globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 20:25 | Nahoru | #3541
[quote=nokia321]Mr.Dreamer>
Koukal jsem na ty SPR 310 a 510 a nechápu ten vzduch filtr co z toho vyndal. Je to jako KN atp.. , totálně nevhodný na DIRTBIKE .



Hm, zajímavé, takový mám u ninji, KLR i PR4 mají klasický bahňácký pratelný. Je pravda, že tyto kazetové jsou asi modernější, třeba vymysleli něco zajímavého, já bych se ještě víc než prachu ale bál, že to nebude třeba za 15 let k sehnání, pokud to není zároveň používané u nějakého populárního "mainstream" modelu...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 20:31 | Nahoru | #3542
crf250L má kasický papírový jako do vysavače, ale tady vypadá jako sportovní KN bavlna

Naposledy editováno 20.05.2020 20:33:58

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 21:11 | Nahoru | #3543
A ty 310 a 510 nemá to spíš být větší enduro, bližší původní HQ, dnes možná Swm. Čili hádám spíš blíž čistému enduro než dualu jako Wrr.

Jinak co se crf týče tak zatím se zahazovanim mám docela kliku. Nic jsem nerozbil :). Jen pár oderek.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2020 v 22:05 | Nahoru | #3544

mRKEF píše: A ty 310 a 510 nemá to spíš být větší enduro, bližší původní HQ, dnes možná Swm. Čili hádám spíš blíž čistému enduro než dualu jako Wrr.

Jinak co se crf týče tak zatím se zahazovanim mám docela kliku. Nic jsem nerozbil :). Jen pár oderek.



Nemám tušení, nejel jsem na tom, jen podle toho, co jsem slyšel - trochu těžší, více výkonu nahoře a stále dobrý podvozek, mi to hned připomnělo wrr. Ale třeba to bude blíže wrf, což by byla možná ještě lepší zpráva. I když ten filtr je fakt divný .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 08:27 | Nahoru | #3545
jezdím obě dvě ,ač stejná kategorie tak každá úplně jiná ,tak jak a kde jezdím s jednou tak by bylo horší s druhou.Mě to tak vyhovuje,každá má svoje
















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 10:21 | Nahoru | #3546
erbe> já mám na 250 možná i víc než 20 000 km a to na různých strojích + když můžu tak s erád svezu na všem co jde

jezdil jsem nejvíc Hondy - byly prostě k dispozici XR250, XL250, XRE300, měl jsem několik let WRRko teď ho máí kamarídka a ta by měla i srovnání s AJP

co se WRR týče když jsem top porovnával s CRF250L tak bylo znát že je postaveno na dražších komponentech a když se drželo pod krkem tak líp jelo - ale tomu také odpovídala cena, CRFo přineslo příjemně nízkou cenu za novou motorku, taky souhlasím s tím jak je uvedeno výše - CRFo je postaveno trochu víc silničně (plasty, provedení) než jako terénní neduro s plasty z kýblu ketré s eohnou a vrátí, o CRF Rally nemluvě - líbí s emi, ale je ot postaveno hlavěn na vzhled než jako technický posun - ale rozumím tomu co se techniky týče

ale taky nutno říct, že ty 250 jsou na evropský provoz na hraně - v terénu, na šotolinách a rozbitých okreskách super, ale nějaký delší přesun po hlavních cestách nedej bože dálnicích už prostě není jejich parketa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 10:35 | Nahoru | #3547
Honza-TA950> super! Tak to sme už dvaja Srandujem. Ono na väčšiu turistiku na malom stroji musí byť človek trochu neštandardná nátura. Hlavne teda tu v EU a mimo zas tak moc ľudí nejazdí. Ty si to už niekde písal, voľba motorky veľmi závisí od miesta, kde na nej človek jazdí. Vo východnej Ázií alebo horách Južnej Ameriky viac ani netreba. V ani jednej z týchto destinácií som zatiaľ nebol ale úplne to chápem. Tu v EU je pre málokoho zaujímavé rpesúvať sa trebárs do Rumunska alebo na južný Balkán mimo hlavných ciest. Každý potrebuje byť všade rýchlo

Sám som zvedavý ako sa tie PR5ky osvedčia. Že sú dobré do terénu o tom nepochybujem. Ten podvozok mám aj ja na PR7 a je napr na ostrom endure Beta RR, takže to hovorí za dosť. Motor ale nepoznám. Tento rok sa rozbieha výroba tej novej línie SPR 250/300/510 čo sú motorovo staré Husqvarny a to by mohlo dosť zmeniť tvár značky ak SWM niečo neposerú. Ja osobne pokukujem po SPR510 práve ako ideálny stroj na EU off-road zameranú turistiku. Ale to je ešte vzdialená budúcnosť. Najprv je v pláne zodrať PR7

Dúfam, že sa tu objaví viac majiteľov PR5. Sám som zvedavý na skúsenosti z prevádzky v každom prostredí.

Naposledy editováno 21.05.2020 10:36:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 10:59 | Nahoru | #3548

mRKEF píše: Jinak co se crf týče tak zatím se zahazovanim mám docela kliku. Nic jsem nerozbil :). Jen pár oderek.

Ja som tiež nikdy nič nerozbil, ale celkom často sa niečo pokrivilo - korman, zadná brzda... Teraz mám EXC-F a tú môžem zahodiť a málokedy sa niečo stane okrem ŠPZky. (Hoci minulý týždeň som ju doslova položil na zem a napriek chráničom ulomil spojkovú páčku.)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 11:39 | Nahoru | #3549
erbe> je to tak - dokud se člověk toulá po kozích stezkách tak je to v pohodě, ocení nízkou váhu a malou spotřebu a větší výkon netřeba + dá se to naložit na auto, přejet po provazovém mostě nebo převézt přes řeku na člunu ...ale jak dojde na hlavní tahy s hustýma rychlým evropským provozem tak už to není ono - tam mi třab 690/701/PR7 sedí líp

co se AJP týče - je to stroj jako každý jiný - kamarád měl PR4 nebo PR5, ale brzo přešel na ostré EXC protože to jeho závodnímu stylu nevyhovovalo bylo to na naučení a když už po tom chtěl víc tak technika to docela trpěla

Tom s PR7 měl zase prudu se záruční opravou, že se to hrozně vleklo - jak to není moc rozšířený model a zančka ani dovozce není nijak velká tak to prostě trvá, výhoda masovky jako je honda je v tomhle zřejmá, o shánění dílů někde v tramtárii ani nemluvě

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 11:42 | Nahoru | #3550
Metric> tak páčky jsou u terénních motorek brány spíš jako spotřební materiál tomu se prostě nevyhneš, ale je rozdíl když je motrka od výroby konstruována jako padání vzorná - měkké ohebné plasty, nikde nic netrčí nebo jako motorka co má jezdit a né padat ještě nastrojená hlavně na cestu (křehčí plasty, různé spojky, deflektory, větší plexi apod.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 12:29 | Nahoru | #3551
Metric> Jo SPZ jsem na CRF dojebal nejvic :). Asi o vetve apod se mi postupne ohnula nahoru a popraskala. Ted ji mam sesroubovanou merkurem a provrtanou asi 20 dirama :D. Oprava co dum dal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 12:39 | Nahoru | #3552
mRKEF> Aby ti za to pozměňování RZ kokoti nesebrali papíry. Proč to nedáš do plastového rámečku?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2020 v 12:50 | Nahoru | #3553
Tak ja ji nemenim . Jen tam je víc děr než je zvykem :D. Ale nic není v černém písmu apod. Asi by to bylo diskutabilní. V rámečku byla, ale ten byl tak na jedno použití, když jsem ji vyndaval kvůli prodloužení STK, rámeček šel do kytek. Spíš by to chtělo střihnout plech na velikost značky a přidělat to třeba na něj. Možná se někdy dokopu k tomu, že ji nechám vyměnit :D

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2020 v 18:27 | Nahoru | #3554
z posledního výletu

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2020 v 18:28 | Nahoru | #3555
dorazily nový bačkory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2020 v 18:36 | Nahoru | #3556
SuperSic58> hele bacha, klouzavější gumu na mokru jsem nezažil, což je vzhledem k měkkosti směsi zvláštní

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2020 v 21:41 | Nahoru | #3557
No já jsem přidal k 42z rozete 13z pastorek. Dokupy i s menší gumou už mi tachák kecá asi o 20 :). V obci 50 pohodlně na šestku, jen ty dálky nic moc

Naposledy editováno 23.05.2020 21:43:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2020 v 16:31 | Nahoru | #3558
Merhaut> tk to mi nevadí, já za mokra nejezdim Spíš sem zvědavej, jakej bude mít nájezd ta přední..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2020 v 20:08 | Nahoru | #3559
SuperSic58> přední jsem nezkoušel, ale zadek mě fakt neoslnil ani v offu, hned po přezutí jsem hopsnul do blátivý polňačky a řeknu ti zlatá TKC80

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2020 v 20:12 | Nahoru | #3560

SuperSic58 píše: dorazily nový bačkory


Ten vzorek je na off naprosto nepochopitelný, něco takového nemůže mít záběr.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.5.2020 v 10:33 | Nahoru | #3561
tak já jezdim z 90% asfalt. Tu zadní maxxisku už sem tam jednu měl a polňačky, lesní cesty, přejezd po louce atd uplně bez problémů a řek bych, že je v terénu určitě lepší, než ta origo IRC. I na asfaltu bez problémů, drží i větší náklony, vlastně ani nevim, že tam mam obutou špalkovku Jinak jsem na ní dal něco přes 3500km a ještě by i něco odjela, ale už sem chtěl novou.

tady foto před přezutím

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.5.2020 v 10:46 | Nahoru | #3562
spíš mě zajímá kolik vydrží ta přední a jak se bude chovat na silnici, mam tam furt tu origo IRC, má přes 10 tis a špunty maj furt hodně masa, jen už jsou sjetý do střechy, tk pude už pryč.

foto nová maxxis a stará IRC před přezutím

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2020 v 14:52 | Nahoru | #3563
tak už je nazuto, a hned sme vyrazili na malej vejlet


Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2020 v 22:41 | Nahoru | #3564
neni to CRFko, ale dneska večer bylo krásně, tak se tu pochlubím klidne i WRkem




Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2020 v 13:00 | Nahoru | #3565


Bude u nástupce 300 ccm motor?

Naposledy editováno 18.06.2020 13:19:40

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2020 v 20:39 | Nahoru | #3566
Borci co ten napínák rozvoďáku? Řešil někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2020 v 10:29 | Nahoru | #3567
ofrouďáci zapalte svíčku, po asi 17letech byla z nabídky vyřazena Beta alp 4.0 350 (zůstává ještě dvoukilo). Normy nebyly problém, ale motorárna suzuki přestala vzducháč vyrábět. Díly pár let budou, pro těch cca 100 majitelů v čr.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2020 v 11:01 | Nahoru | #3568
zdar,
neuvažoval jste někdo o 3stovkovém kitu na crf250l ? Někde jsem to v nabídce viděl.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2020 v 11:02 | Nahoru | #3569

bledemon píše: ofrouďáci zapalte svíčku, po asi 17letech byla z nabídky vyřazena Beta alp 4.0 350 (zůstává ještě dvoukilo). Normy nebyly problém, ale motorárna suzuki přestala vzducháč vyrábět. Díly pár let budou, pro těch cca 100 majitelů v čr.



.. na dvoukile jsem se vozil, a musím říct parádní motorka .. něco mezi endurem a trialem .. a právě po 4-ce jsem pokukoval, ale bylo jich hrozně málo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.6.2020 v 11:33 | Nahoru | #3570
zdarec ve spolek,
nevíte čím se liší motor crf250l r.v. 2019 a r.v 2015 ? .. že ten novější je papírově o nějakej ten koník silnější ..
díkes
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist