paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.12.2012 v 07:57 | Nahoru | #1
 

JARDA-001 píše: Byl jsem rád, že se CRF250L bude u nás prodávat, že přesně tohle potřebujeme do baráku, endurko250 se startérem (více pro ženu a jen příležitostně pro mne). Prohlížel jsem taky Yamahu WR250R - jeté a s výkonem mi přijde líp. Jaký na to máte kdo názor ve srovnání? Neřešte cenový rozdíl. Ač jsem Hondista, zdá se mi, že Yamaha je na tom líp.


Když už se zde pro srovnání s Hondou CRF250L opakovaně zmiňují i jiné stroje této a podobné třídy, dovolím si tedy záběr tohoto vlákna taky trochu rozšířit.

Ta Yamaha WR250R je na tom opravdu líp, ale to je logické, protože začínala s katalogovou cenou na skoro dvojnásobku ceny Hondy CRF250L. Dneska sice už ty původně enormě vysoké ceny spadly, ale dost už o tom (viz "Neřešte cenový rozdíl.").

Takže bylo by tristní, kdyby Yamaha WR250R za tu vyšší cenu nanabízela navíc žádnou přidanou hodnotu.



Tak jen namátkou - WR250R má lepší podvozek, výkonnější pohonnou jednotku s ostrýma vačkama, titanovýma sacíma ventilama a s kontrolou ventilových vůlí až po 36 tkm (slovy třicetšest tisíc km), má profachčenou řídící jednotku s uživatelsky přístupnou diagnostikou atd., má rám z lehkých slitin, a je zhruba o 10 kg lehčí.

A tady ještě pro ukázku graf změřené výkonové křivky:



Motor WR250R ve srovnání s motorem použitým u Kawasaki KLX250, který je srovnatelný s motorem v Hondě CRF250L.

Tam, kde motory CRF250L a KLX250 končí, WR250R nastupuje k plné síle. Je to pocitově jako kdyby člověk jel na té 250ce, ale když u WR250R/X pořádně otočí heftem, tak ta 250ka pod zadkem se změní na 350ku. Samozřejmě mluvíme tady pořád o civilních mašinách s normálníma dlouhýma servisníma intervalama.

Ale nechci to tady už víc zaplevelovat, proto když tak blíže o zkušenostech s endurem Yamaha WR250R a s komplementárním motardem Yamaha WR250X zde v tomto vlákně:
http://www.motorkari...ft=132014&fid=65

P.S.
I přes ten výkonový potenciál se dá s Yamahou WR250R/X jezdit klidně a úsporně - zatím mám u obou (enduro WR250R na špuntech i motard WR250X na hladkých gumách) při klidných jízdách po okreskách dlouhodobou spotřebu shodně pod 2.85 l/100 km (N95), a to i při mé výšce a eufemicky řečeno i nadprůměrné hmotnosti.
 
EDIT: oprava překlepu v rozdílu hmotností CRF250L a WR250R

Naposledy editováno 09.12.2012 19:19:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2012 v 18:17 | Nahoru | #2
Dovi> O 20kg lehčí? Tady čtu v prospektech 138kg, to je o 6kg lehčí..
A s motorem KLX bych to moc nesrovnával, CRF je parametry vrtání/zdvih mnohem blíž WRku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist