bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2018 v 12:15 | Nahoru | #2761
Hlavy študované,

dávali jste někdo výztuhy chladiče. Jeden zdejší uživatel mi doporučil instalaci kvůli křehkosti chladiče. Chtěl jsem cross-pro, ale z krámu mi potvrdili kompatibilitu jen na roky 13-14. Nějaké tipy na alternativu?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2018 v 19:49 | Nahoru | #2762

mRKEF píše: Hlavy študované,

dávali jste někdo výztuhy chladiče. Jeden zdejší uživatel mi doporučil instalaci kvůli křehkosti chladiče. Chtěl jsem cross-pro, ale z krámu mi potvrdili kompatibilitu jen na roky 13-14. Nějaké tipy na alternativu?



to by mě zajímalo, co je tam jiný, že by to nepasovalo...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2018 v 06:55 | Nahoru | #2763
mRKEF> zdejší uživatel výztuhy chladiče využíval? Celkem bych řekl že CRFka je výborně odolný stroj, dodrdal jsem chladiče na WRFkách, ale CRFka tento problém neměla.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2018 v 08:06 | Nahoru | #2764
Ja by som to tiež neriešil. Moja bola na zemi stáď tisíc krát, najazdené má ako stará k***a a nemám ani chránič ani problém. Pokiaľ to človek nechce ťahať do nejakých hard enduro šutrov, tak vyhodené prachy. Hlavne chladič je len na jednej strane, ale na druhej je na tom istom mieste nádobka, ktorú neochrániš a jej deštrukcia by mala identický dopad...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2018 v 09:20 | Nahoru | #2765
Údajně mu to odnesl chladič hned po prvním pádu, tak doinstaloval. Ale vypadá to, že podle zkušeností to tak tragické snad nebude .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2018 v 17:13 | Nahoru | #2766
Včera konečně instalace tlumiče a kitu přední vidlice Öhlins. Práci provedla společnost VANGELAS Corporation s.r.o., pan Vangelas. Supr přístup, perfektně vybavená dílna a profesionální úroveň.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2018 v 18:01 | Nahoru | #2767
Dobrá práce. Každého bude zajímat co to přineslo .
Jak to tak sleduji, tak ty ten fichtl parkuješ na růžovém koberci .

Naposledy editováno 05.12.2018 18:04:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2018 v 19:35 | Nahoru | #2768
nokia321> No koberec ano, ale růžový ne . Krátce jsem to projel, houpací koník je pryč. motorka pěkně ztuhla, je přesnější, zatím zadek je výborný, prostě to funguje tak jak má. Už když se opře motorka o boční stojan, tak takové to velké vyjetí zadku v tlumiči se nekoná, jenom krátce, když se pak motorka narovná ze stojanu klesne jen o kousek, najednou tam můžu strčit stojan aniž bych dřel o břicho. Předek také tužší, zajímavé je, že levá vidlice obsahuje pouze vlastní tlumič bez pružiny, pravá obsahuje pak pouze pružinu. Olej se sice lije do obou, ale v pravé noze má funkci vymezení prostoru a zbytek tvoří vzduchový polštář, který funguje také jako pružina. Levá vidle pak olej pro vlastní hydraulický útlum hore/dole. Zátky s odvzdušněním. Tlumák je krásná práce, ale model 2017 a výš má vedení brzdového potrubí ABS a tak ta expanska nejde normálně provlíknout, museli jsme sundat zadní vidlici. Také nastavení předpětí pružiny lze jen když je tlumič venku z úchytů, jinak se tam nedá dostat klíčem. Jednoznačně asi nejlepší tuning tohoto šimla. No a poprvé v životě mám šperk od Ohlinsu.

Naposledy editováno 05.12.2018 19:37:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.12.2018 v 20:09 | Nahoru | #2769
DejvGSR> Paráda , gratuluji k perfektnímu tuningu. Máš teď o třídu lepší stroj, ale to víš. Co bude následovat za dalši úpravu ? Zřejmě se taky za panem Vangelasem vypravím...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2018 v 07:26 | Nahoru | #2770
HondaOK> to si pro Vangelase připrav pár desítek tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2018 v 07:30 | Nahoru | #2771
DejvGSR> teď už do toho jen dostat motor z něčeho jiného, nebo z něj nějak vymáčknout aspoň nad 30koní a bude to skoro bezchybná mašina
Na původní podvozek bude míst dost velký vliv asi váha jezdce, mně s cca 75kg stačil (ale mám v terénu raději měkčí podvozek a na silnic jsem CRFku skoro nebral). Zato motor mně nestačil ani v terénu (mimo bláto a trialové pasáže) a na silnici po prvních kilometrech mně přímo otravoval

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.12.2018 v 15:26 | Nahoru | #2772
Tak za mě motor cajk a to jsem byl zvyklej na 140 koní mýho gsx-r. Nesmíš to brát na dálnici nebo na státovky, tam to bude nuda, ale na zapadlejch rozbitejch okreskách je doma a tam ta motorka hlavně podvozkem dává dokonalej smysl. Nechceš po tom devastující výkon, páč je to motor na celej život a nechceš každou sezónu řešit generálku. A s větším motorem by zas přišla o tu lehkost..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.12.2018 v 19:16 | Nahoru | #2773
Palomoto> Ahoj, tak každý to má trochu jinak. Má druhá mašina má 170 koní, váhu 264 kg a nezdá se mi nějak extra silná. 848 měla jen 134 koní, ale váhu pod 200 kg a šla líp. Ta malá mula CRF pokud se drží správně v otáčkách a nejsi línej řadit, tak je to bomba. Občas lítám po městě, plnej, 1,2,2,4, brzdy 2,3,4 a zase brzdy, je s tím zábava, především ale díky té lehkosti jízdy, nádherné ovladatelnosti a pocitu absolutní kontroly. Vůbec mi tam ty koně nechybí a užívám si víc jak s 848 nebo VFR. Na pískovně jsem jí také pořádně podržel pod krkem a podvozek nestíhal, motorka se rozkákala a šla na rovině bokem, začalo mi i přední kolo ujíždět, s vyšším výkonem už bych se válel , takhle se to dalo zvládnout. Vono je to také tím, že nejsem žádný pilot, upřímně , těším se na jízdu právě na ní než třeba na VFR. Prostě soumar přesně pro mě.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2018 v 17:45 | Nahoru | #2774
Měl jsem to stejně, ale po roce omrzela Mit o trochu více výkonu, tak stačí na dýl.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2018 v 18:19 | Nahoru | #2775
Dneska ještě vyšlo počasí vyzkoušet novou gumu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2018 v 18:31 | Nahoru | #2776
venda07> A dojmy ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2018 v 18:41 | Nahoru | #2777
DejvGSR> dojmy jsou kladný, zdá se mi že míň klouže a víc zabírá ve stoupání,pěkně hrabe,připadalo mi že jsem si víc dovolil,nebo možná víc odvážnější když se míň jezdí ,ale nejsem zkušený terénní pilot,toť moje dojmy.Jsem s ní spokojen,ještě uvažuju dát na předek Pirelli MT 16,tu mají v rozměru 3.00/21.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2018 v 18:46 | Nahoru | #2778

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2018 v 19:07 | Nahoru | #2779
venda07> Také jsem o této kombinaci uvažoval, přeci jen trochu více Off pneumatiky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.12.2018 v 19:15 | Nahoru | #2780
DejvGSR> jojo,přesně tak,ta MT 16tka vypadá že podrží ,jezdím vice terénem, mám tady v okolí projetý na kole dost cest a cestiček i stezek takže je kde jezdit a teď jsou navíc v tomhle počasí liduprázdný a v lese není taková zima.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2018 v 09:16 | Nahoru | #2781
venda07> To jsme na tom stejně, také na kole vyhledávám, kde bych mohl jezdit. Letos jsem dal na kole 3000 km, takže jsem i něco viděl.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2018 v 22:00 | Nahoru | #2782
No mě osobně zatím tak nějak stačí i výkon i podvozek, ale sundal bych váhu tak o těch 30 kg ideálně :D. Občas když se to člověku zvrátí a musí to podržet, přijde mi, že to je hrozně znát. Co jsem měl GG EC 125 tak jsem neměl pocit takového boje s váhou. Tady to přeci jenom je pak znát. Kila jsou kila ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2018 v 12:55 | Nahoru | #2783
mRKEF> jj, mam do lesa pitbajka na velkejch kolech a ten má lehce přes 80kg, prostě asi rozměrově a váhově jako simson, jen motor 5krát výkonnější , tak to je v lese jak pírko. Ale i tak mi přijde ta CRF jako vcelku lehká, těch 144kg bych ji ani netipoval, spíš tak 130

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2018 v 15:00 | Nahoru | #2784
Ahoj chlapi, objevil se mi první problém a to ztržený závit osy v dolní části levé přední vidlice , kam se šroubuje osa předního kola. Sundal jsem kolo, závit se mi zdál divný a navíc i velmi krátký. Přesto jsem kolo vrátil na místo a utahovákem (předepsáno pro osu předního kola 73 nm) kolo utáhl - spíše neutáhl, osa se protočila a ten zbytek závitu v hliníkovém těle zůstal na ose. Takže sundat přední vidlici a šup do nástrojárny kde mi z nerezu udělali novou vložku. Dnes už vše tak jak má být, kolo utaženo na moment. Muselo to být už z výroby, nedovedu si to vysvětlit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.12.2018 v 14:04 | Nahoru | #2785
mRKEF> díky té hmotnosti, se a na CRFku dá celkem dobře jezdit 120kmh rychlostí bez náznaků nestability.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.12.2018 v 14:11 | Nahoru | #2786
DejvGSR> a to tu osu proti minulým ročníků zvětšily z15 na 17mm

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.12.2018 v 15:00 | Nahoru | #2787
To nejsi první ani poslední, co utahoval něco dle tabulkou předepsaným momentem a strhnul závit. Viz stržené závity na vanách a osách zadního kola na MT-07. Nejlepší momenťák je ruka pěkně s citem

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.12.2018 v 15:04 | Nahoru | #2788
zajímavý, starší model nemá závitovou vložku, závit je přímo v těle tlumiče

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.12.2018 v 19:44 | Nahoru | #2789
SuperSic58> Nový model také má závit přímo v tom hliníkovém těle. Oprava spočívala v převrtání otvoru, nalisování nerezové vložky a vyříznutí nového závitu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.12.2018 v 19:48 | Nahoru | #2790

DejvGSR píše: SuperSic58> Nový model také má závit přímo v tom hliníkovém těle. Oprava spočívala v převrtání otvoru, nalisování nerezové vložky a vyříznutí nového závitu.


Tak to abych si ohlídal až budu montovat novou pneu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist