1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...
J.M.K. píše: RomanSS> Přesně to mám na mysli... přístrojovka pak svítí zbytečně. U auta, kde je všechno podsvícení v LED, to vem čert, ale u starších, kde jsou ještě žárovky (a díky provedení "světlovodů" nejsou nahradit LED), už je to znát. Ani ne tak na příkonu, jako na zbytečném opotřebení žárovek a kor, když některé z nich nejdou vyměnit zrovna lehko (např. středový panel u Punta) a navíc plastové objímky teplem křehnou a pak praskají.
Já starýma autama nejezdím, ale teda manželka měla punťáka (mimochodem rád na něj vzpomínám, to byl prostě super stroj ) a za 7 let co ho měla jsme měnili žárovky jen vepředu (a to často, i po výměně kabeláže)...že by praskaly uvnitř, to jsem neslyšel.
Jinak co se týče páček, tak já měl velký problém u Mercedesu C-class. Jednak tam dát zpátečku (kdo by to byl tušil, že jde tak kurevsky težko) a pak, že páčku má jen jednu, jsem čuměl jak puk.
Naposledy editováno 06.04.2014 13:19:14