Loggy> Třeba je to individuální, nicméně já to na sobě skutečně pozoruju, že když auto znám, tak vím, jak je rafička natočená při které rychlosti a sleduju jen periferním zrakem, vůbec nemusím otáčet oči na přístrojovku. Stejně tak budík, co je trochu stranou - je na zlomek vteřiny na něj mrknu a hned vím, kolik ukazuje. Kdežto na digitální ukazatel se musím opravdu podívat a údaj si "v duchu nahlas" přečíst. Totéž hodinky - na klasiku mrknu a hned vím, kolik je hodin a stejně tak, kolik času zbývá třeba do celé, zatímco na "digitálkách" už to tak zřejmé není a zbývající časy je třeba více "počítat". A auta je to na prkač kor při změnách rychlosti - neustále skákající čísla nestíháš pořádně sledovat a musíš se na to soustředit o to víc. Před lety, když se začínala rozmáhat digitální technika, byl jeden čas strašným "hitem" digitální otáčkoměr, i pro diesely, takže hlavně kamioňáci je houfně pořizovali... ale hodně rychle vystřízlivěli, když se ukázalo, že když kor v případě otáček čísla skáčou fakt neustále, tak se nedozvíš vůbec nic. U rychle se měnících hodnot je použitelný ukazatel typu "bargraf", ale číslicový je v takovém případě na dvě věci. Ze stejného důvodu snad každý elektrikář navzdory dnešní záplavě DMM schraňuje v ponku klasický analogový měřák.