globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 19:48 | Nahoru | #4711
Je v tom provedení ultrapasser, což je jakoby trialka, tedy má kratší převod sekundáru a trialový vzorek pryží.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 20:59 | Nahoru | #4712
CB600> to slyším poprvé. Jestli to jsou jenom gumy a rozeta jak píše v inzerátu, tak asi není problém z toho udělat klasickou PR4.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2021 v 15:53 | Nahoru | #4713

Tropa píše: SuperSic58> Tak to je dobrá zpráva s tou stk. Doufám, že taky na někoho takovýho narazim. Jinak k těm pazvukům z motoru při lehkým plynu-kvůli tomu jsem dával ten manuální napínák rozvoďáku jak už sem tu jednou psal a ty zvuky se nijak nezměnili a nedávno sem ho zkousel znovu naštelovat po roce a půl ježdění a 3,5tis km. Dělá se to na citovku podle ucha a když sem to doladil tak koukám, zě je to přesně stejně jako předtim..takže taky dobrá zpráva..A to sbírání motoru z nízkých otáček sem právě řešil tou změnou převodu -ale pozor je to návykový jak jednou začneš tak nevíš kdy přestat:)



Jo ono ty zvuky asi budou fakt spíš z toho sacího traktu, ale nevim co to tam může dělat. Zní to jak starej mlejnek na kafe nebo tak nějak Ale jen při malym plynu a vyšších otáčkách. Jo změna převodu by mi asi spíš uškodila. Stejně drtivou vetšinu času jedu po silnici a tam by mě pak asi srala víc vytočená šestka. Za mě ty tovární převody jsou akorát Ale chápu, že při provozu hlavně v terénu to zkrácení převodu bude užitečný

Jo s těma STK, zrovna tady, kde s motorkama vždycky projdu uplně v pohodě s nulovou buzerací a minimální kontrolou, tak s autem jsem tam měl vždycky problém a vyhodili mě třeba za nečitelné číslo motoru. Na jiné STK 20km vedle to číslo vubec neřešili a vše proběhlo v pohodě S jinym autem se zas nelíbily hodnoty emisí a vždycky sem musel technikovi vtlačit bankovku bokem, aby to nějak zaonačil. Všude je to o lidech...

Naposledy editováno 03.05.2021 15:54:44

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2021 v 20:29 | Nahoru | #4714
Kluci, dík za vaše zkušenosti se zvukama, jsem klidnější
Možná někdy v budoucnu zkusím něčím zvenčí odtlumit airbox... uvidíme.

Jinak laciná karbonová fólie z lacinýho krámu, abych si vyzkoušel lepení:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.5.2021 v 23:54 | Nahoru | #4715

chstepan píše: tak dnes dalších 200km i s manželkou ... ještě párkrát a bude zajeto


Zajeto už je, 200km stačí. Ovšem za předpokladu, že jste jezdili normálně a ne moc připosraně

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2021 v 09:34 | Nahoru | #4716
Někdo tu psal, jak to na 3 tisíce nejede, vinruje, klepe atd. Vzpomínám, že mi to nová taky dělala, sbírala se horko těžko snad někde od 4.
Teď zajetá, mám asi 6.500 km, jede i kousek pod 3. Ne, že nějak víc táhne, ale na 3 tisíce zvládne udržet rychlost do mírného kopce, rovnoměrně, bez vibrací, klepání. Prostě neprotestuje. Pomalejší jízda v chatové obci snad na trojku to bylo, člověk zrovna nechce vytáčet 5-6 tisíc, aby lidi vybíhali ze zahrad..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2021 v 10:04 | Nahoru | #4717
Martinz1975> Minimální otáčky jsou dané velikostí setrvačníků, vs. počet válců / dvoutakt-čtyřtakt / objem válce. Protože energie v setrvačníku se zvyšuje s kvadrátem otáček, při vyšších otáčkách je menší nerovnoměrnost chodu. V nižších otáčkách může být ta nerovnoměrnost nepříjemná a při větším zatížení to přerůstá do stavu, kdy vzrůstají mechanické ztráty - třením v namáhaných převodech a ložiskách, deformaci převodů, prokluz spojky, deformace pneumatiky a prokluz zadního kola.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2021 v 11:22 | Nahoru | #4718

Martinz1975 píše: Někdo tu psal, jak to na 3 tisíce nejede, vinruje, klepe atd. Vzpomínám, že mi to nová taky dělala, sbírala se horko těžko snad někde od 4.
Teď zajetá, mám asi 6.500 km, jede i kousek pod 3. Ne, že nějak víc táhne, ale na 3 tisíce zvládne udržet rychlost do mírného kopce, rovnoměrně, bez vibrací, klepání. Prostě neprotestuje. Pomalejší jízda v chatové obci snad na trojku to bylo, člověk zrovna nechce vytáčet 5-6 tisíc, aby lidi vybíhali ze zahrad..



máš pravdu, i můj motor se zlepšuje se záběhem v horních i spodních otáčkách. Tři tisíce teda nedává, ale poznat to je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2021 v 13:39 | Nahoru | #4719
Beranidlo>vyznáš se. Jen teda v těch 3 tis. to u naší moto k prokluzu zadního kola vézt moc nemůže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2021 v 14:25 | Nahoru | #4720
Martinz1975> Ty to třeba nepoznáš, ale zadní guma ano. Proč myslíš, že u jednoválců a dvouválců s relativně nízkým výkonem je zadní kolo ojeté třeba po 5000km, zatímco na čtyřválci dá někomu podobná guma třikrát tolik?
Edit - ona se ta energie spotřebovává i na to třesení motorkou

Naposledy editováno 05.05.2021 14:27:47

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2021 v 15:55 | Nahoru | #4721

Beranidlo píše: Martinz1975> Ty to třeba nepoznáš, ale zadní guma ano. Proč myslíš, že u jednoválců a dvouválců s relativně nízkým výkonem je zadní kolo ojeté třeba po 5000km, zatímco na čtyřválci dá někomu podobná guma třikrát tolik?
Edit - ona se ta energie spotřebovává i na to třesení motorkou



Zajímavé, já jsem výhody těžších setrvačníků vnímal hlavně v uklidnění motoru, třeba když chceš krosku používat v lese, ale vyšší použitelnost v nižších otáčkách jsem nikdy nepozoroval, budu o tom muset více načíst, případně odzkoušet.

K té výdrži zadní gumy, na KLR i AJP naštěstí vydrží hrozně moc, někdy až moc, už chci vyzkoušet jinou gumu, tak sundávám gumy v polovině jejich života .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.5.2021 v 09:28 | Nahoru | #4722
jen pro info majitelům CRF300L ohledně CNC páček typu M-Style/Rutan atd - brzdová je shodná s 250, ale spojková se musí trochu upravit pilníkem a pak sedí i včetně spínání spínače spojky a brzdy

...chtěl jsem kratší páčky, nechtěl dlouho čekat, tak jsem právě vzal na 250...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.5.2021 v 12:59 | Nahoru | #4723
callowsick> dobré vědět, díky za infíčko

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2021 v 18:01 | Nahoru | #4724
Dneska jsem nainstaloval nové řidítka s novými klemy. Jsou posunuté o 2 cm dopředu a cca 3 nahoru. Poloha za řidítky je o dost lepší a ve stoje se skoro nekrčím. Spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2021 v 09:47 | Nahoru | #4725
Fic6> Máš v plánu s tím třísknout do země, abys měl jistotu, že ty klemy a řidítka vydrží? K těm mým originálním řidítkům na CRM asi přidali v Hondě něco málo chromu a molybdenu, protože to fakt drží, a když už se to trochu ohne, tak je problém to dostat zpátky.
Jinak všeobecně, nepodceňujte ani ty nejmenší nástrahy přírody. Včera jsem chtěl na pohodu vysmrknout nějakých 300km klackováním se po okrese Přerov, když už bylo tak krásně 13°C a člověk se nepařil, ale nakonec z toho byla hoňka, abych se vrátil aspoň trochu za světla (a po silnici ).

Důvodem bylo ranní zpoždění, protože jsem našel mrchu s předním kolem prázdným. Z gumy jsem vydlabal pár menších trnů, které nevypadaly, že by mohly být skrz - ten hlavní neřád se objevil po vyjmutí duše. Doporučuju vozit s sebou vercajk, náhradní duše, pumpu (která pumpuje) a mít to trochu nacvičené.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2021 v 13:12 | Nahoru | #4726
Trny jsou zrádné, jednou jsem měl od něj duši jako jehelníček. Minulý týden jsem chtěl odzkoušet cyklopumpičku co sebou vozím a rozpadla se mi v ruce. Má někdo tip na odzkoušenou za rozumný peníz?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2021 v 13:15 | Nahoru | #4727

Béďa17 píše: Trny jsou zrádné, jednou jsem měl od něj duši jako jehelníček. Minulý týden jsem chtěl odzkoušet cyklopumpičku co sebou vozím a rozpadla se mi v ruce. Má někdo tip na odzkoušenou za rozumný peníz?



Kup 12v kompresor za 200 někde z Penny nebo Kauflandu, rozeber ho, případně si na něj vyrob malou krabičku.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2021 v 15:47 | Nahoru | #4728
Beranidlo> řidítka jsem měnil z důvodu, že mi na ně nešly namontovat chrániče páček bo tam vadila hrazdička a ty klemy protože mi nevyhovola poloha za řidítky.
Ještě že se ti ten defekt nestal v terénu a mohl jsi to udelat doma. V polních podmínkách to dělat je fakt voprc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 08:24 | Nahoru | #4729
Béďa17> Kupoval jsem asi 2 ks toto na Ebay

Celkem to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 09:01 | Nahoru | #4730
mRKEF> Tyhle minipumpičky jsou na motorce k ničemu. Jo, vozím je na silnici spolu s knotama a jednou jsem to musel použít - dostat do zadního kola něco přes půl atmosféry je tak na dvacet minut usilovného pumpičkování
Mám na enduru půlmetrovou cyklopumpu a ani s tím to není žádný med nafouknout. Blbé je, že už se nedělají. To mi řekl i člověk, který třicet roků prodává kola, že nemám jinou možnost, než ten dvaceticentimetrový drek. Uvažuju o CO2 bombičkách.
I na internetu se člověk při nákupu delší pumpy dozví tohle:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 09:05 | Nahoru | #4731
Beranidlo> Jasný že objem ničím nenahradíš, ale svoje to splní. Já jsem tím v horách v Chorvatsku dofukoval transalpa, když jsem to přehnal s upuštěním tlaku. A dalo se. Takže bych to neviděl tak tragicky. Aspoň něco se tam dostat dá .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 09:37 | Nahoru | #4732
Ta co jsem měl,byla jako teleskop.Takže se při pumpování vytahovaly dvě do sebe zasouvací části.Šestnáctku kolo na panelce jsem na 1,8 nafouknul cca na 150 pumpnutí.To nebylo tak hrozné. A složená měla cca jen 25cm.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 09:52 | Nahoru | #4733
Já mám s pumpičkama blbou zkušenost. Na kolo fungovaly, ale motorku jsem nebyl schopný nafoukat. Nevím jestli se utaví těsnění když s ní pumpuju 20 min v kuse, nebo co. Dvakrát jsem byl na ukrajině a dvakrát jsem píchl. Jezdím vybevyný tak není problém vymenit duši, otázka max 1 h, kdyby fungovala pumpička. Pokaždé byla nová, jenom odzkoušená.
Teď už budu brát kompresor a pojistím to CO2 pumpičkama.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 15:45 | Nahoru | #4734
Včera jsem dělal inspekci vzduchového filtru na CRF250L a celkem už byl dost zasraný. Koukám, že už se dá koupit HIFLO HFA1215 za cca polovinu ceny originálu. Takže pro sichr vyměním.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 20:04 | Nahoru | #4735
Ještě jsem dostal kompresůrek vzduchové sedačky z traktoru.Ten je fakt malý,ale obávám se,že dlouho nevydrží,poněvadž bude stavěný jen na chvilku provozu.Musím k němu napojit nějakou hadičku a prubnout to.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2021 v 23:02 | Nahoru | #4736
tak konečně dorazilo jaro, nebo spíš léto? Dnes prakticky celý den v sedle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2021 v 11:06 | Nahoru | #4737
SuperSic58> Léto a offroad nejdou dohromady. Na léto a "dual sport" jsem pořídil tohle, akorát mám černou:

Edit - v těchto barvách:


Naposledy editováno 11.05.2021 13:42:58

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2021 v 12:11 | Nahoru | #4738

Béďa17 píše: Trny jsou zrádné, jednou jsem měl od něj duši jako jehelníček. Minulý týden jsem chtěl odzkoušet cyklopumpičku co sebou vozím a rozpadla se mi v ruce. Má někdo tip na odzkoušenou za rozumný peníz?



Za rozumný peníz ani ne. Ale asi kvalita taky něco stojí. Já mám takovouto 4 roky.
https://hustilky.heu...-drive-abs/#recenze/
(dělají více velikostí a barev)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2021 v 21:50 | Nahoru | #4739
Dneska jsem to konečně vyvetral. Počasí se má podelat, tak jsem využil parádní den. Akorát jsem víc nechal za myčku než za palivo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2021 v 07:01 | Nahoru | #4740
mRKEF> pěkná práce to musela být chuťovka jí vytáhnout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist