paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 10:58 | Nahoru | #1
Já mám teď ABS na jedný z motorek a jo, jsem za to docela rád, jako za určitou pojistku.

Ale pořád mi zbývá asi tak pět set důvodů, proč se můžu vyválet, když se nenaučím motorku slušně ovládat a do toho počítám i zvládnout základy brzdění.

Mám kolegyni z práce, co se v 25 letech zakoukala do motorek - ne jen tak něco, ale Ducati, nebo Aprilia, protože styl a lesk a tak.
Vybírá, že koupí a vybírá všechno přes sto koní výkonu. Zrazoval jsem jí od toho, nejezdí ani na kole, navíc má nějaký trable pohybovýho aparátu, vidím v tom prostě budoucí průser.
No a ona mi zcela vážně argumentovala tím, že to má ABS, kontrolu trakce a různý mapy, takže cajk.

To, že elekronický pomocníci můžou vzbudit takovej dojem považuju za jejich největší mínus ...a pak taky tu chvíli, kdy jsem se hrnul ze štěrkovýho kopce a nedalo se to s ABS zastavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 11:07 | Nahoru | #2

callowsick píše: ...a pak taky tu chvíli, kdy jsem se hrnul ze štěrkovýho kopce a nedalo se to s ABS zastavit


Je otázka, jak přesně si s tím ABS brzdil viz příspěvek mito07 a zda na moto bez ABS na tom štěrkovým kopci zastavit lze... Ale to je na další diskuzi.

Jinak CRF300 už má svojí sekci. Nezaložíme nové téma tam?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 14:13 | Nahoru | #3

callowsick píše: a pak taky tu chvíli, kdy jsem se hrnul ze štěrkovýho kopce a nedalo se to s ABS zastavit

Tak ono vo veľkom kopci Ti to zadná nezabrzdí ani bez ABS, len zabezpečí, že keď musíš prednú na chvíľu uvoľniť, tak sa nerozbehneš tak prudko. Čo sa dá do istej miery riešiť aj motorom.

A ten predok... ako netvrdím, že predok v teréne nesmieš nikdy zablokovať, aby sa šmýkal, ale potom je hranica medzi brzdením a padaním veľmi úzka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist