![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Lazyfucker píše: Borci kdyby nahodou nekdo z vasich znamych chtel crfko, premyslim o prodeji 250rally.
6500 najeto. Kupovana v cechach. Obuty origo IRC gumy, Arrow hlinik s mezisvodrm bez katu. JMK dokrmovaci jednotka, KN. Pevnejsi riditka, sklapeci zrcatka, vzafu nosic, usb zasuvka, led mlhovky, Acerbis blastry, zadni tlumic Wilbers Adjustline (2tkm najeto). Na cca 90kg, stavitelny odskok. Vepredu jen hustsi olej. Origo dily k motorce. Mozny odpocet dph.
Nepadena, spodni plasty nerozbite.mensi provozni sramy viditelne, ale nikdy nebyla v tezkem bahnitem terenu.
Mam v hlave ne o jineho, podobneho a tak musim udelat v garazi misto. Cena 130 s dani
No, když to píšeš na diskuzní fórum, dostaneš k tomu i reakci.
Prodávat 250 rally, "cestovní" motorku, která má problém udržet krok na dálnici za cenu vyšší než 300 rally mi připadá zcela zcestné a každému perspektivnímu kupci bych doporučil za tuto cenu vzít 300.
Cenu jsi asi nasadil kvůli některým doplňkům a ok, možná jsou přesně toto věci, které tam někdo chce, ale za mě tam pro praktické použití silně chybí zadní nosič a šusplech.
Pokud na tom někdo nechce cestovat, ale jen drandit po okolí, tak 250 a 300L jsou zase o kopec levnější a díky nižší váze poslouží lépe.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dal se zdrzim reakce.
Naposledy editováno 19.05.2024 17:16:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: No, když to píšeš na diskuzní fórum, dostaneš k tomu i reakci.
Prodávat 250 rally, "cestovní" motorku, která má problém udržet krok na dálnici za cenu vyšší než 300 rally mi připadá zcela zcestné a každému perspektivnímu kupci bych doporučil za tuto cenu vzít 300.
Cenu jsi asi nasadil kvůli některým doplňkům a ok, možná jsou přesně toto věci, které tam někdo chce, ale za mě tam pro praktické použití silně chybí zadní nosič a šusplech.
Pokud na tom někdo nechce cestovat, ale jen drandit po okolí, tak 250 a 300L jsou zase o kopec levnější a díky nižší váze poslouží lépe.
Mě tedy Rally nedává moc smysl ani ve 300, natož vydechlá 250. Ta 300 se tedy dá alespoň trochu náročně a draze poladit, aby to trochu táhlo i v kilu (k otevřenému výfuku i otevřené sání, vačky a mapa) ale stejně to dává smysl jen pro málokoho.
Na L ten motor stačí, protože L má jiné užití, tak nikomu nevadí, že motor je dobrý jen na okreskách a mimo asfalt.
250 rally je tak za 90 pro někoho, kdo má hlouběji do kapsy, tak se spokojí s méně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |