bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 10:04 | Nahoru | #4771
chstepan> Tak jako že bys to nějak masivně poznal se říct nedá. Ale na šestku jezdím běžně. Hodně jsem poznal ještě změnu z 14/42 na 13/42. Tam mi to přišlo jako opravdu velký skok a kvalty na silnici už utrpení. Pořád vytocena šestka a budík kecal asi o 20. Těch 14/42 je na silnici ok. Možná i 43 by se dalo. Pak taky záleží co dáš za pryž. Pokud půjdeš na klasiku 120/90, zase tím dost ztratis sílu. I když je to taky guma od gumy jak je provedeny dezén.

Kontakt pošlu do pm. Kdyztak se připomeň kdybych zapomněl.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 10:21 | Nahoru | #4772
ad gumy - někde jsem četl že mitas má jinou směs Dakar a jinou na normální verze - Dakar má tvrdší směs a víc vydrží + pevnější boky, ale zase se hůř přezouvá a víc klouže na mokru

ad nářadí/opravy na cestě - vozím sebou hromadu věcí abych byl kromě fatálních závad pojízdný je ot zvyk z delších cest a vozím to i tady- vozím náhradní páčky, lanka, epoxid, kabely, komplet nářadí, obě duše i lepení, pojistky, kabely, malý multimetr, dongle na bočák atd.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 16:41 | Nahoru | #4773
Tak máme tu další srovnání CRF300 tentokrát ve verzi Rally s "králem třídy":

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 17:08 | Nahoru | #4774

Beranidlo píše: SuperSic58> Léto a offroad nejdou dohromady. Na léto a "dual sport" jsem pořídil tohle, akorát mám černou:

Edit - v těchto barvách:



Aprilka Pegaso 125 2takt, pěkná. Těch už se neska moc nevidí, prakticky vůbec. Ju tak já se svezu i v létě, mikina a kecky a vejletuju Offroad simulujou dostatečně český silnice, proto sem si pořídil crfko na tyhle vejlety po zapadlejch koutech. Se silniční motorkou bych akorát trpěl..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 21:10 | Nahoru | #4775
Trochu jsem si crfko udělal hezčí pro mý oko
Máme něco kolem 930km, vyměnil jsem jí olej (zatím 10w30 podle manuálu, časem se uvidí).
Taky jsem si umyl ruce, bo tím držím záruku už jen ve svejch prackach

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 21:19 | Nahoru | #4776
10W30 naprosto v klidu . A ohledně záruky nemusíš mít strach, vozit Japonce na garančky je hřích

Polepy jí celkem prospěly. Vypadá tak nějak víc motárdovějc . Možná ještě ten detail na spodku šavlí do černa.

Naposledy editováno 14.05.2021 21:21:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 21:46 | Nahoru | #4777
callowsick> vypadá to dobře , to jsou jiné plasty nebo polepy jak píše CB600??

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 21:51 | Nahoru | #4778
To černý je nějaká laciná "Karbon" Fólie na původních plastech, jinak jsem sundal původní samolepky a dal tam nápis nad světlo na masku, dva znaky a v tom aršíku samolepek bylo dokonce CRF

Edit: samolepky z Wemoto, nějakej Honda arch

Naposledy editováno 14.05.2021 21:52:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 23:30 | Nahoru | #4779
Aha. Já bych šel cestou zachovat origos plasty a koupit náhradní a ty si udělat podle sebe.
Už mám taky nějaké změny. Zítra napíšu postřehy z bahnité projížďky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 08:17 | Nahoru | #4780
CB600> že by wrko bylo pomalejší,dokonce proti těžší rally. To se mi nějak nechce věřit. Je fakt, že se mi zdá, že to Wrr má dost dlouhý kvalty. Obě co jsem měl /mám, tak byla větší rozeta. Čili to pocitově zrychluje lépe. Tak už je tu někdo kolem Liberce abychom si je mohli pomerit? :D

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 08:24 | Nahoru | #4781
Z toho videa to tak vypadá. JJ WRR má ty spodní kvalty delší, protože dá těch 60 majlí na trojáka, kdežto CRF až na čtveráka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 12:47 | Nahoru | #4782
CB600> co se vlastně dělá na první (1000km) garančce ? olej, ventilová vůle ? a záruka trvá, když nejsou garančky ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 13:05 | Nahoru | #4783
Na Mitas fakt těžko najít jiný názor než rozporuplný. Jednou jsou dobrý a pak zase úplně naprd. Přestal jsme je kvůli tomu kupovat. Teď chtěl brácha koupit 07+, celou sadu. Tak jsme mu ji vyzvedával a pneu byly obě (predek zadek) Made in Czech, výroba asi 20 týdnu od sebe a už od pohledu úplně jiná guma

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 13:27 | Nahoru | #4784
chstepan: Olej, filtr a kontrola stroje . Ventily jsou, pokud si dobře pamatuji, po 24.000 km.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 15:45 | Nahoru | #4785
chstepan> no po tisíci i vůle se dělají. Minimálně kontrola. A každý rok mi měnili i brzdovku. První dva roky jsem to nechal dělat v honde v Liberci. První byla asi 3500 druhá 2500. Aspoň mám dvě razítka v servisce :D. Jinak záruka samozřejmě nepadá na prohlídce, ale měl by se dodržet plán údržby a hádám že pak bude prodejce dělat všecko proto aby neuznal reklamaci - i když asi záleží kus od kusu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 18:28 | Nahoru | #4786
Nedělají se vůle po tisíce, respektivě ne podle servisního plánu. Samozřejmě si to člověk může vyžádat, ale po jednom tisíci kilometrů je to imo hodně zbytečné, když je plánovaná kontrola až po 24.000 km. To stejný ohledně brzdovky. Ta je po dvou letech dle plánu (je to na další stránce, už jsem nefotil)... A jsem si jistý, že to bude brzdit stejně mizerně i po 3 letech bez výměny No máš pěkný dvě razítka za 6000 .



Naposledy editováno 15.05.2021 18:33:34

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 19:07 | Nahoru | #4787
Je to stejné, koukal jsem na 250L do návodu a žádné ventily tam v 1000 nejsou

Naposledy editováno 15.05.2021 19:07:45

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 20:18 | Nahoru | #4788
Neříkám že tam jsou, a brzdovku možná měnili jen při té druhé. Ale ventily kontrolovali snad více lidem na prvním servisu. Celkem se tady o tom kdysi před lety psalo. Možná s tím měli občas problémy z thajský výroby. Už je to dávno...

Jako osobně věřím, že kdybych doteď na motorku od koupě nesahl, tak jezdí vesele dál, ale s novým vozidlem prostě rád jezdím do autorizaku pro klid duše. Když člověk kupuje novotu tak aspoň na ty první servisy by měl mít finance ne :). Je to holt nějaká cena za službu půjčují tady zdarma na dobu servisu skútr, tak jsem si mohl aspoň pojezdit na něčem jiným, vostrym.

Edit: tak brzdovka byla na druhý menena.

Naposledy editováno 15.05.2021 20:26:40

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.5.2021 v 20:36 | Nahoru | #4789
Dneska jsem by s taťkou (beta Alp 4) zajezdit. Cca 140 km v terénu. Jelo se super, sice dost mokro, ale aspoň to bylo zábavnější. Motorku jsem poprvé odložil . V těžším terénu se s ní dobře manipuluje (lepší jak DR-Z). Zadní tlumič opravdu katastrofa, půl dne jsem na něho hodně nadával, ale nakonec jsem si zvykl a užil si to.
Originální kryt motoru stojí za prd, má malé přesahy, takže když blbě lehnes tak to motor nezachrání. Takže ho určitě nedoporučím.
Led blinkry zatím super, líbí se mi dizajn a taky to že jsou pružné, tak by mohly vydržet.
I se zvysenymi řidítky se jezdí mnohem líp.

Zkusil jsem projet betu a musím říct že jede podstatně líp i když má stejný výkon. Kroutak je jinde a mnohem lépe jde od spoda.

S motorkou jsem stále spokojený když pominu ten tlumič. Už aby byl ten nový.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2021 v 09:08 | Nahoru | #4790
U mojí je předepsaná kontrola ventilů v 1tis km. Na garanci je kontrolovali, nebylo třeba seřizovat. Dostal sem od nich do druhýho dne skútra. Od tý doby už autorizák neviděla, brzdovku si měním sám, stejně jako ostatní náplně.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2021 v 11:09 | Nahoru | #4791
SuperSic58> tak nějak si to pamatuji, takže to nebyla jen vlčí mlha :) u mě v hlavě.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2021 v 21:21 | Nahoru | #4792
Hovno vlčí, ale covidová
Zřejmě to bylo u prvních modelů do 2017.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.5.2021 v 21:46 | Nahoru | #4793
nokia321> spíš to bude údajem v obcance.



Začal jsem taky trochu pucovat Wrr. Potvrdila se výhodná koupě, protože jsem jako bonus z ní vyklepal květináč hlíny . A spousta flóry byla i v airboxu.

Taky jsem postupně začal lestit ráfky. Je na nich taková dlouhodobá lesní patina, ale naštěstí jde dolů. Ale drží se zuby nehty.

Naposledy editováno 16.05.2021 21:48:22

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2021 v 11:12 | Nahoru | #4794
Ohledně duší... Beranidlo a Animals21 pořiďte si Tubliss
https://www.ebay.com...p;_trkparms=ispr%3D1
ikdyž mně zatím duše stačí, nepíchám často

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2021 v 11:56 | Nahoru | #4795
mRKEF>
Samozřejmě tak to vypadá když pravidelně umývám vapkou a vymyje to bahno vepředu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2021 v 12:53 | Nahoru | #4796
Pedl> Jaké výhody má tubliss na mojí motorce? Jo, přemýšlel jsem o tom, ale asi to není to pravé. Jde použít bezdušák na ráfku s výpletem. Na silnici to bude mít výhody bezdušáku, tj. defekt půjde opravit zvenku knotem, nemůže prasknout duše, defekt je pomalý a ne tak nebezpečný. Plus snad lepší jízdní vlastnosti.
Ale když propíchám pneumatiku trnama? Přece kvůli milimetrovému trnu nebudu vrtat díru na knot? Má to zastánce, ale bezúdržbové to není a odolnost je diskutabilní.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2021 v 13:16 | Nahoru | #4797
Pedl> teď je spíš v kurzu Nomousse - je to na širší ráfky a je vyšší takže víc ochrání ráfek a je bez toho rimlocku co se blbě montuje

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2021 v 15:48 | Nahoru | #4798
Beranidlo> No jak říkáš je to podobné jako bezdušák na silnici, takže jo kvůli milimetrové dírce knotuješ Ale nemusíš sundávat pneu, na to jsi nadával
Honza-TA950> Zajímavé, to si zjistím víc...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2021 v 17:26 | Nahoru | #4799

Pedl píše: Ohledně duší... Beranidlo a Animals21 pořiďte si Tubliss
https://www.ebay.com...p;_trkparms=ispr%3D1
ikdyž mně zatím duše stačí, nepíchám často



To je pouze duše do vnitřní komory, tubliss stojí o dost víc, ale rozhodně se vyplatí, mám to na AJP a nemohu si ho vynachválit.

S Tubliss mohu jezdit klidně 0.5atm, aniž bych se bál, že žvejknu duši, oprava je na 5 minut, přezouvání také rychlejší, problém s trny, které by mi propíchly gumu, jsem nikdy neměl.

Nomousse mi připadá dobré tak na dojetí dodrbané gumy, ale často jsem viděl, že naopak člověk rupnul i tu vnitřní komoru a pak jsi kompletně nahraný. Celá pointa tubliss je, že je to schované a pokud si to jako já (jen jednou ) nevyfoukneš, stačí řešit tu vnější komoru.

Na AJP na ně nedám dopustit, KLR má vzadu 17' kolo, tak jsem si udělal DIY tubeless utěsnením ráfku a i to je velmi příjemná změna, ale bez možnosti velmi nízkých tlaků...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2021 v 20:07 | Nahoru | #4800
mRKEF> prestan provokovat s tim super kaufem, prakticky si mi ji ukradnul
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist