Ozzy_> Moc děkuji, tak trochu mi mluvíš z duše. Sportovně-cestovní gumy udělaly znatelný pokrok. Začíná se vytrácet použitelnost SS gum. Ideální by bylo mít dvě sady kol, jednu obutou na silnici např Pirelli Angel GT a na druhých pro okruh Supercorsy. Vždy pro můj styl jízdy přebytek výkonu. Pokud upadnu, tak pouze díky vlastní chybě. Pročetl jsem všechny dostupné testy na sportovní gumy loňského a letošního roku. Vzhledem k tomu, že se pohybuji 90% po silnici, měl bych rozumově volit vítěze testů a to S20. Třeba mi opravdu sednou. Vzhledem k tomu, že jsem doteď jezdil Dragon Supercorsy a tak nějak jsem se s tím popral, mohl bych jít opět do nových Diabel Supercors V2 a v případě jízdy na okruhu bych si to vychutnal, ale to asi i na S20. Jenom si ještě lámu hlavu nad huštěním gum. V manuálu pro motorku mám stanovený tlak 2,1 předek a 2,2 zadek. Přitom Bridgestone a i ostatní výrobci doporučují předek 2,5 a zadek 2,9. Jak tedy v případě přezutí na S20 foukat, dle manuálu motocyklu nebo doporučení výrobce gum?