paolo_novy Přidat reklamu

Téma: kterou mašinu vybrat?
Zdravo,

jistě už se tohoto tématu tady probralo ale jsem nerozhodný.přidáte mi sem nějaké zkušenosti jak kladné tak i záporné,mnohokrát děkuji

Naposledy editováno 01.01.2013 19:36:19

1 reakcí na tento příspěvek kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 10:32 | Nahoru | #1
Já být tebou zahrnu Stromka 650 do výběru sám mám druhé Varadero,ale kdybych nebyl hromotluk a nejezdil s plnou tonáží a hodně přes koupil bych právě Stromka 650 a to z toho důvodu že oproti Varaderu nic nepapá,je pravda že první Varan karburátorový papal,teď mám stříkačku a je to poznat,jak v jízdě tak spotřebě,loni dovolená s plnou přestonáží a spotřeba okolo 6litrů a to nijak nešetřím,dá se jezdit i za míň,ale toho já nikdy nedosáhnu.
Aprilia ETV 1000 Caponord to byla taky jedna po kterých sem koukal,je pěkná,ale jak jsem přišel za mechanikem s tím že si ji koupím tak řekl ať si najdu jiného mechanika takže jsem koupil opět Varadero.
Varader je díky dovozcům u nás plno,samo nic nenajeto a nikdy bouchlé atd.,takže je třeba dávat bacha na to co koupíš,jinak s díly na Varana není problém a zas tak drahé nejsou,navíc motor je držák a bez problému,karburátor se mi zdál větší než stříkačka,ale to je možná jen můj dojem,i přesto je to motorka jak má být,velká mohutná a těžká,ale po rozjezdu je supr.
Taky záleží na co motorku chceš,pokud ji dobře zvládneš můžeš i do lehkého a experti i do těžkého terénu,vše záleží na tom jak ji budeš zvládat,ale to je u všech motorek.
Suzuki DL 1000 brzy po uvedení na trh skončila a 650 se vyrábí pořád.
Ještě máš na výběr mnoho jiných Yamaha TDM,XTZ 660,Honda Africa Twin jedna z nejlépe ovladatelných motorek,aspoň pro mne,ale jak říkám nejlépe si každou vyzkoušet ohmatat,zkušební jízda 10-20 Km ti stejně nic nedá a mnoho z toho nepoznáš a proto je lepší vzít někoho kdo tomu rozumí.

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:57 | Nahoru | #2
Cami> No to s ETV je fakt - je to ital a málokomu se do toho chce lézt. Jinak třeba Varadero je proti ETV opravdu pekáč na entou. Jinak caponordí nemoci jsou - plastový rychlospojky na benzín (ale zdaleka nejen caponordí), spékající se konektor od altíku, občas prdnou oka na rámu v místě, kde je přišroubovanej podsedlovej rám (když se šroub přetáhne nebo je motorka hodně přetížená). Některý modely měly problémy s problikávající kontrolkou EFI, i když podle diagnostiky bylo vše OK. Mě zase někdy problikávala kontrolka stojánku. O silných stránkách caponorda se tu toho dá najít mraky. Sám jsem ho měl, v prdeli je to s dílama. Znám hodně lidí, co capouše maj nebo měli. 3 z nich mi řekli, že lepší motorku ještě neměli. A jeden jí má od roku 2002 do současnosti, najeto kolem 90 000 km bez vážnějších problémů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx


TOPlist