paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2013 v 08:47 | Nahoru | #1
Dovi>

Sám jsem byl překvapen že to v terénu tolik nežere. Ale on je terén a terén
Do ostré jdu hlavně z důvodu že bude mít minimálně o 20Kg méně. Jak musím motorku zvedat a manipulovat s ní někde v krkolomném výjezdu, tak se strašně rychle vyštavím bo nejsme žádnej silák. Výkonově mi celkem dostačuje a nechtěné vrknutí plynem mě nestrestá shozením na zem. Prakticky se na WR250R dá odjet to co na ostré, ale člověk se víc nadře, když pak musí řešit nějakou vzniklou situaci.
Všichni mají ostré tak nechci zůstat pozadu. Půjdu asi do WR 250F či EXC 250F případně TE250 či TE300.
Když neprodám, tak u mě ještě sezónu vydrží a pude příští rok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2013 v 11:53 | Nahoru | #2
 

SuperSic58 píše: Dovi>A ty tu X ještě máš, nebo už šla do světa?


Mám a nechávám si ji - je to výborný "komplementární" doplněk k čopru (takový jeho protipól), takže nějak to s tím zimním uskladněním vymyslím.



Motors píše: Dovi>
Sám jsem byl překvapen, že to v terénu tolik nežere. Ale on je terén a terén


Jasně, proto píšu "když na to přijde" - něco jinýho je suchá nerozježděná polňačka rovná jak mlat a něco úplně jinýho je pohybovat se v náročném a navíc třeba ještě mokrém terénu, se vším tím vzájemným čekání na partu lidí na ostrých mašinách, těžké výjezdy, bahno, brodění atd. To pak benzínu v nádrži ubývá, i když kilometry moc nenaskakují.



Motors píše: Dovi>
Do ostré jdu hlavně z důvodu, že bude mít minimálně o 20Kg méně. Jak musím motorku zvedat a manipulovat s ní někde v krkolomném výjezdu, tak se strašně rychle vyštavím, bo nejsem žádnej silák. Výkonově mi celkem dostačuje a nechtěné vrknutí plynem mě neztrestá shozením na zem. Prakticky se na WR250R dá odjet to co na ostré, ale člověk se víc nadře, když pak musí řešit nějakou vzniklou situaci. Všichni mají ostré tak nechci zůstat pozadu.


OK, to je asi rozumný přístup a odpovídající reakce na vývoj.
Tak ať Ti to dobře dopadne a posuneš se dál!
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist