Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Ještě je taky řešení místo optimizeru sehnat us ecu.
assassin píše: Rebel: hele nemám ted čas zkoumat co ten optimizer děla, ale tipuju ze ten z novější kawy, klido se dvěma lambdama by tam měl makat. Jediny co to bude dělat kdyz tam opitimizer nedáš je to ze to v closed loop režimu bude regulovat na afr 14,5 tzn by bylo dobry tam nastavit aby do toho to autotune nehrabalo aby se to nepralo - tzn autotune k hovnu, v nízkejch to bude mít díry...
Ještě je taky řešení místo optimizeru sehnat us ecu.
Jinak ECU z USA mno. Přišel bych tím dle všeho o imobilizér a pár kW které amíkům kdosi sebral
Půjdu do toho optimizéru, připadá mi to jako elegantní řešení