc vyhovuje klasická trojpáčka, jakou má třeba F128. Ale vždycky jsem koukal jak rusák na náramkové hodiny na ty mamutí "páčky" u Oltcitu. Nikdy jsem se nedopátral, jak vlastně fungovaly. Ostatně to též žaboužroutský výmysl jest.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 14:30 | Nahoru | #77

J.M.K. píše: RomanSS> Punťáka já osobně za "staré auto" ještě nepovažuju, ale byla na něm dobrá ta jednoduchost. Potkánívzdorný motor,



bacha - týká se pouze 8V - 16ka se umí potkat docela hezky

Naposledy editováno 06.04.2014 14:31:47

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 14:38 | Nahoru | #78

Loggy píše: hrochino> Mám fotra automechanika a sám se v tom celkem orientuju (akorát jsem dutej na elektřinu) a nejčastějě tu vidim opel zafira 1.8 16v, fábky 1.4 16v, peugeot 406, 206 1.4, a fordy fiesta 1.4 16v, renault tu byl jen párkrát a většinou chtěli jen rozvody, popř. stabilák nebo spodní závěsnej kulák, tak nevím i wv (jako všechny auta) se serou a je to idnividuální říkat tohle víc a tohle míň. Přiznávám, že u rencků byli děsný LagunyII (ty se sraly pořád). A vím, že ty 1.5Dci co mám já, nejsou zrovna držáky, ale zatim mě nikde vyset nenechal.



tomu řikám postoj ...nestydim se za tgo že mě to táhne k buchtičkám

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 14:39 | Nahoru | #79

_monty píše: Autum rozumim uplnou..a koupil sem reanulta..pak je vse v poradku ..vcera moc prijemnej zazitek s novym peugeotem partnerem..prepinam z potkavacich na dalkovy a najednou se vypnou svetla uplne..nechapu, kteryho kokota napadlo dat na jednu packu zaroven prepinac potkavaci/dalkovy a vypinac svetel..



to muselo být nepříjemný...ale seš tady taže dobrý

rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 15:53 | Nahoru | #80
Sere se to dneska vsechno, doby ala audi 80 jsou ty tam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 16:08 | Nahoru | #81
Loggy> ...jestli je to po mytí tak se koukni před přední okno, jestli nemáš řídící jednotku ve vodě - odtokové otvory se občas ucpou a pak to auto dělá věci, mně třeba samy běžely nezastavitelné stěrače, samozřejmě za diskotéky na palubce a pípání...

Naposledy editováno 06.04.2014 16:08:36

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 17:42 | Nahoru | #82

Che píše: bacha - týká se pouze 8V - 16ka se umí potkat docela hezky



Vím. Měl jsem na mysli motor 1108ccm/55k s jednobodovkou na způsob Motronicu. Pro úplnost - všechny osmiventilové verze motorů FIRE jsou potkánívzdorné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 19:48 | Nahoru | #83
_xy_> taky mě napadlo, že příčinou bude voda, ale po 3hodinách normálně fungoval (hned po umytí) a pak za hodinu ,,průser´´..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 21:41 | Nahoru | #84
Loggy> Něco podobného měla (má) kamarádka s filckou. Co říkala, tak prý nemohli vyjet nádrž po rezervu, bo jak sepnul plovák kontrolku, půlka přístrojovky se zmatečně rozblikala a auto už nešlo nastartovat, jedině odtáhnout na dílnu. Tam to pokaždé nějak vyrychtovali, ale závadu nikdy nevyřešili - po každém vyjetí nádrže se to stalo znovu.
Jinak na tu vodu v Tvém případě bych to tipoval každopádně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

7.4.2014 v 16:10 | Nahoru | #85
J.M.K.> No já se dočetl na fórech, že je to výrobní vada, prostě to vydrží okolo 10let ( ty displaye prej procházej teplotou i 80stupňů a nemaj tam ventilátor, nic..takže je to pořád teplo, zima, teplo, zima až je z toho průser). Mě však normálně nastartuje, jede bez problémů..akorát palubní počítač je v pr*eli (mam to digitální, takže tachometr,otáčky rádio a jsou na to napojený i blinkry a ty taky nejdou, když jsem to rozebral a koukl se na tišťáky, mikročipy, tak jsem nevěděl kde mi hlava stojí a abych to všechno proměřoval a hledal problém zkoušečkou je blbost..má to jeden týpek doma a volal mi, že už na to kápnul, tak snad to bude ještě dneskaaa

2 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...

7.4.2014 v 18:21 | Nahoru | #86
tak mám objednaný rozvody...a najednou slyšim klíňák a mám strach s tim jezdit...to by byla prča kdyby se mi to potkalo den před výměnou...jsem histerickej...ale murphyho zákony fungujou spolehlivě

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

7.4.2014 v 19:17 | Nahoru | #87

darkmannn píše: tak mám objednaný rozvody...a najednou slyšim klíňák a mám strach s tim jezdit...to by byla prča kdyby se mi to potkalo den před výměnou...jsem histerickej...ale murphyho zákony fungujou spolehlivě

jo nám se to stalo, ale ne o den, ale o 3 hodiny

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

7.4.2014 v 19:44 | Nahoru | #88

darkmannn píše: tak mám objednaný rozvody...a najednou slyšim klíňák a mám strach s tim jezdit...to by byla prča kdyby se mi to potkalo den před výměnou...jsem histerickej...ale murphyho zákony fungujou spolehlivě

a co klinák neni na rozvodech tak max nebude dobijet nebo chladit

1 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...

7.4.2014 v 20:06 | Nahoru | #89
Tak Renaulta si vetsinou chvalej lidi co najedou 5000 rocne....To je pak drzak a skvely auto tenhle Renault....Jiny by ani nechteli....

Ale tech lidi co jezdi rocne 40 000,tak v mym okoli nejni ani jeden co by mel Rencka.....

Jako malej jsem Uchcaval z 25 Baccary V6 a z 21 Symphony.....nadherny auta.....

Naposledy editováno 07.04.2014 20:09:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

7.4.2014 v 20:19 | Nahoru | #90

miguel323 píše: Tak Renaulta si vetsinou chvalej lidi co najedou 5000 rocne....To je pak drzak a skvely auto tenhle Renault....Jiny by ani nechteli....

Ale tech lidi co jezdi rocne 40 000,tak v mym okoli nejni ani jeden co by mel Rencka.....

Jako malej jsem Uchcaval z 25 Baccary V6 a z 21 Symphony.....nadherny auta.....


jj, taťka jezdí +- 60tis. za rok a mění auta po 5ti letech, u rencka (top model laguny) udělal vyjímku a šla po 3 letech pryč. Furt se srala, poslední kapka byla, když jsme jeli z Chorvatska s nefunkčním dobíjením, nechcípali jsme na benzínkách a odpočívadlech a auto nám totálně zdechlo 14km od baráku. Od té doby nemůže taťka francouze ani cítit...ale taky jich měl plno ve firmě a vždy na hovno! Mamka a ségra a já od 18ti jsme měli rencky na popojíždění a to byla pohoda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist