globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám pravdu nebo nemám ?
24.2.2013 v 15:29
Zdravím, mám kamaráda který ma crf-ko a měnil ted ventily ALE výfukové nechal titanové ( a ještě je nechal přebrousit) a sací dal ocelové od Wiseco. Řekl jsem že motor nebude mět správný chod jak by měl mět protože mají odlišné váhy a jěště jsem dostal od všech co to melu za kraviny ale toto vlákno je stejného názoru jak já tak nevím http://www.motorkar...ft=139373&fid=63
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 15:48 | Nahoru | #1
1) titanové se nebrousí 2) ocelové by měli dostat jiný pružiny 3) jedny takový a druhý jinačí?

(reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 16:50 | Nahoru | #2
 

Katana píše: jedny takový a druhý jinačí?


Úplně tak neobvyklý to není.

Např. Yamaha WR250 R/X má takovýto optimální kompromis už z výroby.

Ovšem tam jsou titanové ty méně namáhané sací ventily, a ocelové ty více namáhané výfukové...
 

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 17:23 | Nahoru | #3
Když budou odpovídající pružiny tak tý vačce je to snad jedno na jakej ventil zatlačí.

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 18:01 | Nahoru | #4
titanové ventily se nesmí brousit.jde to,ale odbrousí se tvrzená vrstvička na povrchu a budou se hodně rychle zaklepávat.

co se týká použití ocelových ventilů-nedávno jsem to řešil a strávil hodiny hledáním na netu a někdo píše,že tam musí jen titan,jiný-že klidně vyměnit za ocelové a našel jsem i takové,kteří vyměnili jen sací,nebo výfuk a nebyl problém.osobně si myslím,že je úplně jedno,jestli se mění všechny ventily za jeden materiál,nebo se to kombinuje.sací a výfukový ventil mají téměř vždy rozdílnou velikost a tím i hmotnost......a druhá věc-ventily se nijak nevyvažujou...podle mně je to jedno.

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 18:19 | Nahoru | #5
jde o pružinky...nic víc

1 reakcí na tento příspěvek Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 18:34 | Nahoru | #6
crf má titanové sací a výfukové ocelové. Jak to tedy má?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 18:38 | Nahoru | #7

prackarr píše: crf má titanové sací a výfukové ocelové. Jak to tedy má?



né všechny....zřejmě je to fakt jedno.

já teď dával všechny ocelové....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 18:47 | Nahoru | #8
Dolph-cz> ano,ale on píše,že kamarád nechal výfukové ventily titanové. Já nikdy neslyšel,že by CRF mělo výfukové titan. Jen sací. Tak se na to ptám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 18:49 | Nahoru | #9
prackarr> to nějak nechápu....já měl titanové všechny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 18:57 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše: prackarr> to nějak nechápu....já měl titanové všechny


Určitě? Sací by měly být titan,výfuk ocel.

(reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:00 | Nahoru | #11
prackarr> 100% magnet nelže.

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:09 | Nahoru | #12
Proč stojí sací o polovinu více,jak výfukový,když jsou oba tedy ze stejného materiálu?

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:15 | Nahoru | #13
na parts depot výfuk 1500 a sání 2099 do 30ti dnů. sací ventil je větší...,nevím....

včera jsem to skládal,můžu zítra ještě jednou vyzkoušet ten magnet,jestli jsem náhodou nezkoušel jen ty sací,ale nevěřím tomu...

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:19 | Nahoru | #14
Je to možné,já se nepřu,jen mě ta cena v tom,co píšu,utvrzovala. Ty si děláš tu opravu sám,nebo ti to někdo dělá?

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:23 | Nahoru | #15
sám.včetně přelisování ojky.....

1 reakcí na tento příspěvek Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:26 | Nahoru | #16
Kolikrát jdi to dělal? A jak dáváš motor do kostry? já čoveče ted dělal motor na CRF a porod...

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:35 | Nahoru | #17
motorka je radost.jsem automechanik,dělám hlavně auta a tam je někdy fakt třeba mít na každém prstu ještě dva klouby

...vytahoval jsem ho z levé strany....,ale model 09 má jiný rám,i motor než máš ty.mně to šlo krásně.třeba ktm 525 sx jde vytáhnout o hoodně hůř.

první motor jsem rozebral ve 13 letech,byl to fichtl...,no a od té doby jsem rozkuchal snad všechny motorky,které jsme měl-a bylo jich dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:56 | Nahoru | #18

prackarr píše: Kolikrát jdi to dělal? A jak dáváš motor do kostry? já čoveče ted dělal motor na CRF a porod...



Kecáš dělá ti to Párek

(reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 19:57 | Nahoru | #19

titus píše: Kecáš dělá ti to Párek


nedělá.

Mám pravdu nebo nemám ?

24.2.2013 v 20:03 | Nahoru | #20
Vůbec to nevadí jestli jso jedny titanové a druhé ocelové dělal jsem to hodně krát ale zdá se mi že je to s těma ocolovejma trochu hlučnějši asi proto že jsou knim silnější pružiny CRF ma všechny ventily titanové

3 reakcí na tento příspěvek Mám pravdu nebo nemám ?

25.2.2013 v 07:20 | Nahoru | #21
20 příspěvků a pravda ješě není na světě . Kuwa, jak to teda je?
A) jsou všechny titanové?
B) sací titan, výfuk ocel?
C) podle roku mají některý all titan a některý sací titan + výfuk ocel?
D) Když jen zkušebně zkusíte zavolat do Hondy, podle VIN vám nabídnou co?
Udělejte to prosím pro širokou moto veřejnost, která tu lační po informacích a zavolejte tam ať už konečně víme, kde je te pravda

(reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

25.2.2013 v 10:55 | Nahoru | #22
 

Janek píše: Udělejte to prosím pro širokou moto veřejnost, která tu lační po informacích, a zavolejte tam ať už konečně víme, kde je te pravda


In vino veritas, in aqua sanitas - takže prej ve víně
 

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

25.2.2013 v 11:42 | Nahoru | #23

Janek píše: 20 příspěvků a pravda ješě není na světě . Kuwa, jak to teda je?
A) jsou všechny titanové?
B) sací titan, výfuk ocel?
C) podle roku mají některý all titan a některý sací titan + výfuk ocel?
D) Když jen zkušebně zkusíte zavolat do Hondy, podle VIN vám nabídnou co?
Udělejte to prosím pro širokou moto veřejnost, která tu lační po informacích a zavolejte tam ať už konečně víme, kde je te pravda



takže jedno vím už 100%

crf450r rok 09 má všechny 4 ventily titanové.moje dostala 4 nové ocelové,tak až to projedu,tak můžu dopsat pocity a rozdíly o proti titanu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

25.2.2013 v 16:59 | Nahoru | #24

Dolph-cz píše: takže jedno vím už 100%

crf450r rok 09 má všechny 4 ventily titanové.moje dostala 4 nové ocelové,tak až to projedu,tak můžu dopsat pocity a rozdíly o proti titanu.

Já myslím že poznat to nepůjde, jen by mě zajímala jedna věc, ocelový jsou oproti titanovým výrazně těžší, tím pádem při otvírání ale hlavně při zavírání na ně působí jiný síly (setrvačnost ocelovýho díky hmotnosti je větší) pokud jsou původní pružiny konstruhovány na titanový vent. a nejsou předimenzovaný, což by ve finále ubíralo na výkonu, tak by se to v nejvyšších točkách mohlo potkat. Nebo původní pružiny dostačují? Čemuž bych moc nevěřil a dal jiný.

(reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

25.2.2013 v 17:20 | Nahoru | #25
Katana> musíš dát jiný pružiny. Pokud měníš titan za ocel.

(reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

25.2.2013 v 18:18 | Nahoru | #26
Katana> že se mění i pružiny beru jako samozřejmost.to už se tady psalo x-krát.

(reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

25.2.2013 v 21:06 | Nahoru | #27
Janek> Originál jsou všechny titanové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

23.3.2013 v 17:06 | Nahoru | #28
Poopravím tě trochu - žádný na 100%, CRF 450/09 NEMÁ v žádným případě všechny 4 ventily Titanové!!!!! Má pouze od jak živa (2002) vždy 2 sací Titan a 2 výfuk ocel. Titan se nesmý brousit ani lapovat je to popsaný i v manuálu.Co se týče výměny za ocelové - mění se i s pružinami, kupuje se celá sada,dělá to i PROX

Naposledy editováno 23.03.2013 17:53:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

23.3.2013 v 18:06 | Nahoru | #29

Mizax píše: Poopravím tě trochu - žádný na 100%, CRF 450/09 NEMÁ v žádným případě všechny 4 ventily Titanové!!!!! Má pouze od jak živa (2002) vždy 2 sací Titan a 2 výfuk ocel. Titan se nesmý brousit ani lapovat je to popsaný i v manuálu.Co se týče výměny za ocelové - mění se i s pružinami, kupuje se celá sada,dělá to i PROX



no ty jsi tu chyběl.a napiš tam těch vykřičníků ještě víc.

má smysl se tady s tebou dohadovat?já mám crf450r 09 a osobně jsem vytahoval 4titanové ventily.možná,že to mají třeba jen některé modely,nebo já nevím co-i když na více místech jsem se dočetl,že má všechny ventily titanové...,ale ty tu příjdeš a začneš tady hlásat,že:" žádný na 100%, CRF 450/09 NEMÁ v žádným případě všechny 4 ventily Titanové!!!!!"

nejde o to,že meleš nesmysly,ale někteří lidi se tady snaží pomoct těm,kteří řeší tento problém-nebo ho teprve řešit budou a najdou tohle téma a tvůj nesmyslný příspěvek,se zase prd dozví

Naposledy editováno 23.03.2013 18:09:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám pravdu nebo nemám ?

23.3.2013 v 18:34 | Nahoru | #30
Katana> Kluci,moje osobní zkušenost.Dneska jsem dodělal motor je to teda KTM SXF 250 2011.Místo titanu jsem dal všechny ventily ocelový od PROXE včetně pružin.Už jenom při našlapování to má o hodně větší odpor,je to hlučnější při chodu.Před výměnou když jsem za to vzal tak to šlo na 4ku na zadní, teď už jenom při 3ce.Už jsem přemýšlel že ty titany tam dám zpátky ale výfukáče mají na dosedacích plochách takové černé vyžrané dírky,sedla jsou ůplně v pohodě.Takže jsem tam nechal ty ocelové-nerezové (pozor nerezové také nemagnetizují,titan-nerez rozhoduje váha) Docela se bojím že to vačka nebo řetízek dlouho neustojí.Tak podle dnešního zkoušení si myslím že to ten výkon motoru docela ubere.Nebo že by to bylo to zimou? Kosa na tom byla jako sviňa.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist