globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 10:35 | Nahoru | #1
Honza-TA950> super! Tak to sme už dvaja Srandujem. Ono na väčšiu turistiku na malom stroji musí byť človek trochu neštandardná nátura. Hlavne teda tu v EU a mimo zas tak moc ľudí nejazdí. Ty si to už niekde písal, voľba motorky veľmi závisí od miesta, kde na nej človek jazdí. Vo východnej Ázií alebo horách Južnej Ameriky viac ani netreba. V ani jednej z týchto destinácií som zatiaľ nebol ale úplne to chápem. Tu v EU je pre málokoho zaujímavé rpesúvať sa trebárs do Rumunska alebo na južný Balkán mimo hlavných ciest. Každý potrebuje byť všade rýchlo

Sám som zvedavý ako sa tie PR5ky osvedčia. Že sú dobré do terénu o tom nepochybujem. Ten podvozok mám aj ja na PR7 a je napr na ostrom endure Beta RR, takže to hovorí za dosť. Motor ale nepoznám. Tento rok sa rozbieha výroba tej novej línie SPR 250/300/510 čo sú motorovo staré Husqvarny a to by mohlo dosť zmeniť tvár značky ak SWM niečo neposerú. Ja osobne pokukujem po SPR510 práve ako ideálny stroj na EU off-road zameranú turistiku. Ale to je ešte vzdialená budúcnosť. Najprv je v pláne zodrať PR7

Dúfam, že sa tu objaví viac majiteľov PR5. Sám som zvedavý na skúsenosti z prevádzky v každom prostredí.

Naposledy editováno 21.05.2020 10:36:43

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 11:39 | Nahoru | #2
erbe> je to tak - dokud se člověk toulá po kozích stezkách tak je to v pohodě, ocení nízkou váhu a malou spotřebu a větší výkon netřeba + dá se to naložit na auto, přejet po provazovém mostě nebo převézt přes řeku na člunu ...ale jak dojde na hlavní tahy s hustýma rychlým evropským provozem tak už to není ono - tam mi třab 690/701/PR7 sedí líp

co se AJP týče - je to stroj jako každý jiný - kamarád měl PR4 nebo PR5, ale brzo přešel na ostré EXC protože to jeho závodnímu stylu nevyhovovalo bylo to na naučení a když už po tom chtěl víc tak technika to docela trpěla

Tom s PR7 měl zase prudu se záruční opravou, že se to hrozně vleklo - jak to není moc rozšířený model a zančka ani dovozce není nijak velká tak to prostě trvá, výhoda masovky jako je honda je v tomhle zřejmá, o shánění dílů někde v tramtárii ani nemluvě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist