paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jen tak s Jawou Sportard... :)
5.11.2012 v 20:20
Dlouho se zde nepropíralo to moje jednoválcové Jawí vrkátko a abych to napravil, tak sem dávám alespoň jedno z mála videí, kde mám svoji 660-ku natočenou... Jen mě mrzí, že se někomu z mých rodičů, podařilo nechtěně snazat ještě v kameře video, kde nás natáčeli v Drahanském kopci, aniž bych o tom věděl. To mohlo vypadat daleko zajímavěji...

Uzavřeno 13.11.2012 v 06:23 uživatelem Shark660

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

9.11.2012 v 23:58 | Nahoru | #1
Londoner> nikdy jsem si nehrál na internetovýho hrdiny. pokud kdokoliv chce a domluvíme se na nějakou vyjižďku, klidně cokoliv řeknu nebo zopakuju do očí. vím že su nekorektní člověk ale je to tak.
ta má druhá projižďka na jawě 660 sportard byla u brněnské přehrady kdy jsem vyjel po štěrkové cestě (!opravdu odmítám pro některý překrucovače že by ta trojka ustřelila na štěrku!) na hlavní kolem přehrady (po brňák kolem Pryglu), když jsem vyjížděl do střechy na hlavní tak mně ta mašina dvakrát zdechla. možná je to mým zvykem na gumové motor jawy 350 na které jsem přijel, možná je to tim že neumím na motorce jezdit, možná to bylo motorkou.... přece jenom je to jednoválec a to naladěné do daleko vyšších otáček než na xt.
můj dojem odpředtim? do 4500 otáček jako jawa 350 jedoucí na jeden válec od 4500 nahoru?
vypadalo to přesně takhle
prostě kladivo který je do určité chvíle přiškrcený aby pak začlo bouchat o to víc.
nikdy mně nezáleželo na papírovéch parametrech, jde o to jak se ten motor projevuje a ten motor ve sportardovi z ničeho nic když ho nutíš chytne překvapivou a neprosto vyrážející dech chuť k životu. to co do té doby bylo utlumený tak pak bouchnou saze. říkali borci z jawy že ten motor pokud je surové tak je tohle výraznější, pak že je to trochu plynulejší.
takže jsem vyjel na tu hlavní.... je pravda že bylo asi 15°C a zrovna začínalo mrholit.
jenomže v místě kde já jsem vyjel na hlavní, dal jsem za jedna- opatrně, za dva amírné náklon dopředu ať se nezvedá, napůl opatrně ale už do otáček a pak za tři.... narychlo puštěná spojka a plyn okamžitě na doraz, otáčky poklesly na něco nad 5 tisíc, v tu chvílu jsem byl v aleji která byla zastíněná a kde byl asfalt suché. opravdu jsem se leknul když mně ta prdel ustřelila a bylo to v otáčkách kdy ten motor kope nejvíc. kdo ví jak se chová jednoválec naladěné do otáček ví o čem mluvím při tom samozřejmě přední šavle natažený a nádherná zvuková kulisa.
konkrétně to byl jawácké prototyp jawy 660 s bíléma plastama pokreslené fixou
john-mcclane na ní jel přede mnou a pamatoval si aji ten můj odjezd na tu hlavní
takže je to pravda. bylo to sice za zhoršenéch podmínek, ale furt to bylo na čistým a nemokrým asfaltu.
kdo mě zná, ví co su zač, že su možná blázen ale ne pohádkář a te´d mám upřimnou náladu po těch pár páterech. ale ani tak si nevyméšlím.
lákal by mě ten calif. takovýhle hrubý chování v retropodání
a prosím nesrovnávat s řadovéma čtyřválcama. aji když to bude mít 4x tolik koní a bude se to zvedat na prdel aji na šestku plynem, furt to chování nebude tak surový.
konec konců, věřím že druhé ročník jawadnů nebyl určitě ten poslední takže pokud má někdo nějaký pochybnosti nebo si chce sportarda "recenznout" na vlastní kůžu, nic mu nebrání se s nim na jaře nebo v letě osobně projet.
rád si s nim pak povykládám o tom jaký byly jeho dojmy

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

12.11.2012 v 16:15 | Nahoru | #2

memphis.unv píše: Londoner> nikdy jsem si nehrál na internetovýho hrdiny. pokud kdokoliv chce a domluvíme se na nějakou vyjižďku, klidně cokoliv řeknu nebo zopakuju do očí. vím že su nekorektní člověk ale je to tak.
ta má druhá projižďka na jawě 660 sportard byla u brněnské přehrady kdy jsem vyjel po štěrkové cestě (!opravdu odmítám pro některý překrucovače že by ta trojka ustřelila na štěrku!) na hlavní kolem přehrady (po brňák kolem Pryglu), když jsem vyjížděl do střechy na hlavní tak mně ta mašina dvakrát zdechla. možná je to mým zvykem na gumové motor jawy 350 na které jsem přijel, možná je to tim že neumím na motorce jezdit, možná to bylo motorkou.... přece jenom je to jednoválec a to naladěné do daleko vyšších otáček než na xt.
můj dojem odpředtim? do 4500 otáček jako jawa 350 jedoucí na jeden válec od 4500 nahoru?
vypadalo to přesně takhle
prostě kladivo který je do určité chvíle přiškrcený aby pak začlo bouchat o to víc.
nikdy mně nezáleželo na papírovéch parametrech, jde o to jak se ten motor projevuje a ten motor ve sportardovi z ničeho nic když ho nutíš chytne překvapivou a neprosto vyrážející dech chuť k životu. to co do té doby bylo utlumený tak pak bouchnou saze. říkali borci z jawy že ten motor pokud je surové tak je tohle výraznější, pak že je to trochu plynulejší.
takže jsem vyjel na tu hlavní.... je pravda že bylo asi 15°C a zrovna začínalo mrholit.
jenomže v místě kde já jsem vyjel na hlavní, dal jsem za jedna- opatrně, za dva amírné náklon dopředu ať se nezvedá, napůl opatrně ale už do otáček a pak za tři.... narychlo puštěná spojka a plyn okamžitě na doraz, otáčky poklesly na něco nad 5 tisíc, v tu chvílu jsem byl v aleji která byla zastíněná a kde byl asfalt suché. opravdu jsem se leknul když mně ta prdel ustřelila a bylo to v otáčkách kdy ten motor kope nejvíc. kdo ví jak se chová jednoválec naladěné do otáček ví o čem mluvím při tom samozřejmě přední šavle natažený a nádherná zvuková kulisa.
konkrétně to byl jawácké prototyp jawy 660 s bíléma plastama pokreslené fixou
john-mcclane na ní jel přede mnou a pamatoval si aji ten můj odjezd na tu hlavní
takže je to pravda. bylo to sice za zhoršenéch podmínek, ale furt to bylo na čistým a nemokrým asfaltu.
kdo mě zná, ví co su zač, že su možná blázen ale ne pohádkář a te´d mám upřimnou náladu po těch pár páterech. ale ani tak si nevyméšlím.
lákal by mě ten calif. takovýhle hrubý chování v retropodání
a prosím nesrovnávat s řadovéma čtyřválcama. aji když to bude mít 4x tolik koní a bude se to zvedat na prdel aji na šestku plynem, furt to chování nebude tak surový.
konec konců, věřím že druhé ročník jawadnů nebyl určitě ten poslední takže pokud má někdo nějaký pochybnosti nebo si chce sportarda "recenznout" na vlastní kůžu, nic mu nebrání se s nim na jaře nebo v letě osobně projet.
rád si s nim pak povykládám o tom jaký byly jeho dojmy



no koukam zes tu projizdku prozival

hele, ta jawa neni nejakej kosmickej zazrak co jede vyrazne jinak nez podobny motky.....sam jezdim na dvouvalu s vic nez dvojnasobnym vykonem (vaha motorek podobna) a nikdy se mi nestalo, ze by mi to na trojku pri jizde v primym smeru ustrelilo.....na rovine umi dat plnej kazda lama, tudiz i ja takze vliv pilota bych nebral moc do uvahy:)

je mi to celkem jedno, ale prijde mi usmevny tohle demonizovani "surovyho jednobuchu".....kdybys napsal ze ti to ustelilo na vyjezdu a jel si na bergu FS650E tak nikdo nerekne ani popel.... :)
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist