globalmoto_kveten





Téma: rozumim autům uplnou ...
 
5.4.2014 v 15:11
p...iii...č...u a protože jsem extrovert a rád se o své pocity dělím, chtěl jsem tuto skutečnost dát celému světu na odiv a pořídil si renault...v pořadí jíž třetí...tož jen do mě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:35 | Nahoru | #1
_monty> A jak to tam konkrétně vypadá? Zažil jsem několik aut s otočným třípolohovým vypínačem na konci levé (čtyřsměrné) páčky a nikdy se mně nepovedlo si při přepínání světla vypnout úplně. Ale stejně nejlepší byla klasická třípáčka (vpravo stěrače, vlevo kratší páčka blinkry, delší páčka světla a mrkačka) a dvě kolébky na palubce (jedna hlavní vypínač všech světel, druhá podsvícení přístrojovky - nechápu, proč žádný z dnešních vozů nemá samostatně vypínatelné podsvícení).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:37 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: _monty> A jak to tam konkrétně vypadá? Zažil jsem několik aut s otočným třípolohovým vypínačem na konci levé (čtyřsměrné) páčky a nikdy se mně nepovedlo si při přepínání světla vypnout úplně. Ale stejně nejlepší byla klasická třípáčka (vpravo stěrače, vlevo kratší páčka blinkry, delší páčka světla a mrkačka) a dvě kolébky na palubce (jedna hlavní vypínač všech světel, druhá podsvícení přístrojovky - nechápu, proč žádný z dnešních vozů nemá samostatně vypínatelné podsvícení).


A na co? Při denním svícení palubka nesvítí a v noci by to vypínal jen blb.

Navigaci, rádio a palubní počítač můžeš vypnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

6.4.2014 v 12:47 | Nahoru | #3
J.M.K.> Mackas packu pokazdy k sobe a na stridacku ti tam skacou potkavaci a dalkovy a na vypinani svetel je na konci packy otocnej vypinac..asi sem tu packu spis liznul a otocil sem ten vypinac..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist