globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.8.2019 v 21:31 | Nahoru | #3151
www.motoretezy.cz

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.8.2019 v 21:55 | Nahoru | #3152
Tuto by tam asi mělo pasovat ne ? Sice na jiný model ale pasuje značení 1321 jen s 13Zubama, nebo Tuto ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.8.2019 v 22:20 | Nahoru | #3153
https://www.motorete...250-l-rok-13-18.html

1321 vypada to ze je stejne jak na cbr tak na crf.

Naposledy editováno 02.08.2019 22:21:04

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.8.2019 v 20:27 | Nahoru | #3154
CRF 250 L, Dá se někde sehnat krátká spojková páčka ? M-style jsem zkoušel, ale tam neni v nabídce. Nebo jí mam prostě uříznout ? Nebo jste někdo zkoušel nahřát a ohnout ? Ale to se bojim, že praskne Díky za rady

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.8.2019 v 20:48 | Nahoru | #3155

Pajitu66 píše: Dá se někde sehnat 13Z kolečko nebo větší rozeta ? Tu rozetu, nemyslim tim, že si budu ještě někde nechávat vytáčet vložky kvůli jiným díram. Na netu jsem nic nenašel možný k prodeji ? Máte někdo odkaz ? CRF 250 L Díky !



u Berana

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.8.2019 v 06:22 | Nahoru | #3156
Včera trochu opět po lesních cestách.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.8.2019 v 21:20 | Nahoru | #3157
DejvGSR:
Kurňa přesně cestičky pro mě
Paráda

Koukám, že jedna z posledních jízd. Co si pak koupíš, také půjdeš do 450L ? Jdi do ní, je to jiná liga, stojí to za to .
Dej bacha na jednu věc, pokud tam máš ty EF pneu tak když to někdo koupí, tak neprojde evidenčkou, jen abys věděl.
Třeba si jí provedeš sám

Jinak kdo tvojí 250L koupí neprohloupí, provařil si kalhoty . Nemusím tě znát a vím že stav je A1++ !!!!
Koukal jsem náhodně co se prodává a narazil na ni.

Naposledy editováno 11.08.2019 05:00:36

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.8.2019 v 22:17 | Nahoru | #3158
Pajitu66> Koupil jsem si tyto páčky: https://www.ebay.co...p2057872.m2749.l2649

Na čínu jsou slušné. Jen do spojky bylo nutné dát futro, aby neměla takový vakl na osičce.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.8.2019 v 22:20 | Nahoru | #3159
nokia321> No to jsou věci. Takhle ji vymazlí a už ji chce pustit do světa? . S evidenčkou je to jak na koho člověk narazí. Mám zkušenost, že u motorky a pneu jsou trochu víc benevolentní. Nedávno jsem ze zvědavosti koupil WR250R a taky nemá gumy dle TP. Bylo to zmíněno, ale EK prošla.

Btw zatím jsem na ní najel houby, ale přijde mi, že to opravdu je motorka o level výš než CRF-L. Lepšá výkon + podvozek ji posouvají fakt na jiný level.



Naposledy editováno 11.08.2019 22:22:20

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.8.2019 v 23:08 | Nahoru | #3160
Ahoj, dával jste někdo větší nádrž na KLX ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.8.2019 v 08:02 | Nahoru | #3161
Mam dotaz, jake mate pneu na nove crf250L s černými ráfky?

Je tam také 80/100-21 jako ma 450L ?
Nebo tam stale cpou 3.00-21.

Diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.8.2019 v 11:57 | Nahoru | #3162
Mr.Dreamer> Zdravím, já jezdím spíš asfalt, Šumava, horní Rakousko, dál suchý polňačky a lesní cesty atd. Používám to i jako skůtr tedy v civilu do obchodu atd. S pneu Bridgestone TW42 50:50 je to hodně univerzální moto. Vzhledem k tomu že jsem na ní přešel ze ZX-6R, v terénu se učím a do velkých akcí se moc neženu. Svižně s rezervou na polních cestách je ale super. Na asfaltkách se pohybuju 90-120 Km/h, při delších jízdách 110 Km/h tacho do 7500 ot.. V kopcovitým lese jsem ji zkusil jednou a musím říct, že mě překvapilo, co to dokáže vyjet. Snažím se jí nepokládat je mi toho stroje pak líto . Odolnost při pádu se odhaduje těžko, někdy může udělat velkou paseku pád na místě třeba na ostrý kámen nebo naopak v rychlosti na louce např. se nestane nic. Na kotrmelce to ale stavěný dle mě není, světla, blinkry a drahý digitální přístrojový panel bych měnit nechtěl. Omlouvám se za pozdní odpověď.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.8.2019 v 23:15 | Nahoru | #3163

will83 píše: Mr.Dreamer> Zdravím, já jezdím spíš asfalt, Šumava, horní Rakousko, dál suchý polňačky a lesní cesty atd. Používám to i jako skůtr tedy v civilu do obchodu atd. S pneu Bridgestone TW42 50:50 je to hodně univerzální moto. Vzhledem k tomu že jsem na ní přešel ze ZX-6R, v terénu se učím a do velkých akcí se moc neženu. Svižně s rezervou na polních cestách je ale super. Na asfaltkách se pohybuju 90-120 Km/h, při delších jízdách 110 Km/h tacho do 7500 ot.. V kopcovitým lese jsem ji zkusil jednou a musím říct, že mě překvapilo, co to dokáže vyjet. Snažím se jí nepokládat je mi toho stroje pak líto . Odolnost při pádu se odhaduje těžko, někdy může udělat velkou paseku pád na místě třeba na ostrý kámen nebo naopak v rychlosti na louce např. se nestane nic. Na kotrmelce to ale stavěný dle mě není, světla, blinkry a drahý digitální přístrojový panel bych měnit nechtěl. Omlouvám se za pozdní odpověď.



Ahoj, super, dík za odpověď. Poohlížím se po něčem lehčím a tak se dívám tímto směrem .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.8.2019 v 20:48 | Nahoru | #3164
To ju, vymazluje, laboruje, utápí prachy a pak záhy prodá s provarem. Ale to je dnes celkem běžnej jev, jako ve skupině emtéčkáři na fb. Koupí fungla, dva roky to tuněj a ověšujou akrapama a ohlinsema a jak je vytuněno, vyvěšujou inzerát a prodávaj s provarem. Ale tak každýho věc. Já si crfko nechám, to zůstane doma nafurt, páč takovou moto už bych dnes nesehnal, ceny jdou nahoru, motory kastrovaný novejma euronormama, bídný stavy ojetin atd.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.8.2019 v 19:43 | Nahoru | #3165
nokia321> No tak trochu o té 450L uvažuji. Uvidíme.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.8.2019 v 20:39 | Nahoru | #3166
Tak šup nové vlákno a ať to tam žije

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 10:00 | Nahoru | #3167
Jak to v životě chodí, vrátil jsem se v červnu z Alp. VFR 1200 F opět vynikající. Ale, lehký, ovladatelný naháč do těch vracáků by se šiknul více. Uvažoval jsem o Ducati 1100 Evo Monster, svezl jsem se, a už jsem si odvykl na ten hrubý průběh motoru odspodu. Ale vyvěsil jsem inzerát na CRF. Vyzkoušel jsem také nového Baworáka GS R 1250, pánové, ta motorka mě doslova rozhodila. Neuvěřitelné. Že bych všechno prodal, něco přišetřil a šel do GS ? Sedl jsem si asi po čtrnácti dnech, a koukám na VFR. Je nádherná, silná, rychlá a navíc i skvělá na dlouhé cestování, mám komplet vybavení origo kufrů. Ne prozatím mi dělá radost. Ale na CRF se nakonec ozvali tři kupci, jeden z nich si zítra pro motorku dojede. Uvědomil jsem si, že mi tak jako tak bude ten terén chybět, ta duálnost CRF a tak jsem oprášil loňské touhy na CRF 450 L. Cena šla dolů, sic ne výrazně, ale šla. Jsem trochu ulítlej na technologie a CRF 450 L toho má dost a dost abych byl spokojený. Takže bych se opět vrátil k sestavě silné sportovně cestovní mašiny a enduro stroje jak do terénu, tak i na silnici. Možná i s budoucí sadou motárdových kol a to by byla asi úplná pecka. Přeci jen ten motor je na to vhodnější, podle mého s možností doladění a otevření výkonu, sehnat ameriký kit a není co řešit.
Vlastně mám tedy opět nový se n, něco, na co se zase moc těším, co mi bude dělat radost o jistý level výše. Prachy byly, jsou a budou, na něčem vydělám na něčem prodělám, ale důležité pro mne je, že jsem si to vyzkoušel, mohl poladit, získat zkušenosti a otevřít nové obzory.

Nokia321, ty také asi nad tím uvažuješ, nad tou 450 že jo .

David

Naposledy editováno 20.08.2019 10:04:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 10:50 | Nahoru | #3168
DejvGSR> Já myslím, že už ji má :)

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 11:30 | Nahoru | #3169
ty jo tak ta cena 450 mě teda docela překvapila, z loňskejch 269 na letošních 209 v akci je celkem skok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 12:06 | Nahoru | #3170
Johnny83> Zřejmě se to moc neprodávalo, nebo spíš vůbec :D. Tak musela cena dolů. Už se to jeví jako trochu lepší cena, ale pokud se do toho musí hodit dalších skoro 40 za otevření je to pořád docela balík. Poněvadž v základu to fakt moc nejede.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 12:46 | Nahoru | #3171
Tak presne, je potreba pocitat s jinou R.j. pak guma mezi sanim a hlavou , puvodni je seskrcena a vrchni uzaver (viko) krytu vzduch filtru.
Dulezite jsou ty prvni dve.
Dulezite je si predvadecku pujcit a zkusit.
Pokud to ma nekdo prevazne na smrdlani se po silnici tak ho to moc bavit nebude.
Pak zase jizda v terenu, polni lesni cesty zase o to vic, malej bejček se v tom nezapře.
Cenove se to konecne zacina klesat, tam kde to melo byt od zacatku.
To mohli vedet davno ze neudelaji trhak s moto s 18kw

Naposledy editováno 20.08.2019 12:51:48

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 12:50 | Nahoru | #3172
mRKEF> ono se ani neni co divit, moc toho ta mašina za ty prachy nenabízela. 25 koní a přesto servis (nebo jen olej?) po 1000 km neni z objemu 450 žádná sláva mi přijde. navíc to má 130 kilo? takže za 270tis to byl tak trochu špatnej vtip

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 13:12 | Nahoru | #3173
No nejradši bych ji viděl za cenu někde mezi 150 - 200. Tam se pořád vleze třeba Xtrainer nebo EC Ranger (s váhou o 30 kg níže). To jsou teda asi ještě o fous víc OFF stroje, ale podle mě i ta CRF450 z toho dualu poskočila spíš do OFF krevní skupiny. Mě osobně tam chybí druhé místo. Mám teď v garáži CRF250L a WR250R a musím říct, že chápu proč si ty Yamahy tak drží cenu :). To povození na tom je o třídu jinej level proti CRF a zároveň se s tím dá celkem v pohodě žít i na silnici. Fakt parádně univerzální stroj. Kompromisem tam je holt ten výkon, který bude mít ta 450 přeci jen větší - ale asi za cenu tuningu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 13:38 | Nahoru | #3174
Johnny83> Mňa prekvapilo tých 269, okrem KTM nie je nikto z konkurencie tak vysoko a to sú stroje ľahšie a s väčším výkonom, hoci vyžadujú častejšiu údržbu. Teraz je to tak na úrovni tých ostatných, ktorí majú koncom roka tiež často akcie, aby sa zbavili zásob, než prídu modely r. 2020.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 13:41 | Nahoru | #3175
mRKEF> škoda že už se nedělá DRZ 400, ta by to strčila snad ve všech parametrech do kapsy, možná jen podvozek by trochu pokulhával ale tady jsem našel motarda, kterej má ten podvozek lepší, s kolama i na enduro. Zřejmě první vlaštovka, kde vidim, že je to takhle obráceně. Já to měl v hlavě už dlouho, zatim jsem to ale nikdy nedotáhnul do konce a otázka co bude dělat v terénu ten velkej kotouč a jestli ten podvozek původem z krosový RM 250 nebude do lesa přeci jen už trochu moc tvrdej

https://www.motoinze...812-dr-z-400-sm.html

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2019 v 14:29 | Nahoru | #3176
Jo drz byla taky kandidát než jsem koupil crfku. Taky jich moc na trhu nebývá, hlavně nenapadeno kutilem :).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.8.2019 v 13:21 | Nahoru | #3177
..

Zdravím všechny: tak Honda je z baráku, ale určitě na ni nezapomenu..
Po mích úpravách se z toho stal super stroj..
KN filtr.
Rozeta.
Dominator MX 2
Mx pneu Michelin..
Prodal jsem ji pánovi (50let) co jezdil v mládí motocross, a kvitoval jak ´Honda jde krásně za plynem...s origo výfukem byla přidušená!!!

A teď novinky: co je nového v GARAŽI.
YAMAHA WR 450F
Je to dělo s obrácením motorem a poslední HOMOLOGACI na silnici.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.8.2019 v 15:57 | Nahoru | #3178
Pěkné WR, to jiná liga.
Ta byla tady na motorkářích inzerovaná z Práglu.
Kdybys náhodou chtěl sníženou sedačku, tak se ozvi.

Naposledy editováno 24.08.2019 20:14:35

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.8.2019 v 19:25 | Nahoru | #3179
paul-snow> Pěkná krasavice. No já snad také dořeším změnu. Uvidíme.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.8.2019 v 21:31 | Nahoru | #3180


Vyhlídka na Opavu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist