bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

(reakce na) Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 12:50 | Nahoru | #151

assassin píše: Rebel: tak vrátit ty oem a pořídit optimiser

Mno už to studuju. Ale pro ZX6R dělají na ročníky 09+ Pro starší nee. Jedině zkusit ten pro novější model

Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 13:32 | Nahoru | #152
proč doprdele tak velká a řekněme i kvalitní firma jako dynojet nedá do poznámek co potřebuješ ještě k tomu aby to bez problému fungovalo?!
vždyď powercomander se objednává na přesně daný typ motorky....,jsou to lopaty

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 13:53 | Nahoru | #153
Dolph: oni se orientují na US trh a problémy jim dělají evropske modely, ty US ty lambdy nemají...

Rebel: taky bych tipnul ze 09 to bude. Uvidíš co ti napíšou z DJ, ale symptomy to ma jako ty novější kawy ...

Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 18:31 | Nahoru | #154
Odpověď od Dynojetu:
"You will need to plug the stock O2 sensors back in.
We do not offer closed loop fuel control on European/Asian versions of the 2008 ZX-6R.
Let me know if you have any further questions.
Regards"

volně přeloženo za pomocí strejdy googla:
"Budete muset zapojit stock O2 senzor zpět dovnitř
Nechceme nabízet uzavřené smyčce kontrolu paliva na evropských / asijských verzích 2008 ZX-6R.
Dejte mi vědět, pokud máte jakékoliv další dotazy.
S pozdravem"

vrátím to zpět, zkusím to nechat odladit na brzdě a budu mudrovat dál

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

2.9.2013 v 10:01 | Nahoru | #155
Díky Assassinovy už vím kde je zakopanej pes a teď jak dál?
Na mou zx6r ročník 2008, respektive na evropský model Dynojet sere a O2 Optimizér nedělá
Co jsem tak zjistil, tak samotný optimizér ja krabička, která se zapojí jako mezikus ke konektoru od lambdy. Nic dál se nikam nezapojuje.
Otázka je z čeho optimizer použít.
Mě se jeví jako nejlepší varianta tyto dva:

Pro ZX6R 09+ tu je malý problém v tom, že tato šestka má pouze 1 lambdu, tudíž bych musel pořídit 2 optimizéry

Pro ZX10R 08+ tento optimizer je pro dvě lambdy, i konektory jsou stejné

Jakej ten optimizer by byl dle Vás lepčejší?

(reakce na) Dynojet Autotune fail

2.9.2013 v 10:27 | Nahoru | #156

assassin píše: Dolph: oni se orientují na US trh a problémy jim dělají evropske modely, ty US ty lambdy nemají...



jo,to mi nedošlo,evropa,unie a její ekosračky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

2.9.2013 v 10:43 | Nahoru | #157
Rebel83> Jak se tak dívám, tak budeš muset připojit za motorku PAVa na tu hromadu krabiček...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

2.9.2013 v 11:13 | Nahoru | #158

BlackSabbath píše: Rebel83> Jak se tak dívám, tak budeš muset připojit za motorku PAVa na tu hromadu krabiček...

O to bych obavu neměl. Servo eliminatorem jsem si udělal dost prostoru pod sedlem tím, že jsem vyhodil servo od přívěry a mám tam tím pádem prostor ještě pro minimálně 2 krabice

(reakce na) Dynojet Autotune fail

2.9.2013 v 11:21 | Nahoru | #159
Rebel83> Víc elektroniky, jako WSBK...

Dynojet Autotune fail

2.9.2013 v 18:28 | Nahoru | #160
Ty brďo, to je situace
Psal jsem do Dynojetu USA a ještě jednou se optal na problém , očividně jim to bylo nevhod a řekli, ať se obrátím na Dynojet UK . Obrátil jsem se na UK a oni obratem ať se obrátím na své zastoupení , tudíž DKracing. Tam už jsem se jednou s dotazem obracel ale bez odpovědi . Tudíž jsem novou odpověď napsal z mailu s formálnější názvem a hle odpověděli . Odpověď byla ve smyslu, že se oni sami obrátí na zastoupení v USA a pak se obrátí na mě . Mno vyřešení problému přišlo obratem. Mám použít eliminátory které očividně nefungují.

To je situace toto kurva

Dynojet Autotune fail

3.9.2013 v 08:41 | Nahoru | #161
to by člověka jeblo

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

3.9.2013 v 08:43 | Nahoru | #162
když se rozsvítí FI,musíš to nějak resetovat,odpojovat baterku a pod.,nebo stačí vypnout a zapnout klíček a je zase na 300km klid?

(reakce na) Dynojet Autotune fail

3.9.2013 v 09:10 | Nahoru | #163

Dolph-cz píše: když se rozsvítí FI,musíš to nějak resetovat,odpojovat baterku a pod.,nebo stačí vypnout a zapnout klíček a je zase na 300km klid?

Vypnout a zapnout klicek staci.
Ovsem zazil jsem 300km kdy se to opakovalo asi 12x a oproti tomu jsem zazil 300km kdy se to stalo pouze 1x.
Vcera jsem tam vratil origo lambdy. Prvotni test pocitove srovnatelne, tudiz zadna zmena. Uvidim, co mi na to reknou na brzde

Dynojet Autotune fail

5.9.2013 v 12:06 | Nahoru | #164
Tak z DKcaingu přišla rada nerada. Mám prý jít cestou pokus omyl. Tudíž koupit optimizer pro 09 a vyzkoušet. Pokud to bude makat tak koupit druhej na druhou lambdu.

Uvidim mno

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

5.9.2013 v 13:28 | Nahoru | #165
Zkus nejdriv prehrat firmware pwc a kdyz to nepomuze,tak zapoj z5 lambdy a zaslep hadici v airboxu ktera vede k ventilu prisavani vzduchu do vyfukOveho kanalu a neres to.

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

5.9.2013 v 14:46 | Nahoru | #166
Rebel: hele nemám ted čas zkoumat co ten optimizer děla, ale tipuju ze ten z novější kawy, klido se dvěma lambdama by tam měl makat. Jediny co to bude dělat kdyz tam opitimizer nedáš je to ze to v closed loop režimu bude regulovat na afr 14,5 tzn by bylo dobry tam nastavit aby do toho to autotune nehrabalo aby se to nepralo - tzn autotune k hovnu, v nízkejch to bude mít díry...
Ještě je taky řešení místo optimizeru sehnat us ecu.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

5.9.2013 v 17:20 | Nahoru | #167

Murkin píše: Zkus nejdriv prehrat firmware pwc a kdyz to nepomuze,tak zapoj z5 lambdy a zaslep hadici v airboxu ktera vede k ventilu prisavani vzduchu do vyfukOveho kanalu a neres to.

Ta chyba FI vyskakuje nezávisle na PCV. Ten můžu vyhodit a bude to dělat pořád

(reakce na) Dynojet Autotune fail

5.9.2013 v 17:23 | Nahoru | #168

assassin píše: Rebel: hele nemám ted čas zkoumat co ten optimizer děla, ale tipuju ze ten z novější kawy, klido se dvěma lambdama by tam měl makat. Jediny co to bude dělat kdyz tam opitimizer nedáš je to ze to v closed loop režimu bude regulovat na afr 14,5 tzn by bylo dobry tam nastavit aby do toho to autotune nehrabalo aby se to nepralo - tzn autotune k hovnu, v nízkejch to bude mít díry...
Ještě je taky řešení místo optimizeru sehnat us ecu.

Mno ono u toho optimizéru co jsem se dočetl, je fakt, že o směs 0-33% se stará origo elektronika a od 33% vějš PCV. Tudíž ten se musí nastavit aby to této oblasti nezasahoval.
Jinak ECU z USA mno. Přišel bych tím dle všeho o imobilizér a pár kW které amíkům kdosi sebral

Půjdu do toho optimizéru, připadá mi to jako elegantní řešení

Dynojet Autotune fail

14.5.2015 v 22:37 | Nahoru | #169
Jen jedno drobné doplnění.
Jelikož jsem měl v plánu Autotune nacpat i na ZX10R začal jsem po tom víc pátrat a asi jsem se dopátral

Na eshopech je Autotune popisován nejčastěji podobným stylem:
"Tento rozšiřující modul je určen k automatické korekci bohatosti palivové směsi na konkrétním motocyklu bez nutnosti ladění na dynamometru"
"AutoTune system nastavuje a přestavuje palivovou mapu vašeho motocyklu během jízdy podle měnících se podmínek pro co nejvyšší výkon."

Z toho logicky plyne, že pokud to na stroj dám, tak mi to furt bude hlídat směs a upravovat jí. To je sice pravda ale!

PCV jede podle své mapy kterou do něj pošlete a dle které upravuje směs.
Modul Autotune porovnává hodnoty s mapou v PCV a hodnotami z lambdy. Případné rozdíly si zapisuje do své tabulky!!

Tudíž když bude směs chudá tak Autotune vám s tím nic neudělá. Jen ten rozdíl zaznamená.

Aby jste směs doladili musíte k PCV připojit PC a hodnoty z Autotune přenést do mapy v commanderu.

To je jen doplnění pro ty co to blbě pochopili jak kdysi já

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

14.5.2015 v 22:46 | Nahoru | #170
Rebel: cece to si nemyslim. Ja bych rekl ze kdyz pripojis autotune tak se zacne pouzivat mapa kde je nastaveny kde se ma snazit autotune dostat na jakou hodnotu AFR a ono to opravdu v realnem case dela korekce aby se to dostalo na danou hodnotu. S tim ze je tam kupa ruznejch nastaveni, od jake provozni teploty to ma tohle delat a je mozne zapojit i prepinac, kterym si prepnes jestli to ma pouzivat base map v commanderu nebo tuhle automatiku...

Uz asi vim co te zmatlo, autotune opravdu doladuje v realnem case smes a to o kolik doladuje tu mapu co mas v PCV si uklada to tabulky, ty si po jizde muzes tu tabulku vyvolat a dat ji "zapsat" do te mapy - nasledne pri dalsi jizde uz by to autotune melo doladovat o mensi hodnoty a v te korekcni tabulce po jizde by mely byt cisla ala nulanulanic...

Naposledy editováno 14.05.2015 22:56:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

14.5.2015 v 22:59 | Nahoru | #171

assassin píše: Rebel: cece to si nemyslim. Ja bych rekl ze kdyz pripojis autotune tak se zacne pouzivat mapa kde je nastaveny kde se ma snazit autotune dostat na jakou hodnotu AFR a ono to opravdu v realnem case dela korekce aby se to dostalo na danou hodnotu. S tim ze je tam kupa ruznejch nastaveni, od jake provozni teploty to ma tohle delat a je mozne zapojit i prepinac, kterym si prepnes jestli to ma pouzivat base map v commanderu nebo tuhle automatiku...

Uz asi vim co te zmatlo, autotune opravdu doladuje v realnem case smes a to o kolik doladuje tu mapu co mas v PCV si uklada to tabulky, ty si po jizde muzes tu tabulku vyvolat a dat ji "zapsat" do te mapy - nasledne pri dalsi jizde uz by to autotune melo doladovat o mensi hodnoty a v te korekcni tabulce po jizde by mely byt cisla ala nulanulanic...

tak v tom případě je zmatena spousta lidí na zahraničních fórech

(reakce na) Dynojet Autotune fail

14.5.2015 v 23:09 | Nahoru | #172

Rebel83 píše: tak v tom případě je zmatena spousta lidí na zahraničních fórech



Jo ono to je trosku zmateny v navodu. Ono totiz defaultni nastaveni kdyz aktivujes autotune je ze muze hrabat do smesi max o 20procent. Dejme tomu ze v commanderu mas jako mapu "zero map" tzn ze se to chova jako seriova motorka - no a dejme tomu ze kvuli upravam na motorce by to chtelo v 8tis orackach a 100procent plynu pridat 45% procent paliva - projedes se na moto, v tomhle bode (8tis rpm,100TPS) autotune pridava 20procent = max ale neni to jeste ono ... Prijedes domu napichnes na pc, vyvolas si korekcni tabulku a vidis ze v tom bode to tam cpe max co jde - je zrejmy, ze to je malo, das tuhle korekcni tabulku zapsat do mapy a vyrazis znova ... Opet autotune ladi na max ... Prijedes domu, v danem bode opet max, opet das zapsat do mapy a jedes se projet, prijedes a vidis ze v tom samem bide uz to doladuje skoro nic, tzn ze uz ses dostal na "idealni" mapu. Od teto chvile se spustenym autotune uz by to melo doladovat jen zlehka a kdyz si pak doma zkontrolujes tunkorekcni tabulku tak by tam mely byt jen male zmeny (netreba je zapisovat do te zakladni mapy)

Tech pocatecnich nekolik kroku by slo preskocit tim ze tam das jako zaklad mapu udelanou na brzde, bylo by to asi i lepsi - pokud si ma to autotune doladovat nejak hodne neni to asi ideal...

Jo samo ty procenta v prikladu jsou orientacni, 20procent je pokazde z jineho zakladu... Takze hnidopichove - vim o tom :)

Zaver: autotune umi vlastne oboji - real time korekce a i upravu pevne mapy na zaklade realtime zjistenych korekci....

Naposledy editováno 14.05.2015 23:14:34

Dynojet Autotune fail

14.5.2015 v 23:18 | Nahoru | #173
Psal jsem do DK. Uvidím co mi řeknou. Tak jak jsi to teď napsal to chápu taky. Díky těm informacím na netu jsem znejistěl.

A návod od Autotune je velá bída

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 09:06 | Nahoru | #174
autotune mám osobně na motorce a opravdu upravuje směs v reálném čase-úpravy pak zapisuje do tabulky a je na uživateli,jestli je přepíše do trvalé mapy.
dále pak lze upravit v jakém rozsahu může systém hrabat do směsi-20% je v sérii,jak píše assassin,ale není problém nastavit klidně 50% pro prvotní naladění a pak to stáhnout klidně na 3%

dobrá věcička,můžu doporučit.

Naposledy editováno 15.05.2015 09:07:03

(reakce na) Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 11:10 | Nahoru | #175

Dolph-cz píše: autotune mám osobně na motorce a opravdu upravuje směs v reálném čase-úpravy pak zapisuje do tabulky a je na uživateli,jestli je přepíše do trvalé mapy.
dále pak lze upravit v jakém rozsahu může systém hrabat do směsi-20% je v sérii,jak píše assassin,ale není problém nastavit klidně 50% pro prvotní naladění a pak to stáhnout klidně na 3%

dobrá věcička,můžu doporučit.

já to právě dával na zx6 a chtěl jsem to na desítku. Pátral jsem po lepších informacích což mě trochu vyvedlo z míry

Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 11:15 | Nahoru | #176
Jinak přestávám věřit v odbornost DK racingu

Na konkrétní dotaz ohledně Autotune mi poslali okopírovaný text popisu funkce Autotune co mají na eshopu

Nedávno taky měli na webu něco v tom smyslu, že jsou autorizovaní od Akrapa a že pokud najdeš jinde lepší cenu, že ji dorovnají.

I tak oproti jejich nej ceně jsem u MotoPS dal za EVO o čtyři litry míň

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 11:27 | Nahoru | #177
Rebel: hele ja nechci DK nejak spinit, byl jsem tam jen parkrat, ale prislo mi, ze "normalni" lidi dostanou takovej servis jak popisujes, verim tomu ze tam jsou i lidi co umi a daji reseni problemu cas - ale dokud nejsi "nekdo" = nejedes na bednu aspon ceskej mistrak, tak se k nim nedostanes :)
Ono zas na druhou stranu trosku chapu ze se jich tam kazdej koumak pta na kdeco a ve finale tam nenecha ani korunu, nebo ma commandera z ebay a moudra ted taha z nich - takze uz maj odstup, ale ze to obcas vyvola negativni reakce je jasny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 11:54 | Nahoru | #178

assassin píše: Rebel: hele ja nechci DK nejak spinit, byl jsem tam jen parkrat, ale prislo mi, ze "normalni" lidi dostanou takovej servis jak popisujes, verim tomu ze tam jsou i lidi co umi a daji reseni problemu cas - ale dokud nejsi "nekdo" = nejedes na bednu aspon ceskej mistrak, tak se k nim nedostanes :)
Ono zas na druhou stranu trosku chapu ze se jich tam kazdej koumak pta na kdeco a ve finale tam nenecha ani korunu, nebo ma commandera z ebay a moudra ted taha z nich - takze uz maj odstup, ale ze to obcas vyvola negativni reakce je jasny...

mno za poslední 3 roky jsem tam chtěl 2x koupit full Akrapa i s commanderama. MotoPS má bohužel více příjemné ceny pod které DK nechce jít. Možnost vydělat jsem jim dal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 11:57 | Nahoru | #179

Rebel83 píše: mno za poslední 3 roky jsem tam chtěl 2x koupit full Akrapa i s commanderama. MotoPS má bohužel více příjemné ceny pod které DK nechce jít. Možnost vydělat jsem jim dal



Ja asi v motops udelam taky kseft :) chci si udelat radost full vyfukem FMF

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

15.5.2015 v 11:58 | Nahoru | #180
A co takhle odpojit kontrolku FI
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist