zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Koukal jsem na ty SPR 310 a 510 a nechápu ten vzduch filtr co z toho vyndal. Je to jako KN atp.. , totálně nevhodný na DIRTBIKE .
Hm, zajímavé, takový mám u ninji, KLR i PR4 mají klasický bahňácký pratelný. Je pravda, že tyto kazetové jsou asi modernější, třeba vymysleli něco zajímavého, já bych se ještě víc než prachu ale bál, že to nebude třeba za 15 let k sehnání, pokud to není zároveň používané u nějakého populárního "mainstream" modelu...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak co se crf týče tak zatím se zahazovanim mám docela kliku. Nic jsem nerozbil :). Jen pár oderek.
mRKEF píše: A ty 310 a 510 nemá to spíš být větší enduro, bližší původní HQ, dnes možná Swm. Čili hádám spíš blíž čistému enduro než dualu jako Wrr.
Jinak co se crf týče tak zatím se zahazovanim mám docela kliku. Nic jsem nerozbil :). Jen pár oderek.
Nemám tušení, nejel jsem na tom, jen podle toho, co jsem slyšel - trochu těžší, více výkonu nahoře a stále dobrý podvozek, mi to hned připomnělo wrr. Ale třeba to bude blíže wrf, což by byla možná ještě lepší zpráva. I když ten filtr je fakt divný .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
jezdil jsem nejvíc Hondy - byly prostě k dispozici XR250, XL250, XRE300, měl jsem několik let WRRko teď ho máí kamarídka a ta by měla i srovnání s AJP
co se WRR týče když jsem top porovnával s CRF250L tak bylo znát že je postaveno na dražších komponentech a když se drželo pod krkem tak líp jelo - ale tomu také odpovídala cena, CRFo přineslo příjemně nízkou cenu za novou motorku, taky souhlasím s tím jak je uvedeno výše - CRFo je postaveno trochu víc silničně (plasty, provedení) než jako terénní neduro s plasty z kýblu ketré s eohnou a vrátí, o CRF Rally nemluvě - líbí s emi, ale je ot postaveno hlavěn na vzhled než jako technický posun - ale rozumím tomu co se techniky týče
ale taky nutno říct, že ty 250 jsou na evropský provoz na hraně - v terénu, na šotolinách a rozbitých okreskách super, ale nějaký delší přesun po hlavních cestách nedej bože dálnicích už prostě není jejich parketa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Sám som zvedavý ako sa tie PR5ky osvedčia. Že sú dobré do terénu o tom nepochybujem. Ten podvozok mám aj ja na PR7 a je napr na ostrom endure Beta RR, takže to hovorí za dosť. Motor ale nepoznám. Tento rok sa rozbieha výroba tej novej línie SPR 250/300/510 čo sú motorovo staré Husqvarny a to by mohlo dosť zmeniť tvár značky ak SWM niečo neposerú. Ja osobne pokukujem po SPR510 práve ako ideálny stroj na EU off-road zameranú turistiku. Ale to je ešte vzdialená budúcnosť. Najprv je v pláne zodrať PR7
Dúfam, že sa tu objaví viac majiteľov PR5. Sám som zvedavý na skúsenosti z prevádzky v každom prostredí.
Naposledy editováno 21.05.2020 10:36:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Jinak co se crf týče tak zatím se zahazovanim mám docela kliku. Nic jsem nerozbil :). Jen pár oderek.
Ja som tiež nikdy nič nerozbil, ale celkom často sa niečo pokrivilo - korman, zadná brzda... Teraz mám EXC-F a tú môžem zahodiť a málokedy sa niečo stane okrem ŠPZky. (Hoci minulý týždeň som ju doslova položil na zem a napriek chráničom ulomil spojkovú páčku.)co se AJP týče - je to stroj jako každý jiný - kamarád měl PR4 nebo PR5, ale brzo přešel na ostré EXC protože to jeho závodnímu stylu nevyhovovalo bylo to na naučení a když už po tom chtěl víc tak technika to docela trpěla
Tom s PR7 měl zase prudu se záruční opravou, že se to hrozně vleklo - jak to není moc rozšířený model a zančka ani dovozce není nijak velká tak to prostě trvá, výhoda masovky jako je honda je v tomhle zřejmá, o shánění dílů někde v tramtárii ani nemluvě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
tady foto před přezutím
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
bledemon píše: ofrouďáci zapalte svíčku, po asi 17letech byla z nabídky vyřazena Beta alp 4.0 350 (zůstává ještě dvoukilo). Normy nebyly problém, ale motorárna suzuki přestala vzducháč vyrábět. Díly pár let budou, pro těch cca 100 majitelů v čr.
.. na dvoukile jsem se vozil, a musím říct parádní motorka .. něco mezi endurem a trialem .. a právě po 4-ce jsem pokukoval, ale bylo jich hrozně málo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |