globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím to sakra povolit!?!?!
Předem dík za každou dobrou radu. Chci nechat přezout přední gumu a za boha nejde povolit šroub. Pojišťováky povoleny, klíčem to nejde a když dali hoši v pneuservise na klíč trubku, tak tomu povolují hrany.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 15:43 | Nahoru | #1

osiris píše: Marex> ještě jednou tedy pro tebe
...matku máš na pravý straně (z pohledu řidiče)
...hlavu osy máš na levý straně (z pohledu řidiče)

...takže to máš asi dle těch předchozích špatnejch rad na který jsem poukazoval, obráceně a proto to nemůžeš povolit



Aha. To ne. Z druhé strany je jen dutá trubka. Tam není co povolit. Povolím imbusy (na fotce), nasadím klíč na ten bazmek, kterým je to našroubováno (na fotce) a .... nic. Zkoušel jsem dokonce na obě strany, páč u Itala je možný všechno,ale klíč se jen zakusuje do těch plošek. Ještě pár pokusů a oddělám ty plochy úplně. Asi se na to radši..... jen teda nevím, jestli to má řešení, když to nepovolí ani hoši ze servisu, což bych jim ani nezazlíval.
Někdo tady radil, že by nebylo od věci tam navařit ořech,ale nejsem si jistý, jestli je tam na to dost místa. Mohl by tam pak zůstat jako padací protektor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím to sakra povolit!?!?!

3.9.2013 v 16:11 | Nahoru | #2

Marex píše: Aha. To ne. Z druhé strany je jen dutá trubka. Tam není co povolit. Povolím imbusy (na fotce), nasadím klíč na ten bazmek, kterým je to našroubováno (na fotce) a .... nic. Zkoušel jsem dokonce na obě strany, páč u Itala je možný všechno,ale klíč se jen zakusuje do těch plošek. Ještě pár pokusů a oddělám ty plochy úplně. Asi se na to radši..... jen teda nevím, jestli to má řešení, když to nepovolí ani hoši ze servisu, což bych jim ani nezazlíval.
Někdo tady radil, že by nebylo od věci tam navařit ořech,ale nejsem si jistý, jestli je tam na to dost místa. Mohl by tam pak zůstat jako padací protektor.


...tak to zkusím ještě jednou
- píšeš že na druhý straně je jen dutá trubka, že tam není co povolit, abychom mluvili o tom samým, tak mluvíme teď o pravý straně z pohledu řidiče (to je ta strana která na fotce není vidět); tady je právě ta matka (je to trubka která má uvnitř sebe závit) a ta je vsazena do objímky kluzáku a je rovněž zajištěná dvěma inbusama, stejně jako na druhý straně; a tuhle stranu musíš dotánout jen na tolik aby se ti neprotáčela, viz jak už jsem popisoval
- takže druhá strana je levá z pohledu řidiče, to je ta co je na fotce vidět, jsou tam taky dva zajišťovací inbusy objímky kluzáku a ty musíš mít povolený úplně abys moh osou kola otáčet a vyšroubovávat jí z matky; tahle strana zajišťuje osu kola; osa kola je taky trubka, má ale závit na povrchu a zašroubovává se do trubky (matky co je na druhý straně); na týhle straně máš tu hlavu osy na kterou nasazuješ klíč a máš s ní točit jako se šroubem tzn. protistrana má být zaaretovaná, aby se ti matka neprotáčela, ale ne zaaretovaná příliš, abys nestahoval objímkou matku natolik, že by z ní ven nešla osa kola kvůli tomu vyšroubovat ven (matku přílišným dotažením objímky kluzáku vlastně lisuješ do závitu osy)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dlouho nestartovaná motorka Cagiva Raptor 650 Lycantrop 23 31.7.2023 v 11:54 PetrL3
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Cagiva Raptor 650 na 35 kW Cagiva Raptor 650 mototot 3 3.9.2022 v 19:25 strakon
Cagiva Raptor 650 / Suzuki SV 650 p... Suzuki SV 650, Cagiva Raptor 650 MichnaP 8 15.3.2022 v 11:27 Bozo
Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650 [1, 2, 3] Honda CB 600F Hornet, Cagiva Raptor 650 QU33G 61 12.5.2021 v 17:06 QU33G


TOPlist