globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2021 v 14:45 | Nahoru | #5131

Merhaut píše: s kawou už si tady neškrtneš, zvrhlo se to tu v sektu hondohonění



kdyby se Kawa nevysrala na homologaci nového KLX 300 tak to tu mohlo vypadat jinak

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2021 v 19:30 | Nahoru | #5132
CB600> ide to hore aj na trojku a aj na stvorku teda aspon o par kg tazsia relly..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2021 v 19:50 | Nahoru | #5133
Neříkám, že nejde, jen že na dvojku už to chce líznout trochu víc. Borec na videu to zvedá na trojku s omezovačem, k tomu si pomáhá i švihem těla. Zvedat na čtyřku jsem tam neviděl, ale celý jsem to neprojížděl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2021 v 11:54 | Nahoru | #5134
Fic6> no a ty novy co predstavila + homologacni kit, to si koupim pomalu dve hondy

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2021 v 16:06 | Nahoru | #5135
Pajitu66> to jsou ostré endura, to už je mimo tuhle ligu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2021 v 19:02 | Nahoru | #5136

CB600 píše: Tak se nám Kawa na rok 22 pochlapila a oznámila označkovaný ostrý endura 250 a 450.



Jestli to chápu dobře, tak to jsou ostrá endura s homologačním kitem. Tedy servis a životnost v motohodinách.
Jako dualsport to asi použít nejde.
Je škoda, že Kawa kašle na Evropu s KLX300. Bylo by hezké mít k CRF300 alternativu kde zákazník nemusí při objednávce motorky rovnou objednat i jiné odpružení.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2021 v 22:00 | Nahoru | #5137
Bazoš a přehlídka PR5. Nakupujte, začíná sezóna. Ale bacha, ještě jsem neviděl inzerát s víc, jak 10.000km na tachu. Pochybuju, že to ta čína vydrží.
Za 105 táců. Nová.

Za 89. Ta už má půlku za sebou ...

Za 80 Po 6500km motor kaput, takže GO

Za 75 Časovaná bombička?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2021 v 23:46 | Nahoru | #5138
No taky Jsem měl zkušenost. Pr5, ročník myslím 2014. Najeto slabých 4200 a převodovka musela na opravu. Vypadavala trojka. Celkově motorka zachovala a fakt asi najela jen těch 4200. I procházka potvrdil, že tyhle poruchy se občas projevily. Celkově jsem z ty motorky měl takový pocit, že mě může kdekoliv nechat :D. Po delší době to natočit byl taky porod. Člověk si musel hrát s plynem, aby to chytilo. Zvyklý z Japonce jsem takhle totálně vytlouk baterii než jsem přišel na techniku.

No chvilku jsem pojezdil, spíš min než víc a poslal dal. Některý řešení na tom doslova křičely jsme Low cost (zrcátka, blinkry a kabeláž, ovladače řídítek,...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2021 v 07:28 | Nahoru | #5139
Chvíli jsem to měl, pak jsem koupil EXC350 a dva kámoši PR5. Motorka to není špatná. Bohužel přes všechny proklamace o bezúdržbovosti, ten motor vydrží míň (v lepším případě stejně) jak motor v ostrým enduru. Takže smutný.

Co popisuje mRKEF je všechno pravda. Fajn je podvozek. Sekundár je snad 12z, čímž se vysvětluje ono tolik vychvalované "jede to vocpoda, pyčo". Aby ne s převodem 12:54 nebo kolik

Přesto na to období vzpomínám rád, protože nikdy jsem nezažil tolik srandy, jako když je vás víc, kdo máte lehký endurko.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2021 v 22:49 | Nahoru | #5140
No, mám PR4 3tím rokem a zatím naštěstí jen liju olej a benzín, jinak jsem na to nemusel sáhnout. Pravda, netrápím to v závodním tempu, ale je to super, motorka v tom, že zatím nebylo místo, kam bych se nedostal. Nikdy jsem netušil, že budu létat přes koleje, klády, zarostlé kopce kde mám problém i projít, ale tímto minitraktorem to jde všechno tak nějak samo, snad to vydrží .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2021 v 06:56 | Nahoru | #5141
Jenže PR4 je vzducháč a karbec a většina nářků na PR5 je o motoru a vstřiku/jednotce. Takže PR4 může klidně být ok. Kdysi mi Procházka říkal, že PR4 se dá upravit na hodnoty výkonu jako PR5.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2021 v 10:57 | Nahoru | #5142

Animals21 píše: Jenže PR4 je vzducháč a karbec a většina nářků na PR5 je o motoru a vstřiku/jednotce. Takže PR4 může klidně být ok. Kdysi mi Procházka říkal, že PR4 se dá upravit na hodnoty výkonu jako PR5.



JJ, proto jsem koupil PR4, protože jsem o problémech s PR5 už tehdy četl. Navíc máme v rodině CRF 230 a toto je na milimetr stejný motor (ta CRF je obecně hrozný držák). Ale teď, jak PR5 stárnou, je těch problémů stále víc a víc, tak jsem malinko nervózní. Navíc se teď hodně rozhoduji, jeslti příští motorka bude PR7 nebo CRF 300 rally. Je pravda, že o PR7 nic špatného neslyším, ale AJP mě tímto jako značka trochu zklamala. Navíc pro mě by byla ideální motorka stavěná jako PR7, ale s motorem tak 400-500ccm, ale tím, že AJP motory jen přebírá, tak je šance na takový stroj vcelku mizivá...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2021 v 07:04 | Nahoru | #5143

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2021 v 08:41 | Nahoru | #5144

Fic6 píše: Jedno krásné WRo
https://motorky.bazo...wr-250-r.php [/quote]

Taky za luxusní peníze ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2021 v 08:44 | Nahoru | #5145

Mr.Dreamer píše: JJ, proto jsem koupil PR4, protože jsem o problémech s PR5 už tehdy četl. Navíc máme v rodině CRF 230 a toto je na milimetr stejný motor (ta CRF je obecně hrozný držák). Ale teď, jak PR5 stárnou, je těch problémů stále víc a víc, tak jsem malinko nervózní. Navíc se teď hodně rozhoduji, jeslti příští motorka bude PR7 nebo CRF 300 rally. Je pravda, že o PR7 nic špatného neslyším, ale AJP mě tímto jako značka trochu zklamala. Navíc pro mě by byla ideální motorka stavěná jako PR7, ale s motorem tak 400-500ccm, ale tím, že AJP motory jen přebírá, tak je šance na takový stroj vcelku mizivá...



Musím se postupně víc a víc klonit na stranu odpůrců AJP. PR5 je prostě fakt krám. Bohužel tím má nejen u mě značka značně pošramocené renomé a důvěryhodnost a to dopadá i na PR7. Přesto jsem přesvědčen, že PR7 je skvělá motorka. Kdysi jsem o tom někde prohodil pár příspěvků s Erbem a ten má pravdu - co by se tam mělo/mohlo srát. Motor je víc než 10let ověřenej superdržák a to včetně převodovky. Skoro všechen zbytek je normalizovanej. Bohužel je to motorka strašně málo rozšířená a je potřeba k ní dokoupit ten kit na otevření výkonu a chápu, že si pak většina lidí vybere věhlasnější 690/701.

EDIT: nebo už 20 let?

Naposledy editováno 14.10.2021 08:44:56

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2021 v 09:40 | Nahoru | #5146
Animals21> vidím to stejně, málo rozšířená značka se vším co k tomu patří, technicky PR7 není špatná, je jednoduchá, hodně dílů standardizovaných, ale relativně drahá a špatně dostupná - právě v porovnání s 690/701 - prostě platit za něco co tam není není úplně dobrá motivace

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2021 v 10:12 | Nahoru | #5147
mně je divný, že motorárna zongshen nemá kapalinové motory po těch letech už vychytané. 250ka navržená italama začínala v megelli od 2010, pak gas cami, ajp, mondial. Pak zvětšili objem na 450 pro fantic. A nyní přidali druhou vačku a hrníčky pro bezpapírové enduro Kayo 250.
Nějaké elektroproblémy s chodem motoru se dají ještě pochopit (kvůli emisím), ale i mechanická životnost není dobrá. Vůle ventilů má silniční zongshen kontrolovány po 5tk, terenní ajp po 3tkm, ale u cafe raceru mondial hps je předepsáno 12tkm. To nevěřim, že vydrží ,když je tu majitel ajp podpálil po 6tkm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2021 v 10:33 | Nahoru | #5148
Animals21> myslím že si i tak kupce najde.

PR5 jsem zvažoval, ale když jsem viděl jednu v jakém je stavu po 6 tis, tak jsem dal ruce pryč.
PR7 by mě dost lákala kdybych na ní měl, ale hypoteticky by asi vyhrála 690/701kvůli většímu rozšíření a taky fakt že nepotřebuju rally kokpit.

Mr.Dreamer> běž do PR7, s CRF 300 moc velký posun neuděláš a podvozkově si pohoršíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2021 v 22:09 | Nahoru | #5149

Fic6 píše: Animals21> myslím že si i tak kupce najde.

PR5 jsem zvažoval, ale když jsem viděl jednu v jakém je stavu po 6 tis, tak jsem dal ruce pryč.
PR7 by mě dost lákala kdybych na ní měl, ale hypoteticky by asi vyhrála 690/701kvůli většímu rozšíření a taky fakt že nepotřebuju rally kokpit.

Mr.Dreamer> běž do PR7, s CRF 300 moc velký posun neuděláš a podvozkově si pohoršíš



Oproti gixxeru a ninje, které mám na silnici, bude vše motorově slabé, po tom ale nejdu. Mám KLR a motorově to vůbec nevyužiju, maximálně když se někde v horách honím se sporťáky a pak musím za chvilku jít hledat pumpu . U KTM bych se reálně bál spolehlivosti, způsobů, to sedmikilo je velmi zábavná motorka a je na hranici toho, co jde z podobného stroje vytáhnout, tím směrem mě to ale moc netáhne. Cesťák je pro mě jen stroj, který mě má dostat na jakékoli místo, když si ani nevzpomenu, na čem jsem to vlastně jel, tím lépe. Nemá mě zaujmout ani nadchnout, stačí, když nebude stát v cestě. Musí být schopná zvládnout dálnici, ale jinak mi je rychlost ukradená. U podvozku bych prohodil pružinu vzadu a vyvložkoval předek, více bych neřešil, nefunkční tlumič mi u terénního cesťáka moc nevadí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 08:08 | Nahoru | #5150

Mr.Dreamer píše: JJ, proto jsem koupil PR4, protože jsem o problémech s PR5 už tehdy četl. Navíc máme v rodině CRF 230 a toto je na milimetr stejný motor (ta CRF je obecně hrozný držák). Ale teď, jak PR5 stárnou, je těch problémů stále víc a víc, tak jsem malinko nervózní. Navíc se teď hodně rozhoduji, jeslti příští motorka bude PR7 nebo CRF 300 rally. Je pravda, že o PR7 nic špatného neslyším, ale AJP mě tímto jako značka trochu zklamala. Navíc pro mě by byla ideální motorka stavěná jako PR7, ale s motorem tak 400-500ccm, ale tím, že AJP motory jen přebírá, tak je šance na takový stroj vcelku mizivá...



Pry bude příští rok Huska a KTM s tím motorem ze 390 a snad konečně i ta 2V 500

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 08:11 | Nahoru | #5151
Dost podobný je Fantic Rally. Na svezeni to bude dobrý, komponenty ok, ale cena skoro 200.
A za CRF 300 se 27PS dát 170tis mne přijde taky nesmysl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 08:22 | Nahoru | #5152
Mr.Dreamer> Tak to potom klidně tu Hondu, ale spíš počítej i s výměnou celého zadního tlumiče, protože když tam dáš silnější pružinu, tak bude ještě hůře tlumit. A dálnice taky nic moc.

Palomoto> je to nějaký ověřený zdroj nebo jedna paní povídala?? Tomu se mi nechce věřit, ale rád bych kdyby to byla pravda.

Jinak včera jsem přivezl motorku ze servisu, kde jsem se pokusil reklamovat vůli v přepakování a bylo mi to zamítnuto, z důvodu, že je vůle minimální, která bývá i u nových motorek. Mám na to jiný názor, ale asi mi to je prd platné.
Jen pro info ať víte co můžete očekávat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 09:15 | Nahoru | #5153
Fic6> Kolik ti chodi osa zadniho kola?
Já jenom, že mám doma 25 let starýho transalpa a přepákování je absolutně bez vůle...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 09:41 | Nahoru | #5154
Wenca24> Zajímavé, že když přijedu na STK s autem, kde je někde na nápravě nebo tyčkách ke stabilizátoru vůle okem neznatelná, ale po zahýbání ta jde cítit, tak si to automaticky zopakuju. A tady je to podle servisu OK?
Fic6 - Navrhuju problém eskalovat na vyšší instanci. Doložit nějaké video, protokol zamítnutí ze servisu a apelovat na bezpečnost, že při případné nehodě na to budeš poukazovat.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 10:06 | Nahoru | #5155
Wenca24> nemám změřené kolik to chodí. Ta vůle tam je dost brzo no. Když jsem si udělal repasi přepakování na DR-Z, tak po 20 tisících tam žádná vůle nebyla při stejném použití.

Kohlstein> zatím to tak nechám, chvíli ještě pojezdím a jestli se bude vůle zvětšovat tak se do toho obuju. Dík za tip ohledně bezpečnosti to je dobrý argument . Mám s tím zkušenost - na YZ 125 mi praskl čep na přepáčku asi díky velké vůli, naštěstí jsem jel trovna pomalu a nerozjebal se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 13:05 | Nahoru | #5156
Fic6> zatím jsi to trefil přesně , jedna paní ze zastoupení Husky ve Vídni to povídala známému co tam jezdí na servis se 701 a čeká na Nordena 901

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 13:43 | Nahoru | #5157
Palomoto> tak to se budu těšit a asi začnu šetřit

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2021 v 18:19 | Nahoru | #5158

Palomoto píše: Pry bude příští rok Huska a KTM s tím motorem ze 390 a snad konečně i ta 2V 500



No tvl, ten indický 390 motor v něčem terénním by byla pecka . Stejně teď nemám ani na tu CRF, tak než našetřím, bude snad jasno .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2021 v 04:24 | Nahoru | #5159
Fic6> klasickej přístup českejch prodejců. Nechtěj to řešit, zabývat se tím, mít s tím práci navíc, tk to chtěj zahrát do outu klasickejma kecama typu "to je normální, s tím nic není" a doufaj, že tě tím uklidní a dáš na jejich slova a pustíš to z hlavy po dobu záruční lhůty. Vychcanost a neochota českých dealerů je vlastně daná věc, čest výjimkám... Nenech se odbýt a stůj si za svým. Možná budeš muset pohrozit podnětem na ČOI... pamatuju, jak jsem volal do Hondy ohledně napínáku rozvodů na crfku, kdy ho řešilo spousta majitelů po celym světě. Pán v Hondě odvětil obligátní: "a kdo to řikal? Jo na internetu.. tak to je jasný milej pane, nesmíte věřit nesmyslum na internetu"

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2021 v 09:00 | Nahoru | #5160
Taky doufám že nekecaj. Pry je plán jak 390 v motorce typu 690R a pak 490 2V asi spíš něco jak Adventure.
To stejný ale 401 a 501 od Husky. Kéž by aspon jedno dopadlo. A nejlepe oboje, protože 501 Norden by taky byl super
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist