globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Ahoj, pomalu dojíždím, spíše dojel Pirelli Dragon Supercorsy. Výborná guma za vysokých teplot a na okruhu. Ale jakmile je pod 20 stupňů, pomalu se ohřívá a poměrně klouže. Motorka je tak trochu jako na žvejkačce. Po zahřátí ztvrdne a je to dobré.Vzhledem k tomu, že se na okruh dostanu max 2 x ročně a více se pohybuji na normální silnici hledám optimální gumu. Ve výběru zůstaly Pirelli Diabla Rosso Corsy a Bridgestone S20. Dle přečtených testů trochu odlišné gumy, přitom obě dvě sportovní gumy. Máte někdo zkušenosti s obouma a jste ochotni se o ně podělit? Co byste doporučili 42 letému dědkovi, co už za to moc netahá , protože se bojí a ke gumám se chová ohleduplně, přesto si chce užít občas toho nekonečného gripu.
Anketa: Jakou byste zvolili pneu?
Pirelli Rosso Corsa
65%
33
Bridgestone S20
35%
18

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

21.9.2013 v 23:25 | Nahoru | #61
Mám zkušenost s S20 a Piloty II. Bridgestonka se rychle zahřeje a má výborný vlastnosti jak na suchu, tak na mokru.. Celkem rychle mizí.
Michelinka se tak rychle nezahřeje, ale vždy mě podržela. Výdrž asi bude podobná.
Pro tvůj styl jízdy, jak to popisuješ, by byla vhodnější Michelinka.. Předpokládám, že ta trojka bude ještě lepší..
Prostě chybu neuděláš ani s jednou..
Ale stálo by za úvahu nad tou Angel GT. Je to prý výborná guma s dobrou výdrží a na
okruhu prý nezklamala..

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

21.9.2013 v 23:45 | Nahoru | #62
nech to co mas a poctive zahrej

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 02:20 | Nahoru | #63
Ahoj, za mne Bridgestone, prostě nejlepší volba a nespleteš se i u BT 016. Super nájezd a držej! Ale abych byl objektivní tak s Pirelli zkušenosti nemám. Vždy Bridgestone, teď mám 20ky ale jak říkám i 16 jsou v caiku

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 10:28 | Nahoru | #64

Krawatasakin píše: Vyzkoušeno na okruhu, v dešti, za teplot okolo 5 -6 stupňů nad nad nulou, v kombinaci s touhle teplotou i deštěm, nikdy mne nepustily. Kdybych je na okruhu nepřefoukl a ony se následně nepřehřály, tak bych si na nich hubu nerozbil. Nájezd cca 8000 km zadní a přední by ještě tak 4000 dala. A to včetně dvou okruhových dní. Ale je to dle vkusu každého soudruha. Kámoš S020 zničil při podobným stylu ježdění za poloviční kilometry. A jak uváděli teď v nějakým časáku, kde dvě čísla za sebou uváděli test gum provoz / okruh, tak vyšlo najevo že nejsou S020 jako S020... Nehledě na to, že ta Pirellka na trošku vyšší profil, takže se s ní pěkně zatáčí a nemá to vliv na stabilitu motorky.
Ale jak říkám, jiný gumy bych si osobně už nekoupil, leda nástupce.



Na silnici za každého počasí OK, na okruhu jsem je upustil 2.3 - 2.4 a klouzly mě stejně, teda klouzl zadek na výjezdu. Ale jak říkám na silnici super pneuša.

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 10:40 | Nahoru | #65
Panove oskenujte sem ted novem casak motocykl..mate tam primo tests velkou srovnavacku sport gum ktere se nejvice hodi na okruh!

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 11:00 | Nahoru | #66

Lion_11 píše: Ahoj, za mne Bridgestone, prostě nejlepší volba a nespleteš se i u BT 016. Super nájezd a držej! Ale abych byl objektivní tak s Pirelli zkušenosti nemám. Vždy Bridgestone, teď mám 20ky ale jak říkám i 16 jsou v caiku


BT16 bych nedoporučil ani nejlepšímu příteli své ženy. ..

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2013 v 11:16 | Nahoru | #67
Taaaaakze. Kdybys vynechal ten okruh, tak ses podle me jasnej kandidat na sportovne cestovni gumy. Zvladaj nejlepe jizdu "bez zhrivani" a studenou silnici. Pochopitelne na ukor vlastnosti pri vylozene sportovni jizde, a okruhovych radovankach, zvlast na rozpalenem asfaltu. Samo se jim da pomoci spravnym ufouknutim.

Navic se vetsinou odmeni tim ze smyky jdou citelne a je cas na korekce, ne jako u superlepivek co drzi, a drzi a pak uz jedes

Na ty casy co si psal v moste s prstem v nose a velkou rezervou.

Pokud hodlas zrychlovat, to jest ne se obcas pro radost svezt na okruhu ale zacit tahat casy dolu, ale mit jeste jakz takz rozumne vlastnosti na mokru a studenu, jdi do SS gum o kterych uvazujes. Jezdil jsem Metzleler Sportec M5, a p[ri 2:30 v Brne a 1:59 v Moste jsem je neutrhnul -> rezervy obrovske, ty gumy umi moc. A na studene silnicic se TO jeste da.

Jesti ty nebo ony je skoro jedno. At si prectes kterykoli test, tak bodove hodnoceni je vzdycky velmi blizko, a navic silne zavisle na motorce na ktere bylo obuti obuto a na konkretnim jezdci. Kazdy ma rad neco jineho, a kazdemu neco jineho sedi. Takze si vyber ty co test vyhrali (jestli je to pro tebe dulezite) nebo ty u nichz se ti libi jakej maj vzorek (sranda) a nebo ty ktery muzes dostat za dobry prachy

Velka vyhoda dnestnich gum je, ze jsou vsechny tak dobry, ze vylozene spatne v podstate udelat nemuzes. Ale je to vzdycky kompromis danej kategoriema a tim pro co je guma delana. Sucha okruhova guma je na mokru zivotu nebezpecna. Naopak mokra okruhova guma je na vodne naprosto neskutecna (Most 2:07 v mejch volsovejch rukach) ale na suchu ji znicis za 5 kol.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 11:53 | Nahoru | #68
Ozzy_> Moc děkuji, tak trochu mi mluvíš z duše. Sportovně-cestovní gumy udělaly znatelný pokrok. Začíná se vytrácet použitelnost SS gum. Ideální by bylo mít dvě sady kol, jednu obutou na silnici např Pirelli Angel GT a na druhých pro okruh Supercorsy. Vždy pro můj styl jízdy přebytek výkonu. Pokud upadnu, tak pouze díky vlastní chybě. Pročetl jsem všechny dostupné testy na sportovní gumy loňského a letošního roku. Vzhledem k tomu, že se pohybuji 90% po silnici, měl bych rozumově volit vítěze testů a to S20. Třeba mi opravdu sednou. Vzhledem k tomu, že jsem doteď jezdil Dragon Supercorsy a tak nějak jsem se s tím popral, mohl bych jít opět do nových Diabel Supercors V2 a v případě jízdy na okruhu bych si to vychutnal, ale to asi i na S20. Jenom si ještě lámu hlavu nad huštěním gum. V manuálu pro motorku mám stanovený tlak 2,1 předek a 2,2 zadek. Přitom Bridgestone a i ostatní výrobci doporučují předek 2,5 a zadek 2,9. Jak tedy v případě přezutí na S20 foukat, dle manuálu motocyklu nebo doporučení výrobce gum?

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 11:58 | Nahoru | #69
DejvGSR> se rika - foukat podle vyrobce gum.

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 12:22 | Nahoru | #70
DejvGSR> S020 v Mostě 1:55. Na Daytona 675. Pak odešly. Začaly klouzat.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 12:57 | Nahoru | #71
Dejv: s tim foukanim .... 2.1 a 2.2 je takovy zvlastni. I okduhovy slicky se jezdi za tepla (na silnici je za tepla a za studena skoro to samy, pokud nejsi letec) 2.2 nebo 2.3. Takze ten predni tlak se mi zda dost malo. Ale kdyz to vyrobce doporucuje. Chce to taky ozkouset co komu vyhovuje.

Dokud sem jezdil silnicni gumy (M5) tak na Daytone jsem je na silnici foukal cirka 2.4 - 2.4 za studena. Kdyz sem byl na okruhu, upustil sem prede o 2 desetiny a zadek o tri, a oni "dosli" zhruba na ty samy tlaky za tepla (kontrolovat, STRASNE zalezi na teplote drahy. V tom sajrajtu co je ted venku i na nahrejvakach mam gumy jen na 60 stupnu, protoze na draze je ani na tyhle teplote neudrzim ... a nema cenu je nahrejvat na vic nez jsou pak za jizdy, zbytecne se behem prvnich dvou kol zmeni vlastnosti (a tlak)).

Holt vyzkouseny tlaky (opravdu siroce) na okruh dostanes jen k okruhovymu obuti.Na silnici je to podle vkusu kazdeho soudruha. Rozhodne poznas vyrazne podhusteny gumy (motorka se mizerne ovlada) a na silnici je neprehrejes takze trochu prefoukly taky nepoznas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 19:07 | Nahoru | #72
Ozzy_> Pokus se budu chovat racionálně a sebekriticky si přiznám skutečné současné řidičské schopnosti a na okruh vždy akorát nakouknu (každý rok si řikám, jak se tomu budu věnovat, ale spíše trvale zápasím s časem a jsem rád, když se občas na dvě hodinky utrhnu), tak bych měl volit ze sportovních gum vhodných na silnici a použitelných na okruhu. Mým favoritem je tedy Bridgestone S20, pokud mi zase prdne v kouli, tak pořídím rovnou ty nové Supercorsy V2 SP. Zdá se, že jsem snížil nejistotu.

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 20:29 | Nahoru | #73
pokud nehledáš vyloženě sportovní gumy ber Pirelli Angel GT, na předku mám ST a na zadku GT.
Nemohu si vynachválit Jsem zvědav kolik na nich najedu.

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

22.9.2013 v 22:16 | Nahoru | #74
tu pirellku jsem na zadku měl a z novýho stavu do stavu hladkýho bez vzorku se dostala po 3000. a to jsem ju druhou půlku životnosti šetřil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 02:06 | Nahoru | #75
DejvGSR> To spíš zkus ty Rosso 2, rozdíl moc nepoznáš a ušetříš...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2013 v 08:39 | Nahoru | #76
Jezdím hlavně běžnou silnici + cestování. Na okruh tak max 1x za rok. Moje osobní zkušenost:
Michelin Pilot Road 2 - ježděno na MT 03. Solidní nájezd cca 8.000 Km. Na hadech hodně moc ustřeluje. Jako celek nic moc.
Bridgestone BT 21 - ježděno na FZ 8. Solidní nájezd jako Michelin, ale celkové chování a ovladatelnost mnohem lepší. Nájezd taky cca 8-9.000km
Bridgestone S20 - ježděno na FZ 8. Podle mne vynikající guma. Rychle zahřátá, perfektně drží i na mokru, ovladatelná, široká mezní oblast, čitelná odezva. Cenou za to je bohužel nižší nájezd cca 6.000 km.
Pirelli Angel GT - Ježděno na MTS 1200S. Mám je teď, zatím najeto cca 3000 km a naprostá spokojenost. Vlastnosti jako S20. Uvidíme kolik vydrží.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 09:05 | Nahoru | #77
Bug> Tak to jsi asi prvni clovek co hodnoti BT 21 jako lepsi nez Pilot Road 2, na ktere hodne lidi neda dopustit. Jinak ja se teda pridam:

Continental Road Attack 2 - predni guma se oskakava, po nekolika tisicich km zacnou hrozne padat do naklonu a byt spatne citelne, za mokra nekontrolovane ustreluji, nedoporucuji
Dunlop Qualifier 1 - levna guma slusna za sucha, za vlhka nebo mokra hodne klouze
Dunlop Roadsmart 1 - dobra guma za vsech podminek, ale na cestovni gumu rychle mizi (7000km)
Dunlop Roadsmart 2 - oproti jednickam zlepseni ve vsech ohledech, hlavne v najezdu (10000km), vyborna guma, jednicky nema cenu diky nizsimu najezdu i pres nizsi cenu kupovat
Pirelli Angel GT - guma velmi podobna Roadsmartum 2, ale pusobi sportovneji, agilneji, ma vetsi rezervy (pri jizde na stupacku porad nejsem u kraje zadni gumy) a nejspis vice vydrzi, jasna volba ze sportovne cestovnich gum, mozna nahrada i za sportovni gumy

Naposledy editováno 23.09.2013 09:05:49

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 09:44 | Nahoru | #78
SirIndy> Jo ty nové GT od Pirelli tak nějak začínají stírat sportovní gumu. Vypadá to, že se jim podařila guma, která něco najede, na vodě a za chladna funguje, na okruhu se také neztratí a má sportovní charakteristiku. Určo Pirelli připraví něco nového i v portfoliu sportovních gum (superssport, racing street), předpokládám, že je vyladí lépe do mokra a chladu a současně si podrží výborné vlastnosti na okruh. No, GT jsem nejel, jen jsem shrnul vše co jsem se o nich dočetl. Vypadá to na ideální gumu na naše klimatické podmínky. Uvidíme, co nám gumaři připraví. Vypadá to, že si na nákup počkám až na začátek roku 2014, to počasí nestojí za nic, všude jen samí bláto. Pokud tu moji leštěnku vytáhnu, tak jen na kochačku a to ta slika co mám vydrží, teda pokud mě nezastaví příslušníci, to by bylo horší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 11:38 | Nahoru | #79
Krawatasakin> Mezi Rosso 2 a Rosso Corsa je rozdil velikej. Ja ty gumy sjizdim v Sosnovy, furt jsem jezdil tyhle sportovne cestovni Rosso 2 a casy okolo 50 s. No a pak jsem obul Corsy a spadlo to na 48 s a to se tam na nich da jet urcite mnohem rychlejc. Tam kde mi na Rosso 2 ulitaval zadek, tam drzi Corsa jak pribita. Rosso 2 jsou super gumy, ale ta Corsa je proste dal.

Jo a tip pro vsechny - nechat si novy gumy napustit Ultrasealem - fakt to funguje jako trvaly spraveni pichly gumy a nakej hrebik vam pak neskazi den.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 13:14 | Nahoru | #80
Franta.> Rosso 2 jsou sportovni gumy, divim se ze jsi je dokazal na SV 650 urvat.

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 13:21 | Nahoru | #81
SirIndy> Franta umí jít na samou hranu své motorky, je radost ho sledovat v Sosnové. Jinak Franto, jestli se nemejlím, obdivoval si 1.10. 2012 v Sosnový moji Ducatku.

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 13:26 | Nahoru | #82
SirIndy> 13:49, proste moc brzo plnej


DejvGSR> dik. ta 848 je nadherna, tu mit tak bych tam daval jen ty nejlepivejsi homologovany gumy aby mi nekde neupadla :) i kdyz proti srnkam a sterku kterej nevidis to nepomuze…

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 13:32 | Nahoru | #83
SirIndy> Jinak na esvecku uz jsem videl zajet Most za 1:51.9 s, to dost lidi neda ani na sportovni sestce, takze to neni uplne spatna motorka. Ale na takovy casy uz to chce supercorsy nebo neco podobnyho.

Naposledy editováno 23.09.2013 13:33:08

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 14:05 | Nahoru | #84
Zkus brigestony BT016

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 14:11 | Nahoru | #85

SirIndy píše: Bug> Tak to jsi asi prvni clovek co hodnoti BT 21 jako lepsi nez Pilot Road 2, na ktere hodne lidi neda dopustit. Jinak ja se teda pridam:

Continental Road Attack 2 - predni guma se oskakava, po nekolika tisicich km zacnou hrozne padat do naklonu a byt spatne citelne, za mokra nekontrolovane ustreluji, nedoporucuji
Dunlop Qualifier 1 - levna guma slusna za sucha, za vlhka nebo mokra hodne klouze
Dunlop Roadsmart 1 - dobra guma za vsech podminek, ale na cestovni gumu rychle mizi (7000km)
Dunlop Roadsmart 2 - oproti jednickam zlepseni ve vsech ohledech, hlavne v najezdu (10000km), vyborna guma, jednicky nema cenu diky nizsimu najezdu i pres nizsi cenu kupovat
Pirelli Angel GT - guma velmi podobna Roadsmartum 2, ale pusobi sportovneji, agilneji, ma vetsi rezervy (pri jizde na stupacku porad nejsem u kraje zadni gumy) a nejspis vice vydrzi, jasna volba ze sportovne cestovnich gum, mozna nahrada i za sportovni gumy



K qual. I. Nesouhlasim, se speedem 1050 v Brně, tak 1mm vody a 19C....kolena všude a stejne to neklouzalo.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 18:14 | Nahoru | #86
ahoj,tak to co bych chtel vedet zas ja jsem se ani tady nedovedel, ted jsem koupil zx10r nazul jsem na ne michelin power supersport a v brne do casu 2min25sec fungovali vcelku ok a pak jsem chtel jeste zrychlit a zacali klouzat.
takze moje otazka je co obout,kdyz bych chtel gumy co bych mohl jezdit okruh i cestu.
nebo neni jina sance proste mit druhou sadu pneu vylozene sportovnich pneu.

Naposledy editováno 23.09.2013 18:16:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 18:39 | Nahoru | #87
volnas> No ono toto vlákno je spíše o sportovních gumách. Doporučil bych jako pilný čtenář všech recenzí, článků a testů a coby závodník teoretik určo nové Dunlopky d212, střední směs nebo Pirelli Supercorsy SC .... nějaké to číslíčko. Ale píše sem dost kluků, co s tím má jisté zkušenosti a hlavně praxi . Či nějaké sliky, vono je toho asi hodně.

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 20:00 | Nahoru | #88

DejvGSR píše: volnas> No ono toto vlákno je spíše o sportovních gumách. Doporučil bych jako pilný čtenář všech recenzí, článků a testů a coby závodník teoretik určo nové Dunlopky d212, střední směs nebo Pirelli Supercorsy SC .... nějaké to číslíčko. Ale píše sem dost kluků, co s tím má jisté zkušenosti a hlavně praxi . Či nějaké sliky, vono je toho asi hodně.


jj jasne ja myslel ze mi prave toto splni ty michelinky,a byl jsem vcelku sklaman,pred michelinkama jsem jezdil pirelli diablo rosso a fungovali lepe.

Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

23.9.2013 v 22:15 | Nahoru | #89
Jsem pro Pirelli Diablo Rosso II, měl jsem i Diablo Corsa, ale ta je spíše víc okruhová a méně vydrží. Ideální kompromis je Rosso II, je lepší do vody, má vydrž, na okruhu taky bez problémů na normální svezení.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2013 v 15:18 | Nahoru | #90
S20 je určitě výborná volba na styl jízdy co popisuješ. Na silnici se opravdu ohřejí velmi rychle a přilnavost je výborná i za chladnějšího počasí. V dešti jsem jim zpočátku nedůvěřoval(jako každé jiné gumě),ale to bylo jen v hlavě...drží krásně, žádný klouzání nebo něco podobnýho. Na silnici jsem je na limit nedostal nikdy, stále velká rezerva v přilnavosti, sjeté až do kraje, i předek. Na silnici opravdu výborná guma. Nájezd na zadek necelých 6tis na GSX R 600 K6. Výlet na okruh zvládnou také velmi dobře a měl jsem v nich vždy velikou důvěru. Čas v Mostě jsem měl nej 2:03 a guma držela naprosto bez chybičky, nikde žádný náznak klouzání nebo něco podobnýho. Moje důvěra v ně stále rostla a tak jsem tlačil stále více na pilu. Stlačil jsem čas na 2:00 a zajel takto 6 kol po sobě. V šestém kole mi několikrát zadek klouznul, nic hroznýho, ale člověka to vyleká a na důvěře to nepřidá . Pokud bych chtěl jet příště rychleji, osobně příště zkusím jiné obutí. Každopádně na takové to "domácí okruhové žvýkání" jsou v naprotý pohodě.
Za mě jednoznačně doporučuju na silnici a i na občasnou návštěvu dromu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist