Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Rebel83 píše: mno za poslední 3 roky jsem tam chtěl 2x koupit full Akrapa i s commanderama. MotoPS má bohužel více příjemné ceny pod které DK nechce jít. Možnost vydělat jsem jim dal
Ja asi v motops udelam taky kseft :) chci si udelat radost full vyfukem FMF
assassin píše: Ja asi v motops udelam taky kseft :) chci si udelat radost full vyfukem FMF
tak tě musím upozornit. Komunikace a doba dodání je u nich v posledních dnech tragická. Odešli jim prý dva lidi a úplně nestíhají. S tím Akrapem jsem jim už dával termín do kdy to chci jinak jdu na polici s podáním trestním oznámením za podvod. Po Akrapu jsem si tam stejně koupil commander. Ceny mají super